HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.09. 04:22 :: lowoa

2013. október 9.

Itthon a kegyelem órájában Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő közel. Senki félre ne vezessen benneteket! Én, az élő Isten szólok hozzátok, Aki öröktől fogva vagyok. Az Én Igém szent és igaz, és az is marad mindörökké. Aki megváltoztatja szavaimat és törvényeimet, az hazug. Az a sátántól, a hazugság atyjától származik. Azt Atyám ki fogja törölni az élet könyvéből. Aki ilyet művel, az maga választja a kárhozatot, az ördögök társaságát, a pokol tüzét, amely égetni fogja mindörökké. Vigyázzatok! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Ne engedelmeskedjetek a hazug vezetőknek! Aki az Én szavaimat, szent Igémet, és törvényeimet megváltoztatja, annak fordítsatok hátat! Már korábban is mondtam, most megismétlem: sajnálatos módon a világban két Egyház lesz. Egy eretnek, amelyik törvényeimet megmásítja, felrúgja, csak azért, hogy a tömegek tetszését megnyerje, és egy igaz Egyház, amely a rejtekbe lesz kényszerítve azért, mert ők megtartják törvényeimet, szent Igémet.

Gyermekeim! Akik mindvégig hűségesek maradnak Hozzám, Megváltó Istenükhöz, azok üdvözülnek. De akik csatlakoznak a tévtanítókhoz, örökre elvesznek.

Gyermekeim! Nézzetek fel a keresztre! Nagy árat fizettem értetek a keresztfán. Azért, mert megmondtam az igazságot, vagyis Isten Fiának neveztem Magam. Ti is, amikor meg fogtok vallani Engem Üdvözítő Királyotoknak, ugyanarra a sorsra fognak ítélni, mint Engem, Akinek a Vérét ontották értetek. Ezért azt mondom nektek: kérjétek magatokra az Én lángoló tűz szeretetemet, hogy ti is úgy szeressetek Engem, ahogyan Én szerettelek titeket, amikor értetek a keresztfára mentem. Akkor mindnyájan megkapjátok Tőlem a végső állhatatosság és a jó halál kegyelmét. Erre áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: Lukács 4, 21. „(Jézus) elkezdte beszédét: Ma beteljesedett az Írás, amit az imént hallottatok.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr56214637

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása