HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.19. 05:03 :: lowoa

2014. október 19. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az óra itt van. Készüljetek! Hamarosan elvesznek Engem tőletek. Ellenfelem már mindet előre kitervelt. Addig jöjjetek Hozzám, amíg még a szívetekbe tudtok fogadni a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Mondom nektek, ellenfelem el fogja törölni a Szentmisét. Nem lesz többé átváltoztatás. Helyette zagyvaságokat fognak prédikálni. Az Én igaz tanításomat felváltja a tévtanítás. Mindenkinek meg akarnak felelni, ezért a törvényt fel fogják rúgni. Mindent a szabadság és a szabadosság jegyében cselekszenek. Beteljesedik rajtuk apostolom szava: azzal dicsekszenek, amit szégyellni kellene. Ma már a paráznaság érték, a homoszexualitás természetes. A bűn már az eget ostromolja, büntetésért kiált. Úgy lesz most ez a nép, mint az özönvízkor, vagy mint Sodoma és Gomora földjén. Atyám tűz által tisztítja meg a világot.

 

Gyermekeim! Tartsátok távol magatokat minden bűntől, és minden megnyilvánulástól, amely a bűnt dicséri. Ti maradjatok meg az Evangéliumi életszentség útján! Én mindig gondoskodni fogok róla, hogy a rejtekben igaz és szent papjaim bemutassák a legszentebb áldozatot, a Szentmisét. Ti csak ezen vegyetek részt! Határolódjatok el mindattól, ami nem az Én tanításom! Imádkozzatok azokért, akik tévtanításokat hirdetnek! Mondom nektek: ezek örökké égni fognak a pokol olthatatlan tüzében mindazokkal együtt, akik hagyják magukat félrevezetni.

 

Gyermekeim! Az idő rövid. Most, amikor ellenfelem, a sátán azt hiszi, hogy győzött, most jövök vissza dicsőségemben, és ezer évre megláncolom, és a pokol fenekére taszítom. Kiírtok minden bűnt a föld színéről. Megszentelem a földgolyót. Szentségem és dicsőségem fogja beragyogni. Követőim mind szentek lesznek. Úgy fognak körülvenni és imádni Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben, mint az első keresztények. Akkor mindenki boldog lesz, és békében fognak élni, szentségben és igazságban. Ellenfelemnek semmi hatalma sem lesz rajtuk. Mindenki szeretetben és békében fog élni. A föld bőségben meg fogja teremni gyümölcsét. Mindenkinek lesz ideje imádkozni, és Istent dicsőíteni. Az lesz szentjeim legnagyobb öröme, hogy köztük leszek, és Engem imádnak a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Atyám megmutatja, hogy Ő az Isten. Rendet teremt ebben a felfordult világban. Minden a helyére kerül. Atyám törvénye a szívekbe lesz írva, mert Maga a Szentlélek fogja vezetni az embereket. Én pedig a saját testemmel és Véremmel fogom táplálni a lelkeket, hogy megerősödjenek a Belém vetett hitben, reményben és szeretetben. Boldogok lesznek, akik megérik az új kort, az ezer éves béke uralmát.

 

Drága Gyermekeim! Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Atyám azoknak készített, akik Őt szeretik. Tartsatok ki mindhalálig az igaz hitben, a reményben és a szeretetben! Csak azt higgyétek el, amit Tőlem hallotok! Én a Véremmel pecsételtem meg tanításomat. Az Egyház, amelyet Én alapítottam, az Én Szívemből jött létre. A két sugár, a Víz és a Vér ezt jelentik: a Víz a keresztség, a Vér pedig a bűnbocsánat, a bűnök eltörlése. Minden megkeresztelt ember a Mennyei Atya gyermeke. A keresztség, mint szentség eltörölhetetlen jel minden megkeresztelt ember lelkén. A bűnbocsánat szentsége pedig hófehérre mossa minden bűnét őszintén megbánó ember lelkét, az Én érte kiontott Véremben. Ez a katolikus = egyetemes Egyház, amelyet a keresztfán szereztem. Szent Testemet és Véremet pedig az utolsó vacsorán elővételeztem, hogy erőforrás és útravaló legyek minden bűnét megbánó léleknek. Ti csak zarándokok vagytok ezen a földön. Szükségetek van a megerősítésre, az Én drága Szent Testemre és Véremre, hogy ki ne dőljetek az úton. A ti hazátok a mennyben van. Én vagyok a mennyből alászállott élő kenyér. Csak Általam, ha Engem esztek, van örök életetek. Ezért maradtam köztetek. Járuljatok Hozzám, amíg még tehetitek! Különleges erőforrás vagyok mindazok számára, akik tiszta lélekkel és élő hittel fogadnak magukhoz. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal, Szívem túláradó szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ima a Szentlélek által: „Dicsérlek Téged Istenem, és Mindenem! Hálát adok Neked mindazért, amit megadtál, és amitől megóvtál. Egyedül Neked akarok élni és meghalni. Mindig csak azt akarom tenni, amit Te akarsz. Az az én minden napi kenyerem, hogy rám vonatkozó örök tervedet megtegyem. Szívem minden dobbanásával, minden lélegzetvételemmel, Veled egyesülve akarom ismételni: Atyám, ne úgy legyen, ahogy én akarom, hanem ahogy Te. Így akarok akkor is imádkozni, amikor kudarcok érnek, mert erős hittel hiszem, hogy egyedül az válik örök üdvösségemre, amit Te adsz, ó imádott Istenem. Te vagy az én Megváltó Istenem, egyedül Te tudod, mi válik a javamra, és mivel Te Mindenható vagy, ezt meg is tudod adni. Határtalanul bízom Benned. Szeretettel fogadok Tőled jót, rosszat egyaránt, és hálát adok Neked mindenért. Tudom, hogy a legnagyobb rossztól, az örök kárhozattól megoltalmazol. A kudarcok és az elesések pedig szükségesek, hogy el ne bízzam magam, és megtanuljak Tőled kérni, és megtapasztaljam gondviselő szeretetedet. A jó dolgokért pedig hálát adok, és magasztalom Szent Nevedet.

 

Ó Uram! Csak a bizalom segít megérteni Téged. Csak a szeretet tudja elhitetni velem, hogy minden a javamra válik. Ha fölnézek keresztedre, megértem, mily nagy árat fizettél a lelkemért. Tőlem is kérsz egy kis áldozatot. Csak annyit, amennyire kegyelmedből képes vagyok.

 

Jézusom, imádott Királyom! Jöjj! Neked adom szívemet, lelkemet, egész életemet. Rendelkezz velem tetszésed szerint. Egy örökkévalóság kevés lesz rá, hogy Neked hálát adjak. Itt és most szolgálni és imádni akarlak Téged. Ismertesd fel velem akaratodat, és indíts engem, hogy mindig megtegyem. Ez legyen az én mindennapi eledelem. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr366875899

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása