HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.22. 01:23 :: lowoa

2017. február 22. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Az éj sötétje borul most Egyházamra és a világra is. Egyházamat teljesen megosztotta a sátán. Papjaim és híveim meg vannak félemlítve. Ellenfelem falakat húz ember és ember közé, de mindennek meg kell történnie, mert így rostálom meg papjaimat és híveimet, így válik szét a búza a konkolytól, az igaz a hamistól, a hűséges a hűtlentől.

 

Drága gyermekeim! Készüljetek föl életetek odaadására Értem, amikor majd meg kell vallanotok Engem ez előtt a bűnös nemzedék előtt. Álljatok ki bátran, mint annak idején Péter apostol a rabbik előtt, akit megbotoztak Értem, de ő mégis megfelelt nekik: „inkább kell engedelmeskedni Istennek, mint az embereknek”. A Szentírás szavai örök érvényűek. Nem lehet két úrnak szolgálni: vagy az egyiket szeretik és követik, a másikat pedig megvetik. Mindazok, akik igazán szeretnek Engem, ki fognak tartani Mellettem hűségesen, és életük árán is tanúságot tesznek Rólam mindenki előtt.

 

Kicsinyeim! Én mindig ott vagyok veletek, ahova Engem hívnak, és aki Engem képvisel. Abból az emberből maga a Szentlélek fog beszélni, ahogy azt az Evangéliumban megígértem. Újra mondom: ne készüljetek rá, hogy mit mondotok, mert a Szentlélek fogja általatok bizonyítani az Általam hirdetett igazságot. Próféciáim mind beteljesülnek, egyetlen egy sem marad el belőlük. Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, és akik azzal fenyegetnek, hogy kizárnak a zsinagógájukból: ugyanezt tették az első keresztényekkel is. Ti csak egyedül Nekem akarjatok megfelelni, mert az Én ítélőszékem előtt fog mindenki számot adni cselekedeteiről. Én vagyok a Megváltó, Aki a Véremet ontottam értetek a keresztfán, és megnyitottam számotokra a Mennyország kapuját.

 

Drága kicsinyeim! Szeressetek Engem mindhalálig! Maradjatok hűségesek vértanúságotokig, és Én a fejetekre teszem az örök élet koronáját. Erre áldalak meg titeket Szívem túláradó, végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szentírási megerősítések: Mk 4, 26: „Jézus mondta” Gal 1 12: „Jézus Krisztus kinyilatkoztatása”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9412296723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása