HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus üzenetei Mária Magdolna által

2019.11.08. 09:50 :: lowoa

2010. november 08. Hétfő
 
Reggel édesanyám vitt autóval az iskolába. Meglepett, hogy láttam Jézust a kocsi hátsó ülésén ülni, és többször is láttam, hogy kezeivel megáld mindent, amerre csak megyünk. Amikor mentem fel a lépcsőkön az iskolában a lépcső tetején várt rám. Az egyik óra után láttam, hogy mellettem sétál és megkérdezte tőlem: Drága gyermekem, jól érezted magadat az órán? Azt feleltem neki: Igen, jól éreztem magam. Amikor mentem a templomba többször is láttam, hogy mellettem sétál, és amikor odaértem a templomba, ott várt rám. Szentmise előtt bocsánatot kértem tőle, és egy látomásban magamat láttam térden állva, és hogy Jézus átölelt engem irgalmával. Azt is láttam, hogy mellettem ül a padban.
 
A szentmise elején láttam Jézust, amint imádkozott a Mennyei Atyához a lelkiismeret vizsgálat előtt. Jézus: Drága gyermekem! Sokszor Én is közbenjárok értetek Atyám előtt, hogy legyen hozzátok Irgalmas!
 
Láttam, hogy szeretettel ránk tekint az „Uram, irgalmazz” alatt. Jézus: Szeretetemmel és irgalmammal átölellek benneteket gyermekeim.
 
Az evangélium előtt láttam Jézust, kezében egy könyv volt. Jézus: Drága gyermekem,  minden szentmisében elhozom nektek egyenesen a Mennyországból az Élet Igéjét, vagyis az evangéliumot, hogy az Én életem példája szerint éljétek le földi életeteket.
 
A „Szent vagy” alatt láttam egy oltárt, melyen egy bárány feküdt és angyalok seregei vették körül.
 
A Miatyánk imádkozásánál látomásban mindannyian a hegyen voltunk, láttam Jézust, ahogy tárt karokkal az égre nézve velünk együtt imádkozott. Jézus: Ezzel a látomással arra tanítalak gyermekem, hogy amikor közösen imádkozzátok a Miatyánkot, mély tisztelettel és szeretettel mondjátok a Mennyei Atyának.
 
Mielőtt áldozni mentünk, láttam Jézust fehér ruhában, azt mondta nekünk: Jöjjetek gyermekeim, boldogan adom nektek Szent Testemet és Véremet szentáldozáskor. Amikor sorban álltam, Jézus megmutatta, hogy mindenkit Ő áldoztat meg. Nem láttam a papot, csak Jézust, és amikor felemelte kezével a szentostyát, ezt mondta: Ez az Én Testem. Nagyon megérintett engem ez a látomás, egész nap csak erre tudtam gondolni.
 
Szentmise végén a tabernákulumnál az Oltáriszentség helyén Jézust láttam keresztre feszítve. A Szűzanya térden állva imádkozott a kereszt alatt.
 
Sétáltam a vissza az iskolába, közben is többször láttam Jézust. Megkérdezte tőlem: Gyermekem, megfogod a kezemet? Igent mondtam Jézusnak, és kézen fogva sétáltunk vissza az iskolába.
 
Sajnos észrevettem, hogy mióta a látomások vannak, kevesebbet beszélek az Égiekkel. Jézus: Drága gyermekem! Jól érzed a szívedben, hogy elhanyagoltad beszélgetéseinket! Látom gyermekem, hogy most nagyon boldog vagy, de elmondom neked, hogy még több feladatot kaptál tőlem, mely nagy felelősséggel jár. Gyermekem, mostantól nemcsak beszélgetéseinket kell leírnod, hanem látomásaidat is, és meg kell kérdezned tőlem, mi a jelentésük, hogy mások is meg tudják érteni.
 
Megkérdeztem Jézust, hogy lehet, hogy ilyen sokszor látom őt. Jézus: Gyermekem! Szeretném, hogy mindig bízz az Én jelenlétemben!
 
Szűzanya: Drága gyermekem! Légy mindig hálás Szentfiamhoz, mert végtelen az ő jósága! Szeresd Jézust, amennyire csak tudod!
 
 
 
Szűzanya: 8. Parancs: Ne hazudj, mások becsületében kárt ne tégy!
 
Drága gyermekeim! Tanuljatok meg először is nem hazudni, helyette mindig az igazat mondjátok. A hazugság bűne egyenesen a gonosztól ered, olyan néven is szólítják, hogy ő a „hazugság atyja”. A hazugság bűne által nemcsak önmagatokat csapjátok be, hanem másokat is becsaptok. Olvassátok a Bibliát, mert minden szó, mely benne van, igaz. Szentfiam ezt mondta: „Én vagyok az út, az igazság, és az élet.” Tehát egyedül Jézusnál találhatjátok meg minden kérdésetekre a választ. Ez a bűn könnyen elszakít titeket az Úrtól. Sokan gondoljátok azt, hogy van kegyes hazugság. Ez tévedés! Nincsen! Minden hazugság hazugság. Mit jelent az, hogy „mások becsületében kárt ne tégy?” Ez azt jelenti, hogy ne beszéljétek ki felebarátotokat mások előtt! Ne pletykáljatok! Nem szabad más lelkén sebet okozni, mert nektek sem esne jól, ha veletek tennék. Kerüljétek a rágalmat! Tanuljátok meg, hogy az igazság mindig kiderül, és ti magatok jártok mindig pórul. Szeressétek felebarátaitokat, ahelyett, hogy bántanátok őket! Törekedjetek betartani e szent parancsolatot! Most pedig édesanyai áldásommal megáldalak titeket a felebaráti szeretet és becsület lelkületével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Amen.
 
A feladataimról Pio atya: ezt mondta: Drága gyermekem! Tudom, hogy nem könnyű feladatokat kaptál. De ne úgy tekints ezekre, mint valami teherre, hanem ellenkezőleg, légy boldog, gyermekem, mert ha  Jézussal együtt vállalod a szenvedéseket, ez nagy kegyelmeket tartogat számodra.
 
 

http://engeszteles.bocsajozsef.hu/egi-kegyelmek-zapora/20101108

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr806214533

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása