HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.10. 09:54 :: lowoa

2013. november 10. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

 

Drága gyermekeim! Ami most történik, ilyen még nem volt, amióta fennáll ez a világ. Újra csak azt mondom: készüljetek! Álljatok szüntelen készenlétben! Éljetek halálra készen, mert megrostálom a világot. Sokan meg fognak halni. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, mert csak akkor üdvözültök! Mindazok, akik a fenevadat fogják tisztelni, imádni, és csatlósaik után mennek, örökre elvesznek. Az őskígyó, a sátán most megpróbálja megsemmisíteni Egyházamat. De csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Rajtatok is múlik, hogy mennyit tehet. Ha ti imádkoztok, és kizárólag Nekem engedelmeskedtek úgy, hogy megtartjátok törvényeimet, ezzel tehetetlenné teszitek a saját életetekben ellenfelemet. Minél többen éltek életszentségben, annál gyengébb és tehetetlenebb lesz a sátán. Értsétek meg végre: ti szabadítjátok ki az ördögöket a pokolból, és engeditek a földre azáltal, hogy bűnt követtek el. És ti taszítjátok vissza a pokolba, ha életszentségben éltek. Szabad akaratot és értelmet kaptatok. Amikor megálltok ítélőszékem előtt, nemcsak bűneitekről adtok számot, hanem azok következményeiről is, hogy hány lélek veszett el, mert ti bűnre csábítottátok rossz tanácsaitokkal, vagy romlott erkölcsű életpéldátokkal, és mulasztásotokkal, hogy nem imádkoztatok érte, és nem mutattatok jó példát. Minderről számon kérlek titeket életetek végóráján, és cselekedeteitek függvényében nyeritek el a mennyországot, mentek a tisztítótűzbe, vagy az örök kárhozatba. Úgy éljetek, hogy életetek minden pillanata, még a gondolataitok is nyitott könyv Előttem. Nekem, az Örök Bírónak tartoztok számadással. Én meghaltam értetek a keresztfán. Én vagyok a ti Megváltótok. Nagy váltságdíjat fizettem értetek. Ezért mindnyájan az Enyémek vagytok. Imádkozom értetek Atyámhoz. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.” 

Szentírási megerősítés: Márk 13, 21-23: „Akkor, ha valaki azt mondja: Nézzétek, itt van a Krisztus, vagy ott van! – ne higgyétek. Álkrisztusok és álpróféták lépnek fel, jeleket és csodákat művelnek, hogy ha lehet, még a választottakat is félrevezessék. Vigyázzatok, mindent előre megmondtam nektek.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr66214522

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása