HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2019.12.15. 06:37 :: lowoa

2017. december 15. Itthon az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek: Drága Gyermekem! Ne az embereknek akarj megfelelni, hanem egyedül Istennek! Mit ér az embernek, ha az egész világot megnyeri, de a lelke kárt szenved? Mit adhatna lelkéért cserébe? Lelked az Én tulajdonom, amit lefoglaltam Magamnak. Azt akarom, hogy Én legyek számodra az első. Én álljak az életedben legelöl és legfelül. Ki akarlak sajátítani Magamnak. Szentté akarlak tenni. A rendszeres imára és a Velem való társalgásra mindig hagyj elegendő időt. Én gondoskodom rólad. Megáldalak téged, kisfiam, Szívem oltalmazó végtelen szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében."

 

Szentírási megerősítés: Márk 9, 7: „…hang hallatszott a felhőből: Ez az én szeretett Fiam, őt hallgassátok!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr2313505547

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása