HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.12. 06:28 :: lowoa

2013. december 12. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő itt van. Elérkezett. Most fogja megmutatni magát az antikrisztus. Sokan be fognak hódolni neki. Ti ne menjetek utána! Nektek csak egy Istenetek legyen, a legszentebb Szentháromság, csak egy Krisztusotok legyen, Én, Aki meghaltam a ti üdvösségetekért a keresztfán, Aki megváltottalak benneteket, és elsőnek feltámadtam a halottak közül. Feltámadásom után még negyven napig megjelentem az apostoloknak. Velük ettem. Tamás, a hitetlen megérinthette Szent Sebeimet, és hitt.

Drága gyermekeim! Az ég felhőin fogok visszajönni a földre, dicsőségben. Úgy, ahogy felmentem Atyámhoz. Szent Sebeimet, amelyeket értetek szenvedtem el, Magamon viselem mindörökre. Sebeim, mint tündöklő drága kövek, mint gyémántok fénysugarakként díszítik feltámadott, megdicsőült, fényárban úszó Testemet. Erről ismertek fel Engem. Bárki jön az Én nevemben, nem nézhet úgy ki, mint Én. Ezek mind hamis próféták, antikrisztusok. Még csodákat is tehetnek a sátán segítségével, mégse higgyetek nekik! Ne kérjetek tőlük segítséget, mert ha szóba álltok velük, már eladtátok a lelketeket a sátánnak, aki az örök kárhozatba taszít. Egyedül Nekem higgyetek, csak Engem imádjatok, Aki még veletek vagyok a legméltóságosabb Oltáriszentségben. Ti, akik olvassátok üzeneteimet, vegyétek nagy kegyelemnek, hogy szólok hozzátok! Fogadjátok meg szavamat, és váltsátok tettekre figyelmeztetéseimet! Ha engedelmeskedtek Nekem, megmentitek a lelketeket. Ha nem, becsap titeket ellenfelem, és a pokolba taszít.

Gyermekeim! Szívemnek kedves választottai! Nagy harc folyik értetek ezen a földön. A bukott angyalok légiói támadnak benneteket, hogy elbuktassanak, bűnre csábítsanak, hogy aztán örök veszteteket okozzák. Csak úgy tudjátok megmenteni a lelketeket, ha szüntelen imádkoztok, vagyis állandó Jelenlétemben éltek. Kéritek magatokra értetek kiontott drága Szent Vérem védelmét, hogy Véremmel borítsalak be titeket, hozzátartozóitokat, és mindazt, ami a létfenntartásotokhoz szükséges. Házatokat, járműveteket, stb. Így nem tud közel férkőzni hozzátok a sátán. Ő fél az Én Szent Véremtől, mert Vérem kiontásával győztem le. Tudja, hogy Vérem a legnagyobb védelmetek akár úgy, hogy magatokhoz vesztek a Szentáldozásban, vagy úgy, hogy kértek Engem, hogy borítsalak be titeket drága Szent Véremmel.

Édes gyermekeim! Szent Vérem a ti legnagyobb kincsetek. Feltámadott Testem és Vérem a ti örök életetek, ha tiszta lélekkel fogadtok magatokhoz a Szentáldozásban. A legnagyobbat, Magát az élő Istent birtokolhattok, ha megtartjátok törvényeimet, és így szerettek Engem, Aki meghaltam értetek. Ennél nagyobbat és többet senki sem adhat nektek, még Én sem, mert saját Magammal mindent nektek adtam. A mennyországot, az örök életet és az örök boldogságot. Mert Én vagyok a menny, a ti örök életetek. Én vagyok a kapu. Csak Rajtam keresztül léphettek be Atyám gyönyörűséges országába, amelyet azoknak készített, akik szeretik Őt. Olvassátok figyelmesen üzeneteimet, amelyek elvezetnek az örök életre! Felnyitják szemeteket, megadják a bölcsességet, hogy meg tudjátok különböztetni az igazat a hamistól, a jót a rossztól. Mindezekre nagy szükségetek van, mert ellenfelem mindent összezavar, és csatlósai színes mázosak, látszólag nagyon kedvesek, de valójában a lelketek üdvössége ellen munkálkodnak. Tévtanításokat hirdetnek, gyógyítanak, a sátán erejével még csodákat is tesznek. Újra mondom: ne higgyetek nekik, és ne álljatok velük szóba! Ti egyedül csak Tőlem kérjetek segítséget! Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül.

Gyermekeim! Most nagyon nehéz időket éltek. De ha megfogadjátok figyelmeztetéseimet, nem árthat nektek a gonosz. Veletek vagyok szüntelen. Csak a súlyos, halálos bűn tud Engem elválasztani tőletek. Ezért nyomatékosan kérlek benneteket: ne kövessetek el bűnt! A jelszavatok ez legyen: inkább meghalni, mint vétkezni! Mert a test halála után, ha bűn nélkül éltetek, elnyeritek az örök életet. De ha súlyos bűnben talál a halál, örökre elvesztek. Ne higgyetek a tévtanítóknak, akik ezt hangoztatják: Isten igazságossága a könyörület. Nem, ez így nem igaz. Az apák is megfenyítik fiaikat, ha rosszat tesznek. Ha nem így cselekednének, akkor a gyermekek nem tudnák megkülönböztetni a jót a rossztól. Minden bűn elnyeri méltó büntetését, mert ez a következménye, és minden jó tett jutalmat érdemel. Igazságosságom ugyanolyan tökéletes, mint irgalmam. Rajtatok múlik, hogy melyiket választjátok. Ha megbánjátok bűneiteket, és szakítotok vele, elnyeritek megbocsátó irgalmamat. De ha konokul kitartotok súlyos, halálos bűneitekben, nem lesz számotokra bocsánat. Meg nem bánt bűneitek következménye az örök kárhozat. Ez az Isteni igazságosság. Mert Én megfizetek kinek-kinek cselekedetei szerint. Ehhez tartsátok magatokat! Előre figyelmeztettelek benneteket. Ez az Evangélium tanítása. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr606214423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása