HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

AZ ÚR JÉZUS KRISZTUSNAK Mária Julianna által adott üzenete

2020.01.29. 02:30 :: lowoa

2014. január 29. itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

 

 

 

„Drága gyermekeim! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor véretek kiontásával dicsőítitek meg az Istent. Soha ne feledjétek: Isten egyikőtöket sem próbál meg erőtökön felül. Akiket arra szánt, hogy vértanúságukkal dicsőítsék meg Őt, azoknak különleges kegyelmeket ad. Ilyeneket: végső állhatatosság, mindhalálig való hűség Isten, és az Ő törvényeinek megvallásában. Lángoló szeretet a Legszentebb Szentháromság iránt. Elemésztő vágy Isten Szent Színe látására. Minden szenvedést és halált megvető bátorság. Ők, akiket erre kiválasztottam, megtapasztalják állandó Jelenlétemet, közelségemet, mert lélekben egyesülve vagyok velük. Elszakítom őket mindentől és mindenkitől, akikhez a földön ragaszkodtak, hogy egyedül Hozzám, az élő Istenhez kötődjenek. Csak Én legyek számukra a minden. Ezért engedem meg a teremtményekben való csalódásukat, mert féltőn szerető Isten vagyok, Aki a lélekben élek, Aki Magamnak alkottam minden embert, és arra teremtettem, hogy egyedül Rám szomjazzon, Engem imádjon, szeressen, és csak Velem, az egyedül élő Istennel elégüljön ki lelke szomjúsága. Ezt minden emberbe bele teremtettem. Ezért keresnek Engem a lelkek fáradhatatlanul, amíg csak meg nem találnak. Mindazok, akik a teremtményekben keresnek, soha nem nyerik el azt a boldogságot, amelyet azoknak nyújtok, akik megtaláltak, és magukhoz ragadnak Engem. Ezért kicsinyeim, ne érjétek be kevesebbel, mert lelketek szomja Rám irányul, és csak Velem elégül ki. Ezért ha megtaláltatok, őrizzétek meg az első szeretetet, amelyet Én nyújtok a léleknek! Őrizzétek és ápoljátok az első tüzet, hogy soha ki ne aludjon! Sose feledkezzetek el Rólam, amiképpen Én is hűséges vagyok hozzátok, mert ezt ígértem: veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Ti is tartsatok ki Mellettem hűségesen mindhalálig! Tartsátok meg törvényeimet, és ha kell, még véretek kiontása árán is maradjatok hűségesek Hozzám mindhalálig! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr326214268

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása