HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.05. 01:54 :: lowoa

2013. március 5. Itthon az Úr Jézus:

 
Imádkozz papjaimért, mert sokakat ki fognak végezni közülük. Így dicsőítik meg Istent hűségükkel, amikor vértanúságukban is sorsközösséget vállalnak Velem, Aki kereszthalált haltam értük. Csak a képmutatók nem adják Értem az életüket. Sok igaz papom meg fog halni.
 

2013. március 5. Szentségimádáson Jézus:

„Drága kislányom! Most az idők végét élitek. Most teljesülnek be a Szentírásban megírt próféciák. Most lép föl az Antikrisztus. (2 Thessz. 2, 3-4.) Most tisztítom meg tűz által a világot. (2 Péter 3, 10. 12.) Miután megtisztult, visszajövök a földre. Egy új korszakot hozok, a béke és a szeretet korát. A sátánt ezer évre megbilincselem, és a pokol fenekére taszítom, hogy ne tudja többé megtéveszteni az embereket. Ezt az új kort viszont csak az emberek egyharmada fogja megérni. Ezért ezt mondom nektek: Éljetek szüntelen készenlétben! Éljetek mindig halálra készen! Szüntelen imádkozzatok! Kérjétek a Szentlelket, hogy adja meg nektek a tisztánlátást és a bölcsességet! Ő vezessen titeket, adja meg a hit kegyelmét, és hitetek megerősítését! Csak Bennem higgyetek, Aki a keresztfán meghaltam értetek, a ti bűneitekért, és harmad napra feltámadtam. Felmentem Atyámhoz, és helyet készítettem nektek a mennyben, hogy ti is ott legyetek, ahol Én, és lássátok dicsőségemet. Annyira szeretlek benneteket, hogy mindörökké veletek együtt akarok lenni Atyám házában. De csak akkor jöhettek fel a mennybe, ha szeretitek Atyámat, Engem és a Szentlelket, mert a mennyország azoknak készült, akik Istent szeretik. Istent szeretni annyit jelent, hogy teljesítitek törvényeit. Törvényei nem nehezek. Ha beengedtek Engem a szívetekbe, és átadjátok az életeteket Nekem, akkor Én uralkodom bennetek. Ez azt jelenti, hogy mérhetetlen undort keltek a szívetekben minden bűn iránt, úgyhogy inkább a halált választanátok, mint a bűnt. Ezzel együtt hatalmas vonzást adok a lelketekbe a szentségek iránt, akaratom megtételére, és Szent Színem látására. A szentek mind azért lettek szentekké, mert ezeket a kegyelmeket megkapták Tőlem. Ti ne akarjatok magatoktól tökéletesek, szentek lenni, mert nem tudtok! Ti csak adjátok át magatokat Nekem úgy, amilyenek vagytok! Bízzatok Bennem! Én szentekké formállak benneteket. Szeressetek viszont Engem úgy, amilyenek vagytok! Az Én értetek kiontott drága szent Vérem lemossa minden bűnötöket. Csak bánjátok meg azokat teljes szívetekből, és erős fogadással kötelezzétek el magatokat, hogy többé nem vétkeztek! Gyónjátok meg bűneiteket, amilyen gyorsan csak tudjátok, mert figyelmeztetlek benneteket, hogy nemsokára nem lesz gyóntatás, Szentmise és Eucharisztia! Egyházam alapjaiban inog, recseg, ropog. Egy rövid időre úgy fog tűnni, hogy összeomlik. De megígértem Péternek, hogy a pokol kapui nem vesznek erőt rajta. Egyházamat kénytelen vagyok megrostálni. Ezért engedem meg a sátánnak ezt a támadást, mert külön kell választanom az igazakat a képmutatóktól. Már nem tudom tovább tűrni az elhatalmasodott bűnt, a kétszínűséget, amely Egyházamban még hatványozottabban nagyobb bűntett, mint a világban, mert aki többet kapott, többről ad számot. Akinek többet adtak, attól többet követelnek. Ez vonatkozik Egyházamra, a Nekem szenteltekre, és a hívekre. Mindenkit a szerint ítélek meg, hogy mennyi talentumot kapott. Aki keveset, és úgy vétkezik, az csak kevés verést kap. De aki sokat kapott, és ennek ellenére bűnt bűnre halmoz, nagyon sok verést kap. Ezért taszítottam le a mennyből az első engedetlenség miatt Lucifert és a többi bukott angyalt, mert ők birtokolták a tökéletes tudást, ezért nagy volt a felelősségük. Ti is, akik ismeritek törvényeimet, és mégis a bűnt választjátok, szigorú büntetésre számítsatok. A türelmi idő nem azt jelenti, hogy nem látlak benneteket, és hogy nem lesz számonkérés. Az időt kizárólag arra kaptátok, hogy térjetek meg, és tegyétek jóvá bűneiteket. Ne halogassátok megtenni ezt a kötelességeteket, mert akkor jövök el, amikor nem számítotok rá. Jaj nektek, ha bűnben talállak benneteket. Mondom nektek, nem leszek irgalmas hozzátok. Úgy fogtok járni, mint a balga szüzek, akik kinnrekedtek a menyegzőről. A külső sötétségben pedig nagy szenvedés vár rátok. Sírás és fogcsikorgatás mindörökre. Ne szakítsátok el magatokat Tőlem, örök életetek Szerzőjétől, mert ha így talál benneteket a halál, akkor már nincs többé Hozzám visszaút. Mindörökre el lesztek szakítva Tőlem, örök boldogságotoktól, ami a legnagyobb kár az ember számára, ezért mondják örök kárhozatnak.

 

Gyermekeim! Ezek az utolsó figyelmeztetéseim. Ha nem tértek meg, csak magatokat okolhatjátok. Én mindent tudtul adtam nektek. Mindezek le vannak írva a Szentírásban. De mivel azt nem veszitek a kezetekbe, ezért kénytelen vagyok kiválasztott gyermekemen keresztül tanítani benneteket. Adjatok hálát végtelen irgalmamért, szeretetemért! Térjetek vissza Hozzám! Gyűljetek keresztem alá! Sirassátok és bánjátok meg bűneiteket, amelyekkel keresztre feszítettetek Engem! Szolgáljatok és szeressetek Engem felebarátaitokban, legfőképpen hittestvéreitekben! Így tegyétek jóvá bűneiteket, amelyeket Ellenem és saját magatok ellen követtetek el. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr426214137

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása