HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.09. 04:24 :: lowoa

2016. október 9. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Vigasztaljatok és engeszteljetek Engem, mert nagy szomorúság tört Rám! Meghamisítják az Evangéliumot és meghazudtolják szavamat. Mondom nektek, mindazok, akik ezt teszik, rájuk érvényesek Szent Pál Galatákhoz írt szavai: „Átkozott legyen, aki mást hirdet, mint amit tőlünk hallottatok! Újra mondom: átkozott legyen!” Én pedig azt mondom majd nekik, amikor ítéletre megjelennek színem előtt: takarodjatok átkozottak az örök tűzre, amely az ördögöknek és csatlósainak készült! Ott lesz sírás és fogcsikorgatás örökkön-örökké.

 

Drága gyermekeim! Tartsatok ki mellettem hűségesen mindhalálig, még véretek kiontása árán is! Mert sokkal jobb Értem meghalni szeretetből és hűségből, mint Engem elhagyva az örök tűzre kerülni. Ne okozzatok fájdalmat Nekem hűtlenségetekkel, és ne kövessetek el bűnt! Most különösen időszerű, hogy nagyon kérjétek a Szentlélek megvilágosító kegyelmét és erejét, hogy átlássatok álnokságiakon és hazugságaikon. Ez egy ál-irgalmasság, ami által a maguk dicsőségét hajszolják. Mindenkinek eleget akarnak tenni, miközben Engem újra meg újra elárulnak és kiszolgáltatnak, halálra gyötörnek és keresztre feszítenek. Az ingatag hívőket a pokolba taszítják, és ezzel hiábavalóvá teszik értük hozott szenvedéseimet és kínhalálomat. Erre az időre mondtam: hogy a választottak kedvéért megrövidítem az időt, nehogy ők is áldozatul essenek, mert ha lehet, még őket is meg akarják téveszteni.

 

Gyermekeim! Ez egy szellemi harc. Életre, halálra megy a küzdelem. A sátán és démonai hadat üzentek, és csatlósaival együttműködve az ártatlanok lelkére törnek. Az egyszerű embereket be akarják hálózni, hogy pokolra taszítsák őket. Újra mondom, gyermekeim, kérjétek magatokra a Szentlélek megvilágosító kegyelmét, erejét és a hitet, hogy hitetek erejével szálljatok szembe a gonosszal, aki most százszor, milliószor jobban támad, mint valaha. Ordító oroszlánként acsarkodik rátok, keresi, kit nyeljen el.

 

Gyermekeim! Ti most a történelem legnehezebb korszakában éltek. Felüdülés lesz számotokra a nagy keresztényüldözés, amikor hűségeteket kimutatva Irántam, bátran mentek a halálba, mert tudjátok, a lelketek kiszabadul porsátor testetekből, és egy örökkévalóságon át színről-színre fogtok látni Engem. Nem fogtok tudni betelni Velem, és az örök boldogság részesei lesztek. De jaj azoknak, akik hűtlenül elhagytak, és hátat fordítanak Nekem! Különösen azon papjaimnak lesz százszorosan jaj, akik fölzárkóznak azok mögé, akik az antievangéliumot hirdetik és az antiegyházat támogatják. Ez a végső összecsapás az Egyház és az Evangélium ellenségei, és az igaz Egyház és az igaz Evangélium képviselő között, most van kialakulóban. A földalatti Egyház, akik a rejtekben imádnak és az igazságban mutatják be a legszentebb Áldozatot, a Szentmisét és már feltűnőben van. Az antiegyház, akik nyíltan hirdetik az eretnekséget, megcsúfolnak, kigúnyolnak Engem, megmásítva szavaimat, amelyért a Véremet ontottam és kereszthalált haltam. Erre mondtam: ne menjetek utánuk! Inkább meghaljatok, mintsem hogy beálljatok soraikba! Az Isten egyedül Én vagyok. Az Atya Fia, Aki a világba jöttem azért, hogy megváltsalak benneteket bűneitektől. Emberré lettem, hogy személyes kapcsolatba kerüljetek Velem. Egyedül Engem imádjatok a legszentebb Oltáriszentségben, Aki ott valósággal jelen vagyok, és ahol Én vagyok, ott van Atyám és a Szentlélek is. Tanítványaimnak ezt mondtam: óvakodjatok a farizeusok kovászától! Nektek is ezt mondom: határolódjatok el az eretnekséget hirdetők tanításától! Én ugyanaz maradok tegnap, ma és mindörökké. Szavaim lélek és élet, amely örök és megmásíthatatlan. Nincs új Evangélium, nincs más megváltás. Ami azon kívül van, amit Tőlem hallottatok, az hazugság és az ördög cselvetése, hogy kárhozatba taszítsa azokat, akik azt követik.

 

Gyermekeim! Most különösen nagy szükségetek van arra, hogy amíg még lehet, járuljatok a szentségekhez, imádkozzatok igaz, hűséges papokért, akik majd a rejtekben is bemutatják a Szentmisét, meggyóntatnak és megáldoztatnak benneteket.

 

Kicsinyeim, az események zajlásából fölismeritek, hogy a végidőket élitek. Ez az egész már nem tarthat sokáig. A sátán érzi, hogy kevés az ideje és az utolsókat rúgja. Eszeveszett dühében minden eszközt megragad, hogy minél több lelket taszítson a kárhozatba. Eddig a három fő irányt követte: a hatalom, a test és a bírvágy bűneit, de most minden eddiginél veszélyesebb területet hódít meg, darabokra szaggatva Egyházamat és meghamisítva az Evangéliumot az eretnekség áldozataivá téve jámbor gyermekeimet. Én Magam imádkozom értetek Atyám előtt, hogy megmentse a kicsinyeket, hogy ne dőljenek be a hamisságnak, a hazugságnak, mert akik nem ismerik az igaz Evangéliumot, azok közül sokan el fogják hinni ezt az ál-irgalmas antievangéliumot.

 

Drága gyermekeim! Mindezt azért engedem meg, mert mindhalálig való hűségetek és Irántam való szeretetetek által akarok megdicsőülni bennetek, bizonyítva ezzel ellenfelem előtt, aki kikérte Tőlem száz évre az Egyházat. A szent Testemen, Véremen és Igémen alapított egyetemes, katolikus Egyházon a pokol kapui nem vehetnek erőt. Ezt szellemi értelemben kell értenetek. Mert ha eljön az idő, hogy a Vatikánban kő kövön nem marad, melynek előképe Jeruzsálem volt, ahol nem ismerték föl látogatásuk idejét, ahol Engem, Megváltójukat keresztre feszítettek. Most ugyanúgy az antiegyház és az antievangélium képviselői elárulnak és keresztre feszítenek Engem. Ezért büntetésük látványos lesz, és nem marad el. De mindazok a lelkek, akik együttműködnek kegyelmemmel, olvassák üzeneteimet, amelyet azért adok, hogy fölismerjék a jelen idők aktualitásait. Kitartanak az igazságban, és az életüket fogják adni Értem. Őbennük dicsőülök meg és ők lesznek megújult Egyházam magvetései.

 

Gyermekeim, ez a korszak hamarosan lezárul. Az ördög csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Hamarosan feltűnik az Antikrisztus, akinek az ideje a Szentírásból tudott három és fél év. Utána visszatérek dicsőségemben, és szám leheletével elsöpröm a gonoszt. Szent angyalomnak megparancsolom, hogy a bukott főangyalt, a sátánt kötözze meg ezer évre, és vesse a pokol fenekére, a kénköves, tüzes tóba. Akkor fellélegzik a világ és elkezdődik az ezer éves béke uralma.

 

Kicsinyeim, tartsatok ki mindhalálig, kérjétek magatokra a hűség, a hit és a szeretet kegyelmét, a lelki erőt és a mindhalálig való kitartást. Megígérem, hogy mindazok, akik ezt kérik Tőlem, megtapasztalják állandó segítő jelenlétemet, és osztozni fognak dicsőségemben, az örök boldogságban.

 

Drága kicsinyeim! Szavaim mind beteljesülnek, tartsátok meg az abban foglaltakat, vegyétek halálosan komolyan figyelmeztetéseimet, amelyet mindnyájatok üdvösségére adtam. Mindennap imádkozzátok el háromszor a Szent Mihály arkangyal imát, és legalább egyszer a Most segítsd meg Mária imát!

 

Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Gal 1, 6-10: „Csodálkozom, hogy attól, aki meghívott titeket Krisztus kegyelmére, ilyen hamar átpártoltatok egy más evangéliumhoz, jóllehet nincs más (Evangélium); legföljebb néhány ember akad, aki megzavar titeket, és igyekszik elferdíteni Krisztus Evangéliumát. De ha akár mi, akár egy mennyei angyal más Evangéliumot hirdetne nektek, mint amit mi hirdettünk: átkozott legyen! Amint már kijelentettük, most újra megismételjük: Ha valaki más Evangéliumot hirdetne nektek, mint amit tőlünk hallottatok: átkozott legyen! Az emberek kedvét keresem ezzel vagy az Istenét? Talán embereknek akarok tetszeni? Ha még emberek tetszését keresném, nem volnék Krisztus szolgája.”

2 Kor 13, 3: „Krisztus szól” Kol 4, 5: „Az időt jól használjátok fel.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9211789357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása