HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.09.11. 09:02 :: lowoa

2018. szeptember 11. Az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Itt vagyok köztetek. Veletek maradtam, hogy tápláljam lelketeket és szíveteket, jelenlétemmel bearanyozzam egész életeteket. Én vagyok a Szőlőtő, ti a szőlővesszők. Én vagyok a ti Erőforrásotok. Belőlem táplálkoztok, kivirágoztok, és bő termést hoztok. Én a tiétek vagyok örökkön-örökké. Mindent itt hagytok, de Engem magatokkal visztek Atyám trónja elé. Én vagyok a ti gazdagságotok, minden örömötök Forrása, és ti vagytok az Én boldogságom, mert nem omlott hiába drága Szent Vérem értetek a keresztfán. Ti az Enyéim vagytok, Én bennetek élek, és ti Énbennem. Mi örökre elválaszthatatlanok vagyunk egymástól. Én számtalan helyen jelen vagyok egyidejűleg, és sugárzom kegyelmeimet mindenkire, kivétel nélkül. Csak egy feltétele van: az, hogy megnyissátok Előttem szíveteket, és befogadjátok azt a csodát, amit adni akarok nektek.

Drága kicsinyeim! Éljetek ezzel a páratlan nagy lehetőséggel! Mossátok meg lelketeket a Szentgyónás szentségében, értetek kiontott drága Szent Véremben! Papjaim által Én Magam oldozlak fel titeket bűneitek alól. Amikor pedig Szent Vérem által megtisztított, hónál fehérebb, Napnál ragyogóbb lelketekbe fogadtok, belépek rajta, és Magammal viszem túláradó bőségben mindazt a kegyelmet, melyet öröktől fogva nektek szántam. Ha tágra nyitjátok Előttem szíveteket, ami azt jelenti, hogy elfogadtok Tőlem mindent, bármit is akarok adni, akár jót, akár rosszat, akkor be tudjátok fogadni mindazt a kegyelmet, amelyet Én akarok nektek adni. Akkor átformállak benneteket, szentekké teszlek, és királyi gazdagon érkeztek meg Országomba. Ezt kérem minden Szentáldozáshoz járuló gyermekemtől, mert csak így tudom beteljesíteni rajtatok rátok vonatkozó örök, szent tervemet.

Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet túláradó, végtelen szeretetemmel adom rátok, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Máté 16, 18: „Jézus mondja”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr214251161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása