HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.15. 06:36 :: lowoa

2013. december 15. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Készítsétek a lelketeket a Velem való nagy találkozásra, mert hamarosan visszajövök dicsőségemben, és mindnyájatoknak meg kell állni ítélőszékem előtt. Mindenekelőtt tartsatok bűnbánatot! Járuljatok a szentségekhez! Gyónjatok, áldozzatok! A lelketeket tartsátok mindig patyolat tisztán! Így várjatok Engem, Üdvözítő Uratokat, és mindig így fogadjatok a szívetekbe a Szentáldozásban. Akkor nincs mitől félnetek, mert nem estek ítélet alá. Ha így éltek, akkor már átmentetek az ítéleten, amikor megbántátok, és meggyóntátok vétkeiteket, és feloldozást nyertetek. Így tartalmas az életetek. Ne a testetekkel foglalkozzatok, mert az a halál után feloszlik. A lelketekkel törődjetek, mert a lelketek halhatatlan, mivel Maga Isten lehelte belétek. Mindaz, aki lélek szerint él, az Énbennem él, és elnyeri az örök életet. De akik test szerint élnek, azok bűnben élnek, mert a test alá van vetve a léleknek. Ezért tusakodik ellene. Erre mondtam: „Aki követni akar, tagadja meg magát, vegye fel naponta keresztjét, úgy kövessen Engem.

Gyermekeim! Ne kövessetek el bűnt, mert az eltávolít titeket Tőlem, és kiszolgáltatjátok magatokat a sátánnak. De ha életszentségben éltek, akkor nagyon boldogok lesztek, mert a nevetek fel van írva az Élet Könyvében. Tudjátok, mi a lelki béke titka? Ne foglalkozzatok a problémákkal, és ne ti akarjátok azokat megoldani. Ezt mondtam: „Nálam nélkül semmit sem tehettek.” Semmi jót, csak rosszat. Azért adjátok át Nekem gondjaitokat, és határtalanul bízzatok Bennem! Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. Ne szomorkodjatok, ha valaki megsért, vagy megaláz benneteket, és ne legyetek büszkék magatokra, ha megdicsérnek! Legyetek közömbösek gyalázásra és dicséretre egyaránt! Mert minden ember olyan, amilyennek Isten látja. Előttem pedig valamennyien porszemek vagytok, mert minden az Én kegyelmem. Ezért, ha megdicsérnek, magasztaljátok az Én Nevemet érte. Ha megaláznak, akkor gondoljatok Rám, Aki töviskoronával a fejemen függök a keresztfán. Nincs az a gyalázat és kínszenvedés, amit Én el ne szenvedtem volna a ti bűneitekért ártatlanul. Ezért adjatok hálát Nekem, ha ártatlanul gyaláznak, hogy méltóknak találtalak benneteket, hogy sorsomban osztozzatok. Mondom nektek, ha így viszonyultok az emberek véleményéhez, rendíthetetlen lelki békét fogtok élvezni, és szüntelenül dicsőíteni fogjátok az Én Nevemet. Csak egy bölcsesség van, az Istené, amit mindazoknak megad a Szentlélek, akik kérik Tőle. Ezért ne a világ dolgaival foglalkozzatok, mert ez a világ elmúlik, de aki Isten törvényét megteszi, örökké élni fog. Ezért azt kérem tőletek, hogy minden szabad időtöket arra fordítsátok, hogy megismerjétek a Szentírást. Az Evangéliummal kezdjétek, és váltsátok tettekre a benne foglaltakat! Imádkozzatok érte, mert csak Isten segítségével tudjátok megvalósítani! Én vagyok az út, az igazság és az élet. Ezért mielőbb ismerjétek meg tanításomat, az Evangéliumot, mert így nyeritek el az örök életet. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottai! Készüljetek, és már előre örvendezzetek, mert hamarosan meg fogtok látni Engem színről színre. Akkor olyan boldogok lesztek, mintha a mennyben lennétek. Visszajövök az ég felhőin dicsőségben a földre. Minden szem meglát Engem. Ti, akik szerettek, és vágyva vágytok Szent Színem látására, ugyanazt a boldogságot fogjátok megtapasztalni, amit apostolaim a Tábor hegyén, amikor megláttak Engem dicsőségben Mózessel és Illéssel beszélgetni. Péter akkor ezt mondta: „Uram, jó nekünk itt lenni. Csinálunk három sátrat. Neked egyet, Mózesnek egyet és Illésnek egyet. Ti is, amikor megláttok Engem, nagyon-nagyon fogtok Nekem örülni, és szeretnétek mindig Velem együtt lenni, amit meg is kaptok Tőlem a mennyben. Imádkozzatok, hogy szüntelen készenlétben várjátok dicsőséges visszajövetelemet a földre, és mondogassátok gyakran, mint az első tanítványok és apostolaim: Marana Tha! Jöjj el Uram Jézus! Megáldalak benneteket, hogy szüntelen készenlétben várjátok dicsőséges visszajövetelemet, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Drága gyermekeim! Nagyon szeretlek benneteket. Én mindnyájatokat megváltottalak. Az Evangélium mindnyájatokhoz szól. Kérlek titeket, hogy ha még nem ismeritek, szerezzétek be, olvassátok el, és váltsátok tettekre! Csak így ismertek meg Engem, Aki meghaltam értetek a keresztfán. Csak így tudtok követni, ha ismertek. Kérlek titeket, fordítsatok Rám időt mielőbb, mert nem tudjátok, mikor ér véget az életetek, és akkor már késő. Fogadjátok meg szavam, és váltsátok tettekre üzeneteimet! Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Ima a Szentlélek által a betegekért: „Jézusom, Te minden betegséget meggyógyítottál. De előbb a lelket gyógyítottad, csak utána a testet. Te ugyanaz vagy tegnap, ma és mindörökké. Amikor meggyógyítottál egy beteget, ezt mondtad: „Legyen neked a te hited szerint!” Názáretben csak néhány beteget tudtál meggyógyítani, mert nem hittek Benned.

Jézusom! Kérjük Tőled a hit kegyelmét! Kérlek, adj nekünk hegyeket mozgató, erős hitet! Hisszük, hogy Te Mindenható vagy, Aki lecsillapítottad a tengert, jártál a vízen, megszaporítottad a kenyeret és a halat, halottakat támasztottál fel, és kiűzted az ördögöket. Hisszük, hogy ezt ma is meg tudod tenni. Ezzel az erős hittel kérünk, hogy gyógyítsd meg betegeinket. Gyógyítsd meg a lelküket, hogy hitre térjenek, és mindenekfölött szeressenek Téged, és aztán, ha akarod, gyógyítsd meg a testüket is, hogy szolgáljanak Téged felebarátaikban. De ha elérkezettnek találod az időt, hogy kiszólítsd őket ebből a világból, kérlek, add meg nekik a végső állhatatosság és a jó halál kegyelmét. Mert nem az a fontos, hogy itt meddig élünk, hanem az, hogy elnyerjük az örök életet. Te mindenkit akkor szólítasz ki ebből az árnyékvilágból, amikor a legalkalmasabbnak tartod arra, hogy üdvözítsed. Ezért kérlek, add meg a békét minden elhunyt hozzátartozójának. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr316214413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása