HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.08. 09:55 :: lowoa

  1. november 8. Itthon az Úr Jézus: Drága, szeretett kisgyermekeim! El nem tudjátok képzelni, milyen boldog vagyok köztetek. A legnagyobb gyönyörűségem Nekem az emberek fiaival lenni. Ezért szálltam le Atyám öléből. Megtestesültem a Szent Szűz, Legszentebb Édesanyám méhében, hogy emberré legyek, és köztetek legyek, mert így akartam. Lehoztam nektek Atyám Igéjét, a Szent Evangéliumot, a szeretet, azt a tanítást, amely egyedül tudja boldoggá tenni az egész emberi nemet. De sajnos ellenfelem megtéveszti az embereket, így félredobják a szeretetet, a legegyszerűbb és legnagyszerűbb tanítást, az Evangéliumot, helyette túlbonyolítják az elméjüket, megrontják életüket és a sok bonyodalom közepette már észre sem veszik, hogy a sátánt szolgálják, és a kelepcéjében vergődnek. De ti, kicsi gyermekeim, akik oly tiszta egyszerűséggel és nagy szeretettel gyűltök körém, megvigasztaljátok értetek átdöfött, Legszentebb Szívemet, amelyből minden szeretet forrásozik, amelyből az Egyházat hoztam létre, a vér és a víz, szentségeim által.

Gyermekeim! Ragaszkodjatok az Általam alapított egyetemes, katolikus Egyházhoz! Minden zűrzavar ellenére ragaszkodjatok a legtisztább tanításhoz, a Szent Evangéliumhoz. Nap, mint nap olvassátok, ebből merítsetek, hogy szentek legyetek, amiképpen kértem tőletek. Minden életállapotban éljétek meg az életszentséget, melynek alapja az Isten- és emberszeretet, és az ebből fakadó jó cselekedetek.

 

Drága kicsinyeim! Vegyétek nagy kitüntetésnek, hogy szólok hozzátok, hogy tanítalak titeket. Fogadjátok meg intelmeimet és éljetek szerintük. Határolódjatok el, és ne vegyetek részt a világ zűrzavaros tévtanításaiban és rossz cselekedeteiben, amelyeket a sátán tár elétek, hogy elveszejtsen, és a kárhozatra taszítson benneteket. Ti mindig csak a tiszta forrásból igyatok, amely az Én tanításom, Aki út, igazság és élet vagyok számotokra, és az örök boldogságra vezetlek titeket. Kövessetek Engem a keresztúton, az önmegtagadás, a lemondás és a türelmes kereszthordozás szellemében, mert bár rögös és szenvedésekkel teli út az Én keresztutam, de mégis ez az egyetlen ösvény, amely az örök életre vezet. Ti ne tobzódjatok a világgal és ne keressétek annak élvezeteit, mert ezek mind hamis örömök. Jól jegyezzétek meg, hogy Én csak attól tiltalak titeket, ami a kárhozatotokra van, és csak azt kérem tőletek, ami az üdvösségre vezet.

Fogadjátok áldásomat, melyet Szívem túláradó szeretetével adok rátok, amely megerősít titeket az élet megpróbáltatásai között, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Zsid 12, 22-23-25: „…ti Sion hegyéhez járultatok,… Istenhez, Vigyázzatok, ne utasítsátok vissza azt, aki hozzátok szól.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr3713402289

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása