HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.15. 06:35 :: lowoa

2012. december 15. Szentségimádáson Jézus:

„Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik szerettek és követtek Engem a keresztúton. Hamarosan a véreteket fogják kiontani Értem. Készüljetek! Tartsatok ki mindhalálig! Csak aki mindvégig hűséges, az üdvözül. Mindazoknak, akik vállalják Értem a vértanúságot, nagy kegyelmet adok. Olyan lángoló tűz szeretetet, amely által mindenre képesek lesztek Értem. Minden vértanú szentet Én erősítettem. Nélkülem nem tudtak volna kitartani mindhalálig. Titeket is megerősítelek. Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, de semmi egyebet nem tudnak tenni! A lelketeken drága Szent Vérem ragyog. Lelketek az Én palotám. Ti az Én lepecsételt váraim vagytok. A sátán csak annyit tehet, amennyit Én megengedek neki. Mindent a ti javatokra és az Én, Atyám, és a Szentlélek dicsőségére engedek meg. Készüljetek! Az antikrisztus egy időre átveszi a hatalmat, de ez csak a látszat. Az igazi hatalom mindig is az Én kezemben marad, mert Én élek a lelkekben, Én erősítem és pártfogolom őket. Én vagyok védőpajzsuk, erejük és hűségük. Az Én kegyelmem és irgalmas szeretetem öleli át őket. Enyéim az Én irgalmas Szívemben vannak elrejtve, ahová nem jut el a gonosz, és semmi hatalma nem lehet fölöttük.

Gyermekeim! Készüljetek! Soha nem látott örök boldogság vár rátok országomban. Csak annyit kérek tőletek, hogy tartsatok ki Mellettem mindhalálig! Bízzatok Bennem, hogy ha meghaltok, akkor kaptok Tőlem örök életet. Ne féljetek a fenyegetésektől! Sokkal inkább rettegjetek a pokol tüzétől, amely azokra vár, akik hűtlenül elhagynak Engem, örök életük Szerzőjét, Aki a Véremet ontottam értük a keresztfán. Ti soha ne hódoljatok be az antikrisztusnak, aki imádatni fogja magát, és tévtanokkal szórja tele a világot. Vegyetek példát az ószövetségi szentekről! Sidrákról, Misákról és Abdenágóról, akik inkább választották a tüzes kemencét, ahol meghalhattak volna, mint hogy leboruljanak az emberkéz alkotta bálvány előtt. Én pedig hűségükért csodával jutalmaztam meg őket. Sértetlenül kerültek ki a tüzes kemencéből, és a csoda miatt a király is elismerte, hogy Én vagyok az egyedüli Isten, Aki méltó az imádásra, a tiszteletre és a szeretetre (Dániel 3, 13-97). A ti hűségeteket is megjutalmazom. Országomban örök boldog életet kaptok, és ujjongani fogtok mindörökké. Akkor majd ragyogni fogtok, mint a csillagok, mert hűségeteknek és szereteteteknek ez lesz a jutalma. Készüljetek! Már most imádkozzatok a jó halál, és a végső állhatatosság kegyelméért, mert az idő közel van. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

„Drága gyermekeim! Az élet rövid. Éljetek halálra készen! Csak egy a biztos, a halál. Ha jól éltek ezen a földön, akkor halálotok pillanata lesz örök életetek kezdete. Erre készüljetek! Mindent megmondtam nektek. Olvassátok az Evangéliumot! Éljetek odaadó, tiszta szeretetben! Úgy szeressetek Engem és felebarátaitokat, ahogy Én szerettelek benneteket, amikor az életemet adtam értetek.

Gyermekeim! A szeretet áldozat. Áldozat nélkül nincs szeretet. Ma összekeverik az önzést a szeretettel, pedig ez a szeretet megcsúfolása. Ti mindenben vegyetek példát Rólam és Édesanyámról! Minden élethelyzetben tegyétek fel magatokban a kérdést: az én helyemben Jézus és Mária hogyan döntenének? Mindig a szeretet álljon az első helyen! Tegyetek jót mindenkivel, elsősorban hittestvéreitekkel! Mindig a család álljon az első helyen! Ez az állapotbeli kötelesség. Ez a szűk ösvény, amely az életre visz.

Gyermekeim! Véremen megváltott kicsinyeim! Most olyan idők következnek, amikor különösen fontos az összefogás és a szeretet gyakorlása, egymás megsegítése. Ne gyűjtsetek házat házra! Minden itt marad. Fölöslegetekből inkább adjatok a rászorulóknak! Az ítéletkor ennek fogtok a legjobban örülni. Amit a kicsinyek közül egynek adtatok, Nekem adtátok. Mondom nektek: aki gyakorolta az irgalmasságot, az ugyanazt fogja megtapasztalni Részemről. De aki részvétlen, és nem segítőkész, annak Én sem irgalmazok. Vigyázzatok! Éljetek szüntelen készenlétben! Legyetek egymáshoz jószívűek és segítőkészek! Engem pedig úgy szeressetek, hogy bármikor az életeteket tudjátok adni Értem. Az idő közel. Hamarosan üldözni fognak benneteket. Ne féljetek! Jöjjetek Hozzám! Meneküljetek irgalmas Szívembe! Szívem biztos menedék mindazoknak, akik ezt választják. Szívem az örök élet lakhelye itt a földön, és a mennyben is. Megáldalak benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr486214414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása