HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.02.27. 09:39 :: lowoa

2015. február 27. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim, Szívemnek kedves választottjai! Most hozzátok szólok, akik szerettek Engem úgy, hogy megtartjátok törvényeimet. Készüljetek, drága kedveseim, mert hamarosan beléptek Hozzám, az örök fény birodalmába, ahol meglátjátok dicsőségemet, és mindazt, amit Atyám öröktől fogva nektek készített, és mindazoknak, akik szeretik Őt.

 

Gyermekeim! Minden elképzeléseteket felülmúlja, amit Atyám nektek készített. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja azt a dicsőséget, örök békét, szeretetet és halhatatlanságot, amely ott vár rátok. A föld összes szenvedése nem mérhető a menny boldogságának egyetlen pillanatához, amelyet hamarosan megláttok, és örökké élvezni fogtok. Mindazok, akik itt a földön hirdették tanításomat, ragyogni fognak örökké, mint a nap.

 

Kicsinyeim! Ne sajnáljátok feláldozni az életeteket és az időtöket a lélekmentés csodálatos szolgálatára! Én a keresztfán kínhalált haltam a ti üdvösségetekért. Ajánljátok fel áldozataitokat és szenvedéseiteket az Enyéimmel együtt a lelkek megmentéséért! Odaát ennek fogtok a legjobban örülni.

 

Gyermekeim! Örüljetek és ujjongjatok, hogy katolikusok lehettek, hogy ismeritek tanításomat, és kegyelmemből tettekre is váltjátok. Imádkozzatok azért, hogy egyetlen lélek se kárhozzon el! Az idő rövid. Az élet lezárul. Csak addig menthetitek a lelkeket, amíg itt éltek. Örüljetek, és vigadjatok! A derű soha ne hagyja el a szíveteket! Atyám, Én és a Szentlélek nagyon szeretünk titeket, és az örök életeteket akarjuk. Már most adjatok hálát azért, hogy Velem lesztek örökké a mennyben, és Velem lesznek azok is, akikért imádkoztok.

 

Gyermekeim! Nagyon szeretlek benneteket. Ti is szeressétek egymást úgy, ahogy Én szerettelek benneteket! Én az életemet adtam oda értetek. Senki se tekintse a másikat alább valónak, hanem inkább különbnek! Legyetek alázatosak! Nézzetek fel Rám, a keresztre! Ellenségeimért is imádkoztam: Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek. Ti is így tegyetek! Ezért nagy jutalmat fogtok kapni Atyámtól.

 

Én legyek számotokra az út. Ez azt jelenti, hogy Engem kövessetek, és akkor megérkeztek az örök hazába.

 

Én legyek számotokra az igazság. Csak az Én tanításomat hirdessétek, akkor sok lelket mentetek meg az örök életre.

 

Én legyek számotokra az élet. Egyétek az Én Testemet, és igyátok Véremet! Ha mindig tiszta lélekkel fogadtok magatokhoz, akkor már a földön magatokban hordozzátok az örök életet, ami Én Magam vagyok.

 

Gyermekeim! Ez az üdvösség útja. Ez a szív békéje, ez a tökéletes szeretet, amelyből csak jó cselekedetek fakadnak, amelyeket magatokkal hoztok az örök életre, hogy megkapjátok érte örök jutalmatokat. Az idő itt van. Tartsatok ki mindhalálig! Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ima a Szentlélek által: „Ó fönséges, ó magasságos, végtelen szeretet! Ki tudna felfogni Téged? Te alkottad a hatalmas tengereket, a hegyeket, a völgyeket, az eget és a csillagokat. Felfogni nem tudlak. Még alkotásaidat sem, nemhogy Téged, az Alkotót. Azért, hogy a szívünkbe térj, itt maradtál a Szentostyában. Kicsi falat kenyérben, és a bor színe alatt. Ha hittel veszünk magunkhoz, Magát az Istent vesszük. De jaj, azoknak, akik hitetlenül közelítenek, örök kárhozatukra vesznek. Nagy dolog a hit. Isten ajándéka. Aki hisz, üdvözül, aki nem, elkárhozik. Imádkozzatok a hitetlenekért! Kérjétek rájuk a hit kegyelmét! Jobban vigyázzatok hitetekre, mint szemetek világára! A sátán ezt akarja ellopni tőletek. Ne engedjétek be a kísértést! A derűt és a reményt őrizzétek a szívetekben! Hit nélkül nem lehet Istennek tetszeni. Csak a hitetek erejével tudjátok legyőzni a sátánt.”

 

Jézus: „Gyermekeim! Az életetek egy kemény harc a gonosszal, aki szüntelen ólálkodik körülöttetek, hogy elbuktasson, és a kárhozatra taszítson benneteket. Egyedüli menedéketek az Én irgalmas Szívem. Ide meneküljetek! Itt biztonságban vagytok. Kérjétek magatokra az Én irgalmas szeretetemet, Szent Vérem védelmét! Ekkor a sátán nem tud megközelíteni, mert Szent Vérem és irgalmas szeretetem úgy fénylik a lelketeken, hogy megvakul tőle a sátán.

 

Kicsinyeim! Én vagyok a ti Üdvözítőtök, örök életetek. Nálam nélkül semmit sem tehettek. De Én veletek vagyok minden nap, a világ végezetéig. Ne féljetek! Én legyőztem a világot. Ti magatok semmik vagytok, De Velem együtt mindenre képesek vagytok. Soha ne engedjétek el a kezemet! Bízzatok Bennem, akkor nem szégyenültök meg. Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr36214144

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása