HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.01. 09:46 :: lowoa

2016. március 1. Szentségimádáson Jézus: „Drága gyermekeim! Vérkönnyeket sírok azok miatt, akik örökre elvesznek. Hamarosan eljön a Nagy Figyelmeztetés, ami egy hatalmas kegyelem kiáradás, a Szentlélek megvilágosító kegyelem tüze fog kiáradni minden lélekre. Akkor mindenki Isten szemével fogja látni az egész életét. Két utat fognak látni: 1, az Isten által kijelölt utat, és azt, amelyiket szabad akaratukkal választottak maguknak. Minél távolabb van egymástól a két út, annál csalódottabbak, boldogtalanabbak lesznek. Minél közelebb van egymáshoz a két út, annál reményteljesebbek és örömtelibbek lesznek azok a lelkek, akikre ez vonatkozik. Az igazán boldogok azok a lelkek, akik csak egy utat látnak. Azt, amelyiket Isten jelölt ki számukra, és ők igennel válaszoltak az Örökkévaló meghívására. Beálltak szolgálatába, egyedül Őt imádják, Őt szeretik, és csak Neki szolgálnak. Ezek már itt a földön szentek. Ők a földről egyenesen a mennybe jönnek. Ők Nekem szentelték magukat teljesen a szegénységben, a tisztaságban és az alázattal teli szent engedelmességben. Ők azok, akik szabad akaratukról lemondtak, és átengedték azt Nekem. Ők életük minden döntés helyzetében, és minden nehéz kereszthordozásban Velem együtt ismétlik: „Atyám, ne úgy legyen, ahogy Én akarom, hanem amint Te.” Szent égi Édesanyámmal együtt mondják: „Íme az Úr Szolgálóleánya vagyok, legyen nekem a Te Igéd szerint!”Ők már itt a földön megélik a nyolc boldogságot, ők már itt a mennyország előszobájában laknak. Szent Testem, lelkük megerősítő étele, Szent Vérem pedig az ital, amely megvédi őket minden kísértésben. Ellenfelem tehetetlen velük. Én pedig minden szentáldozásban megtisztítom őket minden gyarlóságuktól. Ők azok, akik önfeledten imádnak és szolgálnak Engem, akiknek az a táplálékuk, hogy Isten akaratát megtegyék.

 

Drága kicsinyeim! Ti, akik még külön utakon jártok, csatlakozzatok szentjeimhez! Hagyjátok el bűnös utatokat! Tegyétek le bűneitek súlyát! Jöjjetek Hozzám a gyóntató székbe, ahol a pap által Én Magam oldozlak fel benneteket, ha teljes szívetekből megbánjátok és meggyónjátok bűneiteket, és erős fogadással elhatárolódtok tőlük örökre.

 

Kicsinyeim! Én azt akarom, hogy boldogan éljetek ezen a földön! Az a boldogság titka, ha az Általam kijelölt életszentség útján jártok. Csak egy mennyország van, de azt ne a földön keressétek! Ez a világ nem tud benneteket boldoggá tenni. Egyedül Én vagyok a ti örök boldogságotok, örök életetek, Aki a keresztfán az életemet adtam oda értetek. Én vagyok a ti Üdvözítő Istenetek. Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Minden itt marad. Éljetek halálra készen! Jobban vigyázzatok lelketek tisztaságára, mint szemetek fényére! Minden szavatokról és cselekedetetekről számot fogtok adni. Kérve kérlek benneteket, éljetek szentül, akkor elkerülitek az ítéletet. Erre áldalak meg benneteket, Szívem túláradó szeretetével, megerősítő áldásommal, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ima a Szentlélek által: „Imádlak Téged teljes szívemből, legfölségesebb, magasságos Isten! Benned elmerülni, Téged dicsőíteni a legboldogabb érzés a földön és a mennyben. Ó fölséges, ó magasságos, kimondhatatlanul jó és irgalmas Istenem! Köszönöm minden kegyelmedet. Hálát adok mindazért, amit megadni méltóztattál, és köszönöm, hogy megóvtál mindattól, amitől akartál. Kérve-kérlek, add meg ezután is mindazt, amit jónak látsz, és őrizz meg mindattól, ami nem válna lelkem-testem javára.

 

Jézusom, hála és dicsőség legyen Neked mindazért, amit megengedsz, és köszönöm Neked, hogy megóvsz a rossz dolgoktól. Rád bízom, hogy mikor mit adsz meg, és mit nem. Nem kérek semmit, csak azt, amit a Miatyánkban tanítottál: legyen meg a Te akaratod. Nincs számomra nagyobb gyönyörűség, mint az, amikor a Te akaratod érvényesül.

 

Jézusom! Veled együtt akarom kiinni a kelyhet! Nem utasítom vissza a kereszteket, a szenvedések kelyhét. Mert tudom, hogy ez a lélekmentés eszköze, ha a Te végtelen örök áldozatoddal egyesülve felajánljuk magunkat Neked.

 

Kérlek, Jézusom, add kegyelmedet, hogy mindig legyen erőm igent mondani Neked az áldozatokra, az önmegtagadásokra és a keresztekre, amelyeket azért adsz, hogy megóvj a kárhozattól, hogy lelkemet megszenteld, és az örök életre vezesd, és általam más lelkeket is üdvözíteni akarsz. Jézusom, kérlek, add meg nekem a kegyelmet, hogy maradéktalanul beteljesítsem rám vonatkozó örök szent tervedet. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr918589884

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása