HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.07. 01:45 :: lowoa

2008. február 7.

 

Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Eljött az óra, és már itt is van. Ez a nagyböjt legyen minden Engem követő keresztény számára figyelmeztetés, mert mindaz a jövendölés, amit most felolvastok Rólam a szentmisében, beteljesedik Egyházamon. Üldözni fognak titeket Énértem, és az életetekre törnek. Egyet jól jegyezzetek meg: aki mindhalálig kitart követésemben, csak az üdvözül. Valljatok meg Engem bátran az emberek előtt! Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de semmi egyebet sem tudnak tenni. Ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Ha Engem megvetnek, titeket is meg fognak vetni. Nem különb a szolga Uránál. Ahol Én vagyok, ott lesz az Én szolgám is. Kövessetek Engem a kereszthordozásban, és Én részesítelek titeket dicsőségemben a mennyben. Legyetek alázatosak, de a hitetekből egy mákszemnyit se engedjetek. Legyetek hűségesek, tartsatok ki mindhalálig! Így dicsőítsétek meg nevemet a földön az emberek előtt. Így mutassatok példát, hogy követőkre találjatok! Mindaz, aki életét adja Értem, méltóképpen viszonozza szeretetemet. Ők a lábam nyomában járnak. Keblemre ölelem őket haláluk pillanatában, és az örök boldogság legmagasabb fokára emelem őket. A halál átmenet az örök folytatásba. Csak itt a földön jelenti a testi élet végét. Mivel az ember folytatja életét örökre, ezért nincs halál. Csupán a testét, mint egy ruhát leveti, és megkapja feltámadott testét, és abban él örökre. Mindörökké boldog a mennyben, vagy örökké szenved a pokol tüzében. A sorsotok itt dől el a földön. Ezért mondtam: aki megtartja tanításomat, annak örök élete van.”

 

Az Úr Jézus megkért, hogy megerősítésül írjak le két megtörtént esetet: Egy 10 éves kisfiú ez év ápr. 24-én álmában látta az Úr Jézust. Nagyon szép volt. Hasonlított az irgalmas Jézus képhez. Ezt mondta neki: „Ütött az óra.” A gyerek nem értette, mit jelent, de elmondta nekem.

Egyik kedves lelki testvérem ez év tavaszán külföldről telefonált, és elmondta, hogy egy paptól a szentbeszédben hallotta a következő történetet: „Egy újszülött imára kulcsolt kézzel született. Amikor az orvos szétválasztotta a két kis kezet, az egyik tenyérbe ez volt írva: „Jézus hamarosan visszatér.” Nekem mindkét esetnél azonnal a nyolcadik zsoltár szavai jutottak eszembe: „Kisdedek és csecsemők szájával hirdetteted dicséretedet…”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr276214238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása