A Szentmise értéke

 

2015. 01. 02, Szombat

Az Úr megmutatta nekem, hogy a szentmisének milyen nagy értéke van. Bárhol mondanak szentmisét a világon, ott abban az órában megnyílnak a Mennyország kapui. Én éppen szemléltem Jézussal, ahogyan a kapuk kinyílnak. Isten világossága és a Mennyországból áradó lelkek szeretete, békéje és tökéletes imádata kiáradt a templomban úgy, hogy az ég és a föld egyesült egymással. A hívek nem láthatják, hogy mi veszi őket körül, mert belehalnának. A szentmise a legnagyobb kegyelmi lehetőség a tisztítótűzben szenvedő lelkek kiszabadításához, akik vágyva vágyakoznak arra, hogy Istennel lehessenek. Ha tiszta lélekkel áldozunk, megkapjuk a kegyelmet Istentől, hogy átléphessük lelkünkkel a Mennyország küszöbét, amikor is egyesülünk a mi Urunkkal, Jézus Krisztussal. Lehet, hogy külsőleg nem érzékelünk semmit, de a Mennyek Országa beköltözik a szívünkbe és boldogsággal tölt el minket.

Később az égiek lelkemet odarepítették a Szent Péter Bazilikába, ahol éppen Úrfelmutatás zajlott. Számtalan bukott angyalt láttam lelki szemeimmel, akik kénytelenek voltak meghajolni Krisztus előtt. Az ördögök mindig a papok közelében állnak, hiszen szándékuk gyengíteni a papok szolgálatát Isten és az emberek felé. Szűz Mária szüntelen Fia mellett áll, ahogyan a Golgotán is tette. Édesanyánk ott áll a papok jobb oldalán és az Egyházért imádkozik. Láttam, hogy a pap ruhája és keze nem volt egészen tiszta. Ám az Oltáriszentség oly makulátlanul tiszta és szent, hiszen Krisztus világossága veszi körül, hogy a pap bűnös lelke sem tudott sötét foltot ejteni rajta. Ő a Bárány, aki bűntelen és a bűnnek egyetlen szennyfoltját sem viselte magán. Aztán azt szemléltem, hogy a bazilika előtt nagy harc volt az emberek között. A bukott angyalok ösztönözték a gonosz embereket arra, hogy ártsanak az ártatlanoknak. Úgy éreztem, hogy ez két vallási közötti háború, az iszlám és a kereszténység harca. A jó angyalok menekítették a keresztényeket, hiszen ők nem az emberek halálát kívánják, hanem a boldogságukat és azt, hogy minél többen életben maradjanak, hiszen küldetésünk van a Földön. Jézus: „Soha nem látott harc lesz látható az Egyház életében. De Én az Eucharisztiában élő Jézus a világ végezetéig veletek maradok. Táplálkozzatok szentségemmel, amely az örök élet forrása. Életetek középpontjában egyedül Én legyek, mert Én vagyok a boldogságotok beteljesítője. A küzdelmek egyre nagyobbak lesznek, de ha kitartotok Mellettem, akkor megkapjátok Tőlem a kegyelmet, hogy a haláltól se féljetek. A félelmet a gonosz ülteti a szívetekbe, hogy könnyen meginogjatok. Bíztatlak titeket arra, hogy ne féljetek, és jobban bízzatok irgalmasságomban. Irgalmam végtelenségét egyedül a tisztítótűzben szenvedő lelkek ismerik igazán, akik még nem jutottak be Atyám országába. Kérjétek tőlük a kegyelmet, hogy jobban merjetek Istenre hagyatkozni. Ám éljen bennetek a helyes istenfélelem erénye, nehogy vakmerővé váljatok és elbízzátok magatokat. Megáldalak titeket végtelen szeretetemmel az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Mária Magdolna


http://engesztelok.hu/egi-kegyelmek-zapora/1038-a-szentmise-erteke