HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.06. 01:58 :: lowoa

2016. március 6. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nagyon szomorú események következnek rátok. Ne tervezzetek! Sajnos, ami jön, annak be kell következnie, már nem ódázható el tovább. Most fogom megtisztítani a világot és benne Egyházamat.

 

Gyermekeim, Én csak egy életprogramot kérek tőletek: a szüntelen készenlétet. Éljetek halálra készen, hogyha életetek bármely pillanatában ragadna is el a halál, meg tudjatok állni ítélőszékem előtt, és be tudjalak titeket fogadni az örök hajlékba.

 

Gyermekeim, tegyétek a jót, elsősorban hittestvéreitekkel, hogy magasztalják Nevemet miattatok, amíg időt kaptok rá. Ne szomorkodjatok, és ne lázadjatok azok miatt a szomorú és tragikus események miatt, amelyek már a küszöbön állnak, hogy bekövetkezzenek. Mindezeket azért engedem meg, mert a próbatételek által válik ki, hogy ki a hűséges és ki nem.

 

Gyermekeim! Az üldözéskor minden mostani rend felborul, megbomlik. Csak egyetlen rend marad, a Szentlélek megvilágosító kegyelme, Aki a szívekbe és a lelkekbe írja törvényeimet, és mindaz, aki megtartja, üdvözül. Éljetek halálra készen, mert csak törvényeim és a szent tisztaság megtartása által tudlak megmenteni benneteket, jóllehet Mindenható vagyok, de tiszteletben tartom szabad akaratotokat. Ha így éltek, beteljesítitek rátok vonatkozó örök szent tervemet, és egyetlen kegyelmem sem válik hiábavalóvá bennetek, és ez maga az életszentség.

 

Gyermekeim, készüljetek, mert mindezek a próféciák hamarosan beteljesülnek. Eljön a béke és a szeretet ezer éves uralma. Akkor beteljesül a Szentírás szava, nem kell tanítani az Istenismeretet, mert maga a Szentlélek fogja belevésni a szívekbe és az elmékbe. Én Istenük lesz, ők pedig az Én gyermekeim. Így mindenki meg fogja tapasztalni Isten végtelen gondviselő szeretetét, amikor az embereknek megadatik, hogy megpihenjenek és jusson idejük imádságra és a szeretet gyakorlására.

 

Gyermekeim, ez egy teljesen új világ lesz, amit most csak nagyon kevesen ismernek, csak az a kis csoport, akik Körém gyűlnek, elfogadják és tettekre váltják üzeneteimet és az Evangéliumot, amit kétezer éve hirdettem nektek. Akik ebben az új világban fognak élni, nem fognak kísértést szenvedni, mert a nagy kísértőt, ellenfelemet ezer évre megláncolom a pokol mélyén. Akkor mindenki betelik a Szentlélekkel, állandó öröm, derű és szeretet lesz a lelkekben, nagy béke fog uralkodni az emberek szívében és egymás között. Ez már maga lesz a Mennyország előszobája. Innen már csak egy lépés lesz a Mennyország, ahová mindannyian át fognak jönni.

 

Gyermekeim, imádkozzatok, hogy mindez valóra váljon, de beteljesül, mert ez a Szentírás. Most, amíg még ez a világ fennáll és a kísértés is vele együtt, könyörögjetek a bűnösök megmentéséért, könyörögjetek a bűn megállításáért, hogy lehetőleg senki ne kárhozzon el és a bűnösök mielőtt meghalnának, megtérjenek és üdvözüljenek. Drága kicsinyeim, fogadjátok erre megerősítő áldásomat, melyet Szívem túlcsorduló szeretetével adok rátok az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Ef 5, 16-17: „Használjátok fel az időt, mert rossz napok járnak. Ne legyetek értetlenek, hanem értsétek meg az Úr akaratát.”

 

Jézus: "Ezt üzenem X-nek: Kisfiam, megígérem neked, hogy egész életed során, különleges módon gondoskodom rólad. Nem fogsz hiányt látni semmiben, és mindig melletted fogok állni, megtapasztaltatom veled áldott, szent, állandó jelenlétemet, amelyet leginkább a szükség idején fogsz felismerni. Kisfiam, maradj meg mindig a szent tisztaság útján, amelyen Velem haladsz együtt. Végigkísérlek téged, mint szerelmes Szent Jegyesed, Aki meghaltam érted a Keresztfán. Maradj hűséges Hozzám parancsaim megtartásában és kövesd szavaimat, amelyeket hozzád intézek!

 

Drága gyermekem, sok lélek megmentőjévé teszlek. Elsősorban életpéldáddal tudod megmenteni a mai világ romlott nemzedékét. Van egy közmondás: a szó elszáll, a példa vonzz. Ne törődj azzal, ha paptársaid és a környezeted más utakat választanak, sőt, azzal sem, ha emiatt nevetség tárgyává tesznek. Te soha ne az embereknek akarj megfelelni, hanem egyedül Istennek! Én sem az emberek elvárásainak feleltem meg. Nem koronáztattam magam földi királlyá és nem szereztem dicsőséget népemnek, Izraelnek, hanem inkább teljesítettem Atyám örök szent tervét. Elfogadtam a gúnyt, a megalázást, a töviskoronát és a kereszthalált azért, hogy utána még nagyobb dicsőséget szerezzek Atyámnak, mert így teljesítettem be Rám vonatkozó örök szent tervét, amely az volt, hogy föltámadtam a halottak közül. Jelen vagyok az Oltáriszentségben minden templomban, és egy új vallást alapítottam, az egyetemes katolikus Egyházat. Példám, működésem és a Szentlélek kiáradása nem csak Izrael házára vonatkozik, hanem az egész Földre, annak minden lakójára, minden emberre, külön-külön és együttvéve is. Ma, amikor adottak a lehetőségek, és a világ bármely pontján olvashatják saját nyelvükön az Evangéliumot, bárki megtérhet Hozzám, és üdvözülhet. Innen látjátok, hogy eljött az óra, amelyről beszéltem apostolaimnak, hogy amikor az egész világon hirdetik az Evangéliumot, akkor jövök vissza dicsőségemben. Visszajövetelem pontosan olyan lesz, ahogy előre megmondtam: mint ahogy a villám lecsap az ég egyik szélétől a másikig, úgy jövök el dicsőségemben, és minden szem meglát Engem az ég felhőin. Akkor megítélem az élőket, akiket Magamhoz méltónak tartok, azokat fölemelem a felhőbe Magamhoz, akik viszont elutasítanak Engem és nem tartják meg törvényeimet, semmibe veszik üzeneteimet, azoknak a pusztulás lesz az osztályrészük. Aztán megújítom a földgolyót és visszahelyezem ide azokat a lelkeket, akiket elragadtam és általuk teremtem meg az ezer éves béke uralmát, amelyben béke és szeretet lesz a szívekben és az egész földgolyón és egy vallás lesz, az, amelyet Én alapítottam. Az összes többi megszűnik. Sok papot és szerzetest fogok támasztani, akiket maga a Szentlélek fog tanítani törvényeimre, és kézzel foghatóan megtapasztalják, hogy jelen vagyok köztük. Akkor páratlan nagy tisztelet fogja övezni a Legszentebb Oltáriszentséget és minden nap bemutatják a Szentmisét és a népek erőforrása Én Magam leszek a Szentáldozásban.

 

Megáldalak téged, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr18589888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása