HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.25. 08:03 :: lowoa

2015. augusztus 25. Itthon az Úr Jézus: „Drága Kisfiam! Szeretlek téged. Úgy szeretlek, amilyen vagy. Ne keseredj el! Soha nem rakok több terhet a válladra, mint amennyit el fogsz tudni hordozni. Én mindig veled vagyok. Kereszted nehezebb felét Én viszem. Én soha nem hagylak el. Amikor úgy érzed, hogy egyedül vagy, akkor állok a legszorosabban melletted. Ha néha megengedem ezt a lelki szárazságot, akkor azt csak azért teszem, hogy megedződj, és még erősebben higgyél és bízzál Bennem, Aki megváltottalak téged, és üdvözítelek téged.

Kisfiam! Most a jövőről beszélek neked. A jövőd Én Magam vagyok. Minden kegyelmet megadok neked, hogy teljesítsd akaratomat. Tőled csak egyet kérek: minden élethelyzetben bízzál Bennem! Mindig add át az életedet Nekem, Aki a Te Megváltó Istened vagyok. Légy nagyon alázatos és engedelmes! Ez a két erény megtart téged az életszentség útján, és üdvözít téged. Soha ne félj! A félelem mindig a sátántól van. Határtalanul bízzál Bennem! Ami most jön erre a világra, arra nagyobb szükség van, mint gondolnátok. Minden mögött Én állok. Mindezt azért engedem meg, hogy sok lélek megmeneküljön az örök kárhozattól. Ti, akik kitartotok Mellettem, soha ne féljetek! Biztonságban vagytok. Akár éltek, akár haltok, az Enyéim vagytok. Ennek örüljetek! Minden nap mondjátok el a Te Deumot! Így adjatok hálát azért, hogy megóvtalak benneteket a bűntől, és kiválasztottalak titeket, és Engem követtek. Gyermekeim! Az üdvösség a legnagyobb kegyelem.

Kisfiam! Téged a lelkek orvosának rendeltelek öröktől fogva. Sok lélek megmentőjévé teszlek. Te csak engedelmeskedj Nekem, és tarts ki mindhalálig! Az idő eljött. Megrostálom a népeket. Nem lehet két úrnak szolgálni. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig! A nagy keresztényüldözés már a nyakatokon van. Már nem üzenek sokáig. Az idő lezárul. A végidő elkezdődik. Irgalmasságom idejét felváltja igazságosságom. Jaj azoknak, akik nem használták fel kegyelmeimet, amíg még részük lehetett benne. Ne szomorkodjatok! Én veletek vagyok mindig, még a legnagyobb szorongatásokban is. Bízzatok Bennem még jobban! Arra gondoljatok, hogy itt a földi halállal nincs vége az életeteknek. Ha hisztek Bennem, beléptek abba teljes életbe, amit Atyám azoknak készített, akik Őt szeretik. Az idő eljött. készüljetek! Éljetek halálra készen! Nagyon szeretlek benneteket.

 

Megáldalak titeket Szívem túlcsorduló örök szeretetével, megerősítő áldásommal a nagy harcra, ami most kezdődik. Ez a harc lelki értelemben is értendő. A gonosz szellemi hordák a lelkek ellen küzdenek. Őket imával és böjttel győzhetitek le. Erre adom megerősítő áldásomat, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Zsid. 8, 8-10. „Mondja az Úr…”

Mk 4, 11: Jézus: „Megkaptátok az Isten országa titkát…”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr476214011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása