Mitől kedves Isten szemében a Szent Anna réti megépítendő kápolna és bármely templom?

 

2016. 12. 03, Szombat Szent Anna Rét. Első szombati szentmise alatt

 

Láttam, hogy Jézus és a Szűzanya között egy beszélgetés zajlott, melyen Natália nővér, Mindszenty József bíboros és négy angyal is részt vett. Középen el volt helyezve az engesztelő kápolnáról készült legfrissebb makett. Amikor a beszélgetés befejeződött, az Úr odament a maketthez, szemlélte és megáldotta, majd így szólt:

„Áldásom van az engesztelő kápolna tervein, mert egyházam mögötte áll. Ne féljetek, mert Én ott állok a tervező mellett, és kísérem őt feladatában! Ne kételkedjetek a főpásztorban, aki a ti tudomásotokra jutott megnyilvánulások alapján is most már hajlamos áldását adni a kápolnára! A vele való egység által tudtok szépen és lassan előrehaladni. Én, a ti Megváltótok mindenkit engedelmességre és alázatosságra intek, mert ezek az erények oszlopként fogják megtartani a kápolnát és a körülötte álló rendeket. Gondoljatok a szentek példájára! Egyházam szenté avatásuknál nemcsak az életszentséget vizsgálja meg, hanem az alázatosságot és engedelmességet is. E két erény nélkül nem juthattok feljebb ti sem a tökéletesség lépcsőfokain. Gyermekeim, inkább arra irányítsátok figyelmeteket, hogy még jobban imádkozzatok, mert el sem tudjátok képzelni, hogy a bukott angyalok mi mindent megtesznek annak érdekében, hogy megakadályozzák azt a kiépített utat az egyházzal, amelyet sok áldozat árán sikerült elérnetek. Mit gondoltok, mi fogja fölemelni igazán a kápolnát? Mindaz, ami benne fog zajlani: az engesztelés, szentmise, szentségimádás, a bűnbánat szentségének a kiszolgáltatása.

Atyám nem hagyta meg a zsidók számára a jeruzsálemi templomot, mert a farizeusok és az akkori emberek méltatlanul viselkedtek, és ezt Én, a Fiú sem tűrtem tovább. Kiűztem a kufárokat a templomból. És harmadnapra új templomot adtam, vagyis önmagamat az Eucharisztiában. Gyermekeim, az Eucharisztiában való jelenlétem fölülmúlja a világ összes templomának szépségét. Szentséges jelenlétem az, ami tökéletessé teszi a templomokat, helyreállítja még a hibáikat is. Az Én szeretetem vonzó erő, amely sokakat képes megérinteni és megszólítani. Édesanyám tökéletesen ismer Engem és megkapta a kegyelmet, hogy szeretetemet az egész világ felé közvetítse. Amikor megépül az engesztelő kápolna és ünnepélyesen el fognak ott helyezni Engem, akkor édesanyám boldogan fog belépni oda, mert ahol Én vagyok, ott ő is szüntelen jelen van. Édesanyám legnemesebb erénye, hogy képes akaratát belesimítani Atyám akaratába. Győzelmét a gonosz fölött nem önmagának tulajdonítja, hanem Isten kegyelmének.

Ma a világ kiemeli pásztoraim hibáit, ám nem gondolnak arra, hogy egyházam szent, mert Szentlelkem vezeti. Pásztoraim bűnei semmit nem csorbítanak a szentségek érvényességén, hiszen Egyházamat kősziklára helyeztem. Örvendezzetek és adjatok hálát szeretetemért, mert Egyházam ma is fönnáll minden történelmi megpróbáltatás ellenére!”

 

Megkérdeztem Jézustól, hogy miután elfogadja az engesztelő kápolna felépítésének terveit, akkor elkerülhetjük-e a háborút. Ő így válaszolt: „A háborút nagymértékben el fogjátok kerülni, amint felépül a kápolna, és betölti azt a feladatát, amelyre rendeltetett.”

 

Holnap készülünk a Világ Győzelmes Királynője szobor megszentelésére Szlovákiában. Láttam, hogy az Ég áldása lesz a szoborszentelésen. A Szűzanya tekintetében mély hálát és örömöt éreztem. Az angyali seregek is meghajoltak a szobor előtt, mely Édesanyánkat ábrázolja.

(Ez a látomás a mise prédikácója alatt zajlott, a látnok tudatába nem jutottak el a prédikácóban elhangzottak.)

Mária Magdolna

http://engesztelok.hu/szent-anna-ret/1162-mitol-kedves-isten-szemeben-a-szent-anna-reti-megepitendo-kapolna-es-minden-templom