HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.25. 09:35 :: lowoa

2017. február 25. Itthon az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottai! Készüljetek! Az idő nagyon rövid, szinte már itt is van. Beteljesül mindaz, amire felkészítettelek benneteket.

Kicsi gyermekeim! Ne az ideig való szenvedést lássátok magatok előtt, hanem örüljetek és ujjongjatok, hogy már nagyon közel van dicsőséges visszajövetelem, amikor szám leheletével elsöpröm a gonoszt, és lehozom a Földre az ezer éves béke uralmát. Addig is készüljetek föl mindarra a sok rosszra, amit előre megmondtam nektek, mert mindezek most fognak beteljesülni. Képzeljétek el, amikor üres lesz az oltár, nem leszek rajta, nem tudtok a szentségekhez járulni, helyette tévtanításokat fognak hirdetni azok az emberek, akik kárhozatos bálványimádóknak neveznek titeket. Pedig ha figyelmesen elolvasnák Szent János Evangéliumát, akkor megértenék, hogy az Eucharisztikus beszédben mit mondtam nektek. De ők a sátánt szolgálják. Ellenfelem pedig jól tudja, hogyha megfoszt Tőlem titeket, akkor könnyen el tud bánni veletek.

Kicsinyeim! Amikor letelik az ezer év, újra eljövök, hogy megítéljem a világot. Mindenkinek nyilvánvalóvá lesznek cselekedetei, és mindenki végérvényesen elfoglalja az őt megillető helyet a szerint, amit cselekedeteivel kiérdemelt.

Kicsinyeim! Jóllehet, hogy Én végtelenül szerető, irgalmas, Megváltó Istenetek vagyok, Aki értetek emberré lettem, hogy Magamra véve bűneitek rettenetes súlyát és terhét, elszenvedjem az érte járó kegyetlen büntetést, ez által megnyitva nektek Országom kapuját. De tisztában kell lennetek azzal, hogy nektek is részesülni kell szenvedéseimben, mert minden bűn elégtételt kíván. Éppen ezért, kicsinyeim, ne lázadjatok, ha keresztet kaptok: adjatok hálát érte, mert a szenvedésnek két oka van. Az első, amikor a személy a saját bűnei miatt vezekel. A második pedig, amikor mások bűnei miatt engesztel.

Drága gyermekeim! Féljétek elkövetni a bűnt! Az Istenfélelem megvéd titeket a kárhozattól. Én megmutattam haragos arcomat is, amikor a Földön éltem. Beolvastam a farizeusoknak, hogy fehérre meszelt sírok, és kikergettem ostorral a kufárokat a templomból, Atyám házából. Ne hallgassatok azokra, akik meg akarnak téveszteni titeket, hogy Én egy végtelenül irgalmas, megbocsátó, szerető, vajszívű Isten vagyok. Ez féligazság, ami ellenfelem műve. Valóban megbocsátó vagyok, ha látom, hogy a bűnös megbánta tettét, bocsánatot kér, és erős fogadalommal megígéri és meg is tartja, hogy soha többé nem vétkezik. Az ilyen embernek van reménye. Ő a tisztítótűzben megtisztulva elnyeri Atyám Országát, az örök boldogságot. De jaj, azoknak a szerencsétlen, félrevezetett embereknek, akik azt hiszik, hogy nyugodtan vétkezhetnek, mert „annak semmi következménye nem lesz”. Ez hazugság. Újra mondom: féljétek az Istent szent Istenfélelemmel! Gondoljatok éltetek végére, halálotok pillanatára, amikor mindnyájatoknak, kivétel nélkül meg kell állnotok isteni ítélőszékem előtt, ahol megfizetek mindenkinek cselekedetei szerint. Újra mondom: ne kövessetek el bűnt! Forduljatok vissza a széles útról, ami a kárhozatba visz – sajnos sokan mennek rajta, végük az örök pusztulás. De ti, akik meghalljátok szavam, keressétek a szűk ösvényt, ami az Én akaratom, és ami az örök üdvösségre vezet. Ha megteszitek, amit kérek, elnyeritek az örök, boldog életet. Bízzatok Bennem, Én veletek maradok minden nap a világ végéig. Még a próbatételekben is mellettetek vagyok. Csak annyit történhet meg, amennyit Én megengedek. Megáldalak titeket Szívem túláradó, végtelen, minden emberi értelmet meghaladó szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Mk 2, 13: „az Úr Jézus tanította őket”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr8612315659

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása