2017. 12. 07, Csütörtök

 

Mennyei Édesanyám szépségét szemléltem, mely az ő szeplőtelen fogantatásából ered Isten kegyelméből. Lelke makulátlan hófehér és tiszta, mentes minden bűntől. Láttam, hogy a Szűzanya értelme, szíve és a méhe fényben ragyogott. Számomra ő maga az okos szűz, aki szüntelen készen áll a Vőlegény fogadására. A Szűzanya azt mondta nekem: „Gyermekem, az én értelmem, szívem és szüzességem harmóniában áll Isten akaratával. Ez a harmónia felbonthatatlan, mert lelkem és testem minden része Istennek van szentelve. Szeplőtelen fogantatással jöttem a világra, hogy anyaméhemben méltóképpen hordozzam a Fiút, a második isteni személyt. Mennyei Atyátok azt akarja, hogy kegyelme által eljussatok a külső és belső harmóniára, amelyet már az első emberpárnak megadott a bűnbeesés előtt. A szentek eljutottak Isten segítségével az életszentségre. Minden tekintetedet irányítsd az ég felé, elutasítva magadtól a világ szennyét.”

Édesanyám megkért arra, hogy kövessem őt. Olyan helyre vezetett engem, ahol számos ember várakozott égő gyertyával a kezükben. Az ő értelmük, szívük és nemiségük fényben volt. Ők a világban élő szüzek, akik Istennek szentelik az életüket (papok, szerzetesek-és szerzetesnők, egyedül élők, házasok (pl. józsefi házasság), özvegyek, fiatalok, gyerekek, idősek).

A Szűzanya mindenkit a Vőlegényhez vezetett, aki maga Jézus Krisztus. A mi Urunk egy hosszú asztalhoz ültetett minket, majd így szólt hozzánk: „Gyermekeim, önmegtartóztatásotok felajánlásával számos lélek megmenekül a kárhozattól. Boldoggá tesztek azzal, hogy engem osztatlan szívvel törekedtek szeretni. A tisztaság a legértékesebb kincs a Földön. Nem véletlen, hogy a Sátán mindenkitől el akarja venni ezt a kincset. A szüzesség Atyám ajándéka számotokra. Fontos, hogy tisztaságra törekvéseteket ne csak tettekkel éljétek meg, hanem gondolattal és szóval is. Így lesz teljes az önmegtartóztatásotok. Azt akarom, hogy mindenki osztatlan szívvel szeressen engem, mint megváltóját. Példátokon keresztül sokakat meg akarok érinteni. A bűnt csakúgy lehet legyőzni, ha a lélek képes a test fölött uralkodni. Ha engeditek, hogy a testetek uralkodjon rajtatok, akkor egy helyben fogtok toporogni és nem tudtok előrébb jutni az életszentség útján. A világ számos kísértést tár elétek. Ezek olyan próbatételek, amelyeket ha sikerül jól kiállnotok, akkor különleges módon megerősítelek titeket. Legyetek erősek, és imádkozzatok mindazokért, akik hagyják, hogy testi ösztöneik föléjük kerekedjenek! Szívem legnagyobb fájdalma, hogy a világ nem ismeri el az erkölcsi élet erényeit és annak gyümölcseit.”