HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.03. 09:47 :: lowoa

2009. március 3. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Elérkezik az idő. Beteljesülnek a próféciák, amelyeket általad és más látnokok által közöltem. A föld soha nem látott még ilyen eseményt, amit most készítek. Belerendül a föld, megszakadnak a szívek, megtisztulnak a lelkek a bűn mocskától és szennyétől. Ítélet jön most a földre. Az ítélet mérlege a számból kijövő kétélű kard, Atyám igéje, Akit az Én személyem által, megtestesített, leküldött a földre, hogy megtanítsam e tudatlan népet a szeretetre. Példát adtam rá egész életemben, míg végül a keresztfán kínhalált szenvedtem értetek. Mégis csak kevesen választanak Engem, az élet Urát. Helyettem bálványok előtt hódolnak. De most véget vetek ennek az állapotnak. Minden lélek megkapja a tisztánlátás kegyelmét Tőlem, Megváltó Istenétől. Az Én szememmel, az Én mércémmel fogják látni lelkük állapotát. Mindenki abban a fokban lesz boldog, minél közelebb áll Hozzám, és annál szerencsétlenebb, minél távolabb tartotta magát Tőlem. Akkor minden szem meg lesz ajándékozva a lélek látásával. Minden értelem megkapja a tisztánlátás kegyelmét, mert kiárasztom kivétel nélkül minden lélekre Szentlelkemet, Aki bevilágítja a legsötétebb zugokat is. Napvilágra hozza a legeldugottabb titkokat. Felfedi a bűnöket, a hazugságokat, a csalásokat. Kivétel nélkül minden ember izzani, égni fog a lelkében. A jók, akik követtek Engem törvényeim megtartásában, az önmegtagadás és a kereszthordozás útján, ragyogni fognak, mint a nyári égen a csillagok. Megvilágítva bűnben élő embertársaik előtt az Én jogos elvárásomat, azt, hogy életszentségben éljenek. A bűnösök viszont kimondhatatlanul fognak szenvedni, mert Szentlelkem könyörtelenül kiégeti lelkükből a bűnt, a gőgöt, a gonoszságot, a kapzsiságot, a paráznaságot, és mindent, ami nem illik bele tanításomba, amely az életszentségre viszi a lelkeket. Természetesen, mint mindig, most is messzemenően tiszteletben tartom az ember szabad akaratát. Még ezek után is, aki akar, az megmaradhat a bűnben, sőt el is kárhozhat. Én nem erőltetem rá Magamat senkire. Ez egy hatalmas kegyelem, a Szentlélek kiáradása. Lehetőség a megtisztulásra, az üdvösség elnyerésére. De természetesen maga az egyén dönti el, hogy akarja-e vagy nem. Ti ezért kicsinyeim imádkozzatok e megátalkodott bűnös világért, hogy kamatoztassa talentumaimat, és éljen a lehetőséggel, amelyet most fogok adni a Szentlélek kiáradása által.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr226214147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása