HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.03.14. 01:57 :: lowoa

2012. március 14. Szentmise, Szentáldozás után Szentségimádáson a Szentlélek: “Most egy imád diktálok neked: Drága imádott Úr Jézus Krisztusom! Hálát adok Neked mindenért. Köszönöm, hogy a szívembe tértél. Köszönöm, hogy élő tabernákulumod, élő ostyád lehetek. Köszönöm, hogy én is hordozhatlak a szívemben, mint egykor Szent Édesanyád a Szíve alatt. Köszönöm, hogy én is hordozhatlak az emberek között, és Te kisugárzod általam a Te végtelen szeretetedet és békédet. Ó mily jó elmerülni Benned, ó Te végtelen szeretet-óceán, Te végtelen jóság és béke, amely semmihez sem hasonlítható! Ó, imádott Uram, aki Téged hordoz, az már itt a földön a mennyországban van. Kimondhatatlan öröm és boldogság a Te társaságod. Én is úgy ülök a lábadnál, mint egykor Mária, és hallgatom szavaidat. Köszönöm, hogy a jobbik részt kínáltad fel nekem, és én ezt választottam. Boldog az az ember, akinek Te vagy az Istene és Mindene. Nem is veszíti el soha. Mert ezen a földön mindent itt hagyunk, de Te, a szívünk Királya, velünk maradsz mindörökké. Mert Te Magad vagy az örök élet, Te vagy a mennyország. Ezt mondtad: aki eszi az Én Testemet és issza az Én véremet, annak örök élete van. Gondolat, szó nem képes megköszönni ekkora ajándékot. Csak az önátadott élet lehet válasz ekkora végtelen szeretetre. Jézusom, Megváltóm, Üdvözítő Királyom! Neked adom egész életemet. Kérlek, rendelkezz velem tetszésed szerint. Szívesen szenvedek, mert Te is szenvedtél értem. Boldogan meghalok, ha úgy akarod, mert Te is az életeddel fizettél az én üdvösségemért. Nekem csak egy a fontos: hogy életem minden pillanatában a Te rám vonatkozó örök szent tervedet teljesítsem. Legyen az bármi, elfogadom. Csak a Te kegyelmedet és erődet kérem, hogy mindhalálig kitartsak az Irántad való lángoló szeretetben, hűségben és engedelmességben. Akkor tudom, hogy jó célba érkezem, és egy egész örökkévalóságon át énekelni fogom a Te dicsőségedet, és háladalt zengek Neked, ó Fölséges, Dicsőséges, egyetlen Úr, Dicsőséges Szentháromság Atya, Fiú és Szentlélek. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr856214098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása