HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.11.16. 10:09 :: lowoa

2013. november 16. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

 
 

„Drága gyermekeim! Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, de utána semmit sem tehetnek. Attól féljetek, aki a testet a lélekkel együtt a pokolra tudja taszítani. Ez maga a sátán, az őskígyó. Egyedül tőle féljetek! Ne álljatok szóba vele! Amikor kísért, azonnal fussatok Hozzám, mint kis csibék a kotlós szárnya alá. Szálljatok szembe bátran a sátánnal, a hit erejével! Újra mondom, ne álljatok szóba vele! Ha Éva is ezt tette volna, még mindig a paradicsomkertben élnétek, gondtalan boldogságban, békében, közösségben Istennel, Aki megteremtett, gondoskodik rólatok, mert végtelen az Ő szeretete irántatok. De ti a magatok útját akarjátok járni. Kiszakítjátok magatokat Atyám ölelő karjából, ezért ne csodálkozzatok, ha magatokra hagy benneteket. De kaptatok mentőöveket: az Én végtelen irgalmamat, a rózsafüzért, és Szent Anyám Szeplőtelen Szívét. Ha felajánljátok magatokat Neki, Ő belehelyez benneteket az Én irgalmas Szívembe, ahol biztonságban vagytok. Az Én irgalmam olyan, mint a teljes fényében ragyogó nap. Sugarai mindent beborítanak, felmelegítenek és éltetnek. De nektek kell belekapaszkodni. Ha nem teszitek, örökre elvesztek. A bűnös olyan, mint az az ember, aki bezárkózik egy dohos, büdös pincébe. Ott nem éri a nap, mert elbújik előle. A bűnös menekül Előlem, egyedüli Megmentőjétől. Elvágja az utolsó szálat is, ami Hozzám köti, és a mélységben találja magát. Jaj annak az embernek, aki így cselekszik. Örökre kárát látja.

Gyermekeim! Vegyetek példát Máriáról, az Én Édesanyámról! Ő mindenben kitartott Mellettem. Nem számított Neki, hogy hajléktalan lett Betlehemben, majd Egyiptomban, sem az, hogy hóhéraimmal dacolva odaállt keresztem alá. Neki Én voltam az egyetlen biztonság, mert szeretett. Végtelenül szeretett. Ha ti is így szerettek, megvettek kényelmet, biztonságot, az egész világot, még saját életeteket is. Erre mondtam: aki feláldozza életét Értem, megmenti azt.

Gyermekeim! Most van a nagy megmérettetés ideje. De ti ne féljetek! Álljatok ki bátran Mellettem akkor is, ha ezért az életetekkel fogtok majd fizetni. Mert elmúlik ez a világ, és elsöpröm az összes gonosz erőt, akik most megpróbálják kisajátítani maguknak az egész világot. Körülnéztek, és nyomukat sem látjátok. De Én, az élő Isten Örök, és Mindenható vagyok. Dicsőségem betölti a mennyet és a földet. Elhozom rátok az új korszakot, a szeretet és a béke uralmát. Megkötözöm az őskígyót, a sátánt, és ezer évre a kénköves tóba vetem. Ott fog gyötrődni csatlósaival együtt, akik neki szolgáltak.

Gyermekeim! Emeljétek föl fejeteket, mert hamar elérkezik szabadításotok! Kimenekítelek benneteket. Eljövök dicsőségben, és nagy fényességben úgy, mint amikor a cikázó villám lecsap az égből, és megteremtem az ezer éves béke uralmát a földön. A mennyei Jeruzsálem leszáll a földre, és egyesül vele. Soha nem látott békében és boldogságban fognak élni gyermekeim. Az üdvözült szentek feltámadnak, és együtt lesznek szeretteikkel.

Gyermekeim! Készüljetek, mert mindezek hamar valóra válnak. Mindannak, ami most van, be kell teljesülni, hogy választottaimnak legyen alkalmuk megmutatni Irántam való hűségüket, még életük elvesztése árán is. Készüljetek, mert hamar eljövök dicsőségemben, és megfizetek kinek-kinek tettei szerint. Drága gyermekeim, legyetek hűségesek Hozzám mindhalálig! Megáldalak benneteket Szívem túlcsorduló szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítés: 1 Péter 1, 25: „…az Úr szava örökre megmarad.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr576214501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása