HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.25. 08:00 :: lowoa

2012. augusztus 25. Itthon Jézus:

“Hirdesd szavamat ebben a sötét világban! Azt a feladatot kaptad Tőlem, hogy fáklya légy, amely megvilágítja a Hozzám vezető utat.”

Aznap Szentségimádáson Jézus:

“Drága kislányom! Az idő rövid. Ahogy fogynak a napok, úgy közeledtek mindahhoz, amit előre megmondtam nektek. Vegyétek komolyan figyelmeztetéseimet! Úgy figyeljetek rájuk, mint sötétben világító fáklyára, amely megmutatja nektek az utat, amelyen Hozzám, Üdvözítő Jézusotokhoz eltaláltok. Én ott vagyok a lelketekben. Koldusként zörgetek szívetek ajtaján, hogy befogadjatok Engem, örök életetek Szerzőjét. De ahhoz, hogy bemenjek hozzátok, meg kell változtatni az életeteket. Én nem tudok együtt élni a bűnnel, a sátánnal, aki úr a lelketekben. Választanotok kell: Isten, és az Ő törvényeinek megtartása, vagy a sátán, és a bűn között. Nem lehet két úrnak szolgálni. Vagy az egyiket szeretitek, és a másikat megvetitek. Nekem az egész életetek, az egész szívetek kell. Én nem osztozom senkivel. Ezt mondtam: aki jobban szereti apját, anyját, testvérét…, nem méltó Hozzám.

Drága gyermekeim! Véremen megváltott kicsinyeim! Végtelenül szeretlek benneteket. Meghaltam értetek a keresztfán. De ennél többet nem tehetek értetek. Helyettetek nem választhatok. A döntés a ti kezetekben van. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Ti választjátok meg, hogy kinek akartok szolgálni. Istennek, vagy a mammonnak. Választásotok függvénye örök sorsotok. Sokan el sem olvassák üzeneteimet. “Nincs rá idő” – mondják. Vigyázzatok, mert a sátán elrabolja az időtöket, hogy ne jusson Rám, és az üdvösség megszerzésére! Hiábavalóságokkal tölti ki az életeteket, amelyeket fontosaknak tüntet fel. Pedig csak egy a fontos: a lélek üdvössége. Mindig tegyétek fel a kérdést: kinek az érdeke, hogy ne imádkozzatok, ne menjetek Szentmisére, ne gyónjatok, ne áldozzatok, ne kössetek szentségi házasságot, ne keresztelkedjetek meg, és gyermekeiteket se kereszteltessétek meg? Nyílván a sátán érdeke, aki meg akar fosztani benneteket Tőlem, az örök élet Szerzőjétől, hogy könnyű szerrel elbuktasson benneteket, és végül a kárhozatba taszítson. Kinek az érdeke, hogy mindezeket megtegyétek? A jóságos örök Atyáé, Aki az örök életre rendelt benneteket, és helyet készített nektek a mennyben, és az örök boldogság elnyerésére minden kegyelmet megadott nektek. Mérlegeljetek! Mi a fontosabb? A több munka, az anyagi javak megszerzése, a karrier, az élvezetek, vagy az egyszerű józan élet, az életszentség, amellyel megmentitek lelketeket, és elnyeritek az örök boldogságot. Ezt mondtam: mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri, de lelkében kárt szenved? Mit tudna adni cserébe lelkéért? Üdvösségetek ingyen kegyelem. Az Én kiontott drága Szent Vérem. Én szereztem meg nektek az örök életet rettenetes kínszenvedéseim árán. Ezért nem vagytok a magatokéi. Nagy volt a ti váltságdíjatok. Az életetek Isten nagy ajándéka. Evilági életeteket arra kaptátok, hogy Engem szolgáljatok a felebarátban, és ezzel megszerezzétek magatoknak és másoknak az örök életet. Amikor lezárul földi életetek, el kell számolnotok nekem, az örök Bírónak minden perccel, gondolattal, szóval, cselekedettel. Számot adtok minden bűnötökről, mulasztásotokról, minden fölösleges szavatokról. Térjetek meg, amíg még nem késő, és meneküljetek irgalmas Szívembe! A kegyelem ideje hamar lezárul, és kezdetét veszi az igazságosság haragja. Már eddig is sok büntetés sújtotta a földet, ami napjaitokban is folytatódik. Miért nem tértek meg? Miért mondjátok: ezek eddig is voltak. Alkalmazzátok napjaitokra az Evangélium tanítását!
“Akkor néhányan hírt hoztak Neki (Jézusnak) azokról a galileaiakról, akiknek áldozat bemutatása közben vérét ontotta Pilátus. Ő ezt a megjegyzést fűzte hozzá: “Azt gondoljátok, hogy ezek a galileaiak bűnösebbek voltak a többi galileainál, hogy így jártak? Nem. De azt mondom nektek: Ha meg nem tértek, éppen úgy elvesztek mindnyájan. Vagy azt gondoljátok, hogy az a tizennyolc, akire Siloéban rádőlt a torony és megölte őket, vétkesebbek voltak a többi Jeruzsálemben élő embernél? Nem. De azt mondom nektek: Ha meg nem tértek, éppen úgy elvesztek mindnyájan.” (Lk. 13, 1-5.) “Intés a bűnbánatra.”
Ébredjetek fel végre! Éljetek szüntelen készenlétben, mert nem ismeritek sem a napot, sem az órát! Térjetek meg, és imádkozzatok, hogy elkerüljétek a pusztulást és a kárhozatot! Nem fenyegetlek, hanem figyelmeztetlek benneteket. A megtérés és az ima a lélek tápláléka, boldogsága. Örök életetek kezdete. Hívlak benneteket az életszentségre! Oltáromhoz hívlak, hogy drága Szent Testemmel és Véremmel tápláljam lelketeket, mert éhen és szomjan pusztultok a kietlen pusztában. Feltámadott Testem és Vérem a kenyér és a bor, amely megerősíti lelketeket, és felvértez a sátán támadásaival szemben. Én vagyok az út, amely a mennybe visz. Én vagyok az Igazság, amely megtanít Isten törvényére. Én vagyok az élet, Aki Szent Testem és Vérem által örök életet adok nektek. Rátok is illik a szőlőskertről szóló példabeszéd. (Izajás 5,1-7.) Mindent megtettem értetek, de ti mégis csak vadszőlőt teremtetek.  Ó hitetlen, bűnös nemzedék! Ne merüljetek el a bűn mocsarában! Keljetek fel bűneitekből! Tisztuljatok meg drága Szent Véremben, a bűnbocsánat szentségében! Ne hagyjátok magatokat, hogy ellenfelem martalékai legyetek! Ha megtértek, elmarad a beígért büntetés, mint Ninive lakóinak. De ha nem tértek meg, örökre elvesztek. Olvassátok el az Ószövetségi Szentírást! Amikor Isten népe letért a tíz parancs útjáról, Isten prófétája által figyelmeztette őket. Ha nem tértek meg, rájuk bocsátotta az ellenséget, aki kardélre hányta őket, fogságba, rabszolgáknak hurcolta el a népet. Ez ismétlődik a történelem folyamán. Ma is szólok prófétáim által. A háborúk és a természeti katasztrófák a ti bűneitek következményei. Ha minden ember szívében béke és szeretet lakozna, soha nem lenne háború. Ha szeretetben élnétek egymással, ahogy tanítottam, és erre példát adtam, nem lázadna ellenetek a természet. Lenne elég élelem, lenne idő az imára és a pihenésre. De nektek a fegyverek kellenek, hogy egymást pusztítsátok. Erre megy el a rengeteg pénz, miközben az emberek éheznek, és éhen halnak. Ne Istent okoljátok, ha rosszul megy sorotok! Egyedül magatokban keressétek a hibát! Ti vagytok süketek és vakok figyelmeztetéseim meghallására. Ti nem akarjátok az életeteket megváltoztatni. Akkor ne csodálkozzatok, ha hirtelen tör rátok az éhínség, a szegénység és a pusztulás. Mindezt ti okozzátok magatoknak megátalkodottságotok által. Én nem kellek. Rám nincs idő. Pedig Én az igazságot hirdetem nektek, amit nem bírtok hallgatni. A sátán, a hazugság angyala becsap benneteket, és mindnyájatokat a kárhozatba akar taszítani. Sajnos nagyon sokan esnek neki áldozatul. Ti csak a hit, a szentségek, a szüntelen ima, és a bűntelen élet által menekülhettek meg. Ha ezt nem teszitek, örökre elvesztek. Fogadjátok meg szavaimat, amely lélek és élet mindazoknak, akik tettekre váltják. Megáldalak benneteket féltő szeretetemmel az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr486214798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása