HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.10.21. 05:19 :: lowoa

2010. október 21. Szentségimádáson Jézus: „Édes kislányom! Az idő rövid. Élj halálra készen! Meglátsz Engem dicsőségben, és örömödnek soha nem lesz vége. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit neked készítettem. Hamarosan birtokba veszed, amit Atyám készített neked. Végezz még sok-sok jó cselekedetet! Gyakorold a szeretetet mindazokkal, akiket eléd hozok! Azt akarom, hogy királyi gazdagon érkezz haza országomba. Előttem csak a szeretet számít. A legkisebb jó tett, amit szeretetből végzel, lelkeket ment meg az örök kárhozattól. A tökéletlenségeket, gyarlóságokat, sőt még a bűnöket is eltörli az alamizsnálkodás. Segítsetek a rászorulókon! Ne hagyjatok elmenni senkit üres kézzel, aki szűkölködik, és kér tőletek! Ma a legnagyobb a lelki ínség. Mindenkinek nem tudjátok hirdetni az örömhírt, de imádkozni tudtok értük. Hozzatok áldozatokat és imádkozzatok a tudatlanokért, akik még nem ismerik tanításomat, és nem hisznek. Ezeket nagyon könnyen csapdába ejti a sátán. Imádkozzatok értük, hogy megkapják Tőlem a hit kegyelmét, ami a leghatékonyabb fegyver a sátán ellen. Mindazok, akik Bennem hisznek, és Engem szeretnek, biztonságban vannak, mert nem állnak szóba a sátánnal. De akik nem hisznek Bennem, és nem ismernek Engem és tanításomat, azok könnyen áldozatul esnek. Öntörvényűek, és ezért kiszolgáltatottak ellenfelemnek. Csak azok vannak védelem alatt, akik ismerik, és megteszik Atyám törvényeit. Ha hűségesen kitartanak az életszentségben, nem érheti őket baj. Atyám nagy jutalmat készített minden Őt szerető hűséges gyermekének. Ez a jutalom az örök élet, az örök boldogság. Igyekezzetek elnyerni az örök életet! Éljetek mindenkivel békében és szeretetben! Gyakoroljátok a nyelv böjtjét! Aki nyelvével nem vét, tökéletes. Csak a szeretet szavai hagyják el ajkatokat! Mosolyogjatok gyakran! A mosoly gyógyítja a lelkeket. Azt is, aki mosolyog, és azokat is, akikre mosolyog. Engedjétek, hogy Én szeressek, Én szóljak, Én mosolyogjak általatok! Akkor körülöttetek mennyországgá változik a föld. Kicsinyeim, értsétek meg, ti mindannyian Isten szeretetéből léteztek. Atyám arra teremtett mindnyájatokat, hogy szeressetek, és szomjazzátok a szeretetet. Ez a boldog élet titka. Szeretni, és szeretve lenni. Ez az alapja a házastársi hűségnek, a barátságnak, a testvéri összetartozásnak. Minden emberi kapcsolat szeretetet igényel. Még az állat is érzi, ha szeretik, és az is arra vágyik. Tanuljatok meg szeretni! A szeretet mindig áldozatot kíván, de olyan boldogságot nyújt, hogy felülmúl minden áldozatot és szenvedést. Én szeretetből mentem fel értetek a Golgotára. E nélkül nem tudtam volna meghozni a kereszt áldozatot, és nem is lett volna semmi értelme. A szeretet felülmúlja az emberi erőt, mert Istentől van. A szeretet értelmet ad minden kapcsolatnak, és tartalmassá teszi azt. Szeretet nélkül üres, öncélú az ember élete. Unalmas, boldogtalan. Nem tud kiteljesedni. Istennek minden egyes emberrel örök terve van. Már a fogantatása előtt ott van az Úr Szívében, és ajándékokat készített neki. De csak úgy tudja neki adni, ha elfogadja, vagyis ha igennel válaszol hívására. Ha hátat fordít az Istennek, és megy a maga feje után, soha nem fog kiteljesedni, és örökre elveszíti az ajándékokat, amit Isten neki készített. Gyermekeim! A kegyelem időhöz van kötve. Aki elutasítja, elveszíti. Aki elfogadja, az Isten munkatársa lesz. Isten szentté formálja, és örök dicsőséggel jutalmazza a mennyben. Életetek minden helyzetében döntenetek kell Isten mellett, vagy Isten ellen. Minél többször döntötök Isten mellett, annál jobban megerősödtök lelkileg, és a sátán tehetetlen lesz veletek szemben. Minél többször döntötök Isten ellen, annál gyengébbek lesztek. Ellenfelem egyre lejjebb taszít benneteket, végül a kárhozatba dönt. Az élet sok kicsi lépésből áll, de minden lépés fontos. Fontos az irány. Ha a jó irányt választjátok, jó célba értek. Ha rossz irányba mentek, az örök szenvedés a vége. Nektek kell dönteni. Az iránytű a Szentírás, az Újszövetség. Ebben minden megvan, ami az örök boldogság elérésére vezet benneteket. Ez az Én tanításom. Ezt mondtam: „Mindaz, aki hallgatja tanításomat és tettekre is váltja, hasonlít a bölcs emberhez, aki házát sziklára építette. Szakadt a zápor, ömlött az ár, süvöltött a szél és rázúdult a házra, de az nem dőlt össze, mert sziklára alapozták.” (Mt.7,24-26) A szikla Én vagyok. Aki Bennem bízik, az Rám épít, és nem csalódik, mert Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. „Mindaz pedig, aki hallgatja tanításomat, de tettekre nem váltja, hasonlít a balga emberhez, aki házát homokra építette. Szakadt a zápor, ömlött az ár, süvöltött a szél és rázúdult a házra. Az összedőlt és romhalmazzá vált.” (Mt.7,26-27) A homok ennek a világnak a hamis csillogása. Aki a mammonban bízik, és arra épít, az csalódni fog. Mert a vagyon kicsúszik a kezéből. „Mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri is, de lelke kárt szenved? Mit is adhatna az ember cserébe lelkéért?” (Mt.16,26) Gyermekeim! A ti üdvösségetek az Én kiontott Véremben van. Én váltottalak meg benneteket a keresztfán. Az Én Vérem a ti váltságdíjatok. Ezen felül a lélek sokkal magasabb rendű, mint a test. Amikor a test meghal, feloszlik. De a lélek örökké él. Ezért a lélek az úr. A testnek a lelket kell szolgálni. A lelketeket tápláljátok a Szentírás folyamatos olvasásával! Járuljatok a szentségekhez! Tisztuljatok meg a bűnbánat szentségében! Erősödjetek meg az erősek kenyerével és borával, amely az Én Testem és Vérem. A test csak hordozza a lelket. De a lélek a fontos. Ezért ne engedjetek a test kívánságainak, mert az a lelket a testtel együtt az örök kárhozatba taszítja. Inkább tartsátok kordában a testet, és éljetek lélek szerint! Akkor az örök üdvösségre mentek. Megmentitek a lelketeket a testetekkel együtt az örök életre. Addig döntsetek Mellettem, amíg még nem késő! Ne halogassátok a döntést! Szakítsatok a bűnnel! Éljetek szüntelen készenlétben, mert a halál hirtelen jön! Csak addig tudtok változni, amíg a testetekben éltek. Odaát már mindörökké olyanok maradtok, amilyenek halálotok pillanatában voltatok. Ha szüntelen készenlétben éltek, akkor állandóan fejlődtök, mert nyitott a lelketek kegyelmeim befogadására. Akkor nem ér váratlanul a halál, mert várni fogjátok. Az Irántam való szeretet ugyanis felszítja bennetek a vágyat Szent Színem látására. Szent Pál így ír erről: „Számomra az élet Krisztus, a halál pedig nyereség. Ha viszont tovább kell élnem, az termékeny munkát jelent. Nem tudom hát mit válasszak. Kettő között vívódom: Szeretnék megszabadulni, hogy Krisztussal legyek. Ez volna a legjobb. De hogy miattatok életben maradjak, az szükségesebb.” (Fil.1,21-25) A szentek mind erre vágytak, és mindazok, akik szeretnek Engem, Hozzám vágynak. És Én beteljesítem vágyukat. Kiragadom őket ebből a siralomvölgyből, és örökre boldoggá teszem.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr296214598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása