HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.04. 08:49 :: lowoa

2012. szeptember 4. Szentségimádáson Jézus:

„Drága kislányom! Készülj! Egy nem várt esemény következik. (Ez azokra vonatkozik, akik nem ismerik, vagy nem fogadják el a próféciákat. Mária Julianna) Beteljesülnek a próféciák. A nagy figyelmeztetés már itt csoszog a küszöbön. Ma is úgy lesznek, mint a tíz szűzről szóló példabeszédben. Aki készenlétben vár, az bejön a menyegzőre. Aki nem, az kinn reked.

Gyermekeim! Imádkozzatok, mert mondom nektek, a felkészülési idő immár lejár. Kezdetét veszi az ítélet haragja. Minden népet megítélek a számból kijövő kard, az általam hirdetett Ige által. Ez lesz a mérce. Minden embernek csak két kérdést teszek fel: Szerettél-e? Követtél-e? Ha a szeretet vezérelte gondolataidat, szavaidat, tetteidet, megmentetted a lelkedet. De ha te akartál igazságot szolgáltatni, és a gyűlöletre gyűlölettel válaszoltál, akkor az Én igazságosságommal, az Én ítéletemmel fogsz szembesülni. Mindenkinek azt adom vissza, amit ő adott a felebarátjának.

Drága gyermekeim! Az idő közel. Az ítélet minden emberhez közeleg. Ez alól kivételt képeznek azok, aki tisztára mosták lelkük köntösét drága Szent Véremben, a bűnbocsánat szentségében. Ők már átmentek az ítéleten, mert magukat vádolták bűneik miatt. Szívből megbánták azokat, és erős fogadást tettek, hogy soha többé nem követik el. Én Magam oldoztam fel őket felszentelt papjaim keze által. Én mondtam ki felettük papjaim ajka által a megbocsátás szavait.

Gyermekeim! Amíg itt éltek a földön, a legnagyobb, amit megtehettek, a bűnbánat. Ha megbánjátok bűneiteket, és jóváteszitek azokat, akkor bejöhettek az Isten Szent Színe látására a mennybe. Ha megátalkodottak maradtok, akkor a sátán martalékai lesztek mindörökre. Ott lesz sírás és fogcsikorgatás, és a szenvedéseknek soha nem lesz vége. Igyekezzetek tettekre váltani figyelmeztetéseimet, mert hamar lezárul ez a korszak. Megtisztítom ezt a világot. Utána egy új korszak következik. A szeretet és a béke uralma. Ez a szentek kora lesz. Mindenki imádni fog Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Én pedig kinyilatkoztatom Magamat nekik. Kimondhatatlan boldogságban és lelki gazdagságban fognak élni. Úgy, mint az első keresztények.

 

Gyermekeim! Készüljetek, mert ez a korszak már itt van a küszöbön. Örüljetek és ujjongjatok, mert Isten meglátogatja az Ő népét. Velük fogok lakni, és ők Énvelem. Népemnek fogom őket nevezni, ők pedig az Istenüknek fognak Engem hívni. Mindez a megújult Egyházban teljesedik be. A Szent Eukarisztia, és a hívő nép között. Készüljetek! Már most örvendezzetek, mert véget vetek ennek a kornak, amelyben a sátán az úr. Megtisztítom a világot a rossztól, a bűntől, és akik megmaradnak, mint teljes szívükből fognak imádni Engem, és a Legszentebb Szentháromságot. Megszűnik a kapzsiság, és a helyébe lép az adakozás. Az új korban gyermekeim egyszerűségben és (a mai fogalmak szerint) szegénységben fognak élni. De lélekben kimondhatatlanul gazdagok lesznek. A szeretet és a béke fog uralkodni a szívükben, ezért köztük lesz a mennyország. Ez lesz az a földi paradicsom, amelyről beszéltem nektek. Én Magam fogok gondoskodni népemről. Nem fognak nélkülözni, mert lesz mit enniük, a föld megtermi gyümölcsét. Aki pedig szűkölködik, azt a többiek fogják segíteni. Megáldalak benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

A Szentlélek így imádkozott bennem:

„Jézusom szeretlek. Imádlak mindenek felett. Kérlek, jöjj el értem! Úgy várlak! Várom, hogy eljöjj értem, és Magaddal vigyél a mennybe! Minden vágyam ez. Elepedek a vágytól, hogy megláthassam dicsőséges Arcodat, hogy halljam zengő, fenséges Hangodat! Jézus! Jézus! Jézus! A Te neved maga a mennyország, mert a Te neved azt jelenti: szabadító. Te megszabadítasz az ellenségtől, a pokoli hordáktól. A Te Véred adott nekünk örök életet. A Te Tested és Véred a mi lelkünk tápláléka a legméltóságosabb Oltáriszentségben.

Jézusom, most még szelíd szavad hív: Térjetek meg! Keljetek fel bűneitekből! De jaj azoknak, akik elengedik fülük mellett jóságos szavaidat, mert holnap már, mint félelmetes Bíró fogod kimondani a rettegett szavakat: Távozzatok az örök tűzre, amely a sátánnak és csatlósainak készült! Mert meg van írva a Szentírás utolsó oldalán a Jelenések könyvében: „A kutyák, csalók, erkölcstelenek, gyilkosok, bálványimádók és mindazok, akik a hamisságot szeretik és művelik, kinn maradnak.” (Jel.22,15. A kutyák a hitetlenségben megátalkodott emberek.)

Jézusom, köszönöm, a Te kegyelmedet, hogy én Téged követhetlek. Mindig kaptam Tőled elegendő keresztet ahhoz, hogy szorosan a Te nyomdokaidban járhattam. Köszönöm bölcs atyai fenyítésedet, amikor ezt érdemeltem. Köszönöm, hogy elhívtál Szent Édesanyád közbenjárására. Köszönöm, hogy naponta táplálod lelkemet drága Szent feltámadott Testeddel és Véreddel a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Felsorolni nem vagyok képes, mi mindent köszönhetek Neked. Most már csak egyet kérek: Végy fel szentjeid sorába! Akkor, amikor Te akarod. Úgy, ahogy Te akarod. Hiszem, és tudom, hogy ez a Te akaratod, mert Te minden embert az üdvösségre szántál. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr766214759

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása