HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.07. 08:52 :: lowoa

2010. szeptember 7. Szentségimádáson Jézus: “Elérkezik egyszer mindennek a vége. Így ennek a korszaknak is. Éljetek szüntelen készenlétben! Térjetek meg! Bánjátok és gyónjátok meg gonosz tetteiteket! Javuljatok meg, mert a mennybe csak a szentek jöhetnek. Mindaz, aki a gonoszságot műveli, a sátán akaratát teszi, és elkárhozik. Azt mondtam: széles az út, amely a kárhozatra visz. Sokan mennek rajta. Ezek a világ fiai, akik a sátánra hallgatnak. Istenük az élvezetek, a harácsolás és a test kívánságai. A lelkük halott. Undorító bűzlő hulla. Ezekért sokat kell imádkozni és engesztelni. Ha sokat imádkoztok, meg tudjátok menteni az ilyen lelkeket is. Ó milyen nagy dicsőség a mennyben akárcsak egyetlen bűnös megtérése! Ha imádkoztok, és áldozatokat hoztok értük, akkor a megváltás művében vesztek részt. Nagyon megdicsőítitek Nevemet, és Én Magamat adom nektek, és ez a legnagyobb öröm a mennyben. Ez azt jelenti, hogy az Én dicsőségemben részesítelek benneteket, és örömötök végtelen lesz. Gyermekeim, ha látnátok a mennyet, mind szentül élnétek, csakhogy elnyerjétek az örök boldogságot. De ha a földön szeretetben éltek, megérzitek a mennyország előízét, amelyet Atyám azoknak készített, akik Őt szeretik.
Most a szeretetről beszélek nektek. Szeretni annyit jelent, mint áldozatokat hozni. Olvassátok el az Evangéliumot! Vegyetek példát Rólam, Aki elétek éltem a szeretetet. Mennyi áldozatot hoztam. Éjszakánként nem aludtam, hanem Atyámhoz imádkoztam értetek. Hidegben, hőségben hosszú utakat tettem meg gyalog, hogy hirdessem Atyám örömhírét, az Evangéliumot. Minden betegséget meggyógyítottam, halottakat támasztottam fel. Nagyon keveset pihentem. A csónakban elaludtam. Minden szenvedést el akartam szenvedni, hogy ezt is felajánljam Atyámnak a bűnösök megtéréséért. Áldozatom egyre nőtt, míg végül fölmentem a keresztre, és ott meghaltam értetek. Rajtam kívül senki sem vállalt ekkora áldozatot. Apostolaim, akik utánam jöttek, az Én példámat követve lettek vértanúkká. A Szentlélek megtanította nekik, hogy ezzel rengeteg lelket lehet megmenteni az örök életre. A vértanúság nagy kegyelem. Mert ha valakit kiválasztok, akkor megadom hozzá a mindhalálig való állhatatosság kegyelmét is. E nélkül megtorpannának és megfutamodnának. Módfelett nagy Isten szeretet kell ahhoz, hogy valaki feláldozza az életét Értem. Az ilyen emberek a legboldogabban országomban. Ők adták a legtöbbet Értem, és Én is a legtöbbet adom nekik. Az örök boldogság legfelső fokát, a legteljesebb tökéletességet. Kérjétek az élet Urát, hogy adja meg nektek a vágyat az örök boldogság elnyerésére, arra, hogy ezért minden áldozatot meghozzatok. Ha Én úgy akarom, akkor az életeteket is adjátok oda Értem. Erre áldalak meg titeket kicsi gyermekeim, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr776214751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása