HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.08.29. 08:29 :: lowoa

2015. augusztus 29. Itthon az Úr Jézus: „Drága kisfiam! Szívemnek reménye, öröme te vagy. Nagyon boldoggá teszel Engem, amikor betérek a te tiszta, kicsi lelkedbe. Maradj Hozzám hűséges mindhalálig! Szeress Engem lángolóan! Az Istenszeretet meg fog óvni mindig minden bűntől, minden elhajlástól, minden eltávolodástól Tőlem. Apostolaim azt kérték: növeld bennünk a hitet! Tőled azt kérem, ez legyen napi imád többször is:

 

Uram, növeld bennem az Irántad való lángoló szeretetet! Uram, add nekem a Te szívedet, hogy úgy szeresselek Téged, ahogy Te szerettél engem, amikor az életedet adtad értem! Én is az életemet adom Érted, a Te kegyelmedből. Mindig engedelmes kisfiad akarok lenni! Uram, mutasd meg nekem, mi a Te örök terved velem! Formálj engem egészen Magadhoz hasonlóvá! Formálj engem a saját képmásodra, hogy bennem Téged lássanak, ha megszólalok, Téged halljanak! Jézusom, imádott örömöm, Rád szomjazik a lelkem! Vágyva vágyom szent Színed látására, szívem-lelkem eleped a vágytól, hogy ott lehessek, ahol Te vagy és lássam dicsőségedet! Köszönöm, Uram, hogy Te Magad vágyakozol erre bennem, és így vágyam nem reménytelen, hanem be fog teljesülni akkor, amikor kihívsz ebből a testből, és fölemelsz Magadhoz szentjeid, és szent angyalaid közé, ahol örökké szeretném zengeni a Te dicsőségedet. Jézusom, imádott Királyom, egyedüli örömöm, boldogságom, békém Te vagy. Te vagy a Szeretetóceán, amelyben elmerülök, mint parányi vízcsepp. Köszönöm, hogy betöltöd szívemet, lelkemet, elmémet, minden gondolatomat. Mindig csak Rólad akarok beszélni mindenkinek! Dicsőségedet akarom zengeni szentjeiddel és szent angyalaiddal együtt itt és most a földön, és majd egy örökkévalóságon át! Imádott örömöm, Istenem, mindenem! Köszönöm, hogy lehajoltál hozzám, köszönöm, hogy táplálod lelkemet drága szent Testeddel és Véreddel. Köszönöm, hogy folyamatosan bennem laksz, gyarló lelkemet királyi palotáddá formáltad. Köszönöm, hogy kitartasz bennem egyik Szentáldozástól a másikig. Köszönöm, hogy még mindig köztünk vagy a Legméltóságosabb Oltáriszentségben és köszönöm azt a nagy kegyelmet, hogy meghívtál a papi hivatásra, hogy általam, az én imámra fogsz leszállni a kenyér és a bor színeiben, amelyet valóságos Testeddé és Véreddé változtatsz át az Oltáron minden Szentmisében. Jézusom, kérem a kegyelmet, hogy életem árán is kitartsak hűségesen Melletted! Amikor a Szentmisében Veled együtt kimondom, megismétlem a Te drága szent szavaidat: ez az Én Testem, ez az Én Vérem, akkor teljesen átalakuljak Beléd és ne én éljek többé, hanem Te élj bennem! Jézusom, imádott örömöm, én Uram, én Istenem, Megváltóm, Mindenem! Csak egyet kérek Tőled, egész életemre: maradj velem mindig, ölelj szorosan a Szívedre, soha el ne engedj, őrizz meg a bűntől, a hitehagyástól, minden félelemtől, a sátán minden kísértésétől! Kérlek, őrizz meg Magadnak, hogy tiszta, becsületes, hűséges papod legyek! Formálj engem szentté, Magadhoz hasonlóvá, hogy mindig örömödre éljek és szolgáljalak Téged! Ezt add meg nekem, Jézusom, a Te mind nagyobb dicsőségedre és a lelkek megmentésére! Áldj meg engem, Jézusom, megerősítő áldásoddal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.”


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr176213981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása