HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.15. 09:10 :: lowoa

2016. március 15. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim, készüljetek! Éljetek szüntelen készenlétben! Készítsétek a lelketeket, mert hamarosan jön a Nagy Figyelmeztetés! Ti, akik igyekeztek szavaimat tettekre váltani és megtartjátok törvényeimet, nagyon boldogok lesztek akkor, mert látni fogjátok, hogy ti az Általam kijelölt ösvényem haladtok fokról-fokra előre, az örök üdvösség felé. Csak azok fognak szenvedni, akik a maguk által meghatározott úton szembe mennek törvényeimmel, lázadnak Ellenem és a körülmények ellen, magukban bíznak, öntörvényűek, gőgösek és ők akarják irányítani a jövőt. Az ilyen emberek mind csalódnak, mert ellenfelemet szolgálják, aki az örök vesztes, akinek soha semmi nem sikerül, mert csak Velem együtt vagytok képesek jót cselekedni, Nélkülem por és hamu vagytok. Csak Velem együtt tudtok boldogságban élni, mert Én Magam vagyok lelketek öröme, boldogsága, örök, boldog élete.

 

Kicsinyeim, ne féljetek, ezeknek mind be kell következni! Annyira elburjánzott és elharapódzott a bűn, hogy szükségetek van rá, hogy próbatételnek vesselek alá benneteket, hogy ez által tudjátok tanúsítani Irántam való hűségeteket, mert csak így lesztek méltóak rá, hogy elnyerjétek örök jutalmamat.

 

Kicsinyeim, ne féljetek! A szeretetben nincs félelem. Örüljetek ennek az égető napnak, amely csak azokat fogja lángokban égetni, akik ellene mondanak törvényeimnek és a bűnt, a kárhozatot választják. Az ilyenekért imádkozzatok, hogy mielőbb megtérjenek, bűnbánatot tartsanak és kövessenek Engem a Keresztúton. Ti ellenben nagyon fogtok örülni, amikor meglátjátok tiszta lelketeket, melyet a Szentgyónásban, a bűnbánatban fehérre mosott értetek kiontott drága szent Vérem. Amikor látni fogjátok lelketek legbenső szobáját, amely az Én palotám, ahol Én, a ti Királyotok, trónolok és boldog vagyok, mert hajlékot adtatok az Én számomra a szívetekben: ennek fogtok a legjobban örülni, mert az örök élet kapuján át Engem fogtok magatokkal vinni az örökkévalóságba, Engem fogtok bemutatni az Atyának. Minden Szentgyónás és Szentáldozás által egyre képesebbé teszlek benneteket a Velem való társalgásra az egész örökkévalóság folyamán.

 

Kicsinyeim, belehalnátok a boldogságba, ha most színről-színre megmutatnám Magamat és örök dicsőségemet nektek. Ha meg tudnátok, mily nagy boldogság Velem társalogni, beszélgetni, Velem együtt lenni, gyönge testetek meghalna a boldogságtól. De azt mondom nektek, hogyha tiszta lélekkel és hívő szívvel fogadtok Engem a Szentáldozásban, jól lehet, bár rejtve vagyok előttetek, mégis a tiétek vagyok, úgy hordozhattok a lelketekben, mint egykor Legszentebb Édesanyám a Szíve alatt. Úgy szeretlek benneteket, akik az Én követőim vagytok, hogy veletek is megosztom Magam, Én, az Isten, Akit a világ nem képes befogadni, alászállok minden Szentmisében, minden parányi Ostyába, hogy Magammal tápláljalak benneteket, hogy így felkészítselek titeket az örök életre, mert az Én Testem valóban étel és az Én Vérem valóban ital. Ó, ha teljesen tisztába lennétek azzal, mit jelentenek ezek a szavak, és hogy milyen hatalmas kegyelem a Szentáldozás, belehalnátok a boldogságba, amikor Velem egyesültök. Ezért, drága kicsinyeim, soha ne megszokásból és ne közömbösséggel fogadjátok a Szentáldozást, amikor a szívetekbe térek, hanem mindig úgy, mint megismételhetetlen újdonságot, mert Én mindig új, meg új kegyelemmel halmozlak el benneteket, akik tiszta lélekkel, nyitott szívvel közeledtek Hozzám kegyelmeim befogadására. Ha a Szentáldozás után, meg előtte is teljesen kiüresítitek magatokat, nem gondoltok senkire és semmire, csak Rám, az Istenemberre, Aki a leghatalmasabb vagyok Mennyben és földön. Ha így fogadtok magatokba és megadjátok Nekem a lehetőséget, hogy ebben az önkiüresített csöndben szóljak hozzátok, vagy a kegyelem más formáját nyújtsam nektek, királyi gazdagon és boldogan térhettek vissza otthonaitokba és megtapasztaljátok az Én semmihez sem hasonlító, végtelen szeretetemet, irgalmamat és azt, hogy vezetlek titeket az örök haza felé.

 

Gyermekeim, azt tanítottam: szavaim Lélek és élet. Én ugyanaz vagyok ma is, mint kétezer évvel ezelőtt. Ma is szólok hozzátok, mert Én soha nem hagylak el titeket: ezt ígértem: Veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Ma is tanítalak benneteket, ma is meg akarlak óvni titeket minden olyan körülménytől és kísértéstől, ami a lelketek kárára volna. Ha figyeltek szavaimra és tettekre váltjátok üzeneteimet, akkor boldogok lesztek, és biztos léptekkel haladtok előre az üdvösség szent ösvényén, amelyet Én magam jelölök ki minden egyes ember számára.

 

Drága kicsinyeim, ha fölfognátok, mily’ nagyon szeretlek benneteket, sírva-zokogva borulnátok térdre Előttem és egyfolytában hálát adnátok Nekem. Szeressetek viszont Engem, Aki kínhalált haltam a ti üdvösségetekért, Aki azért testesültem meg Szent Anyám méhében, hogy emberi testemet, amelyet értetek vettem föl, hogy megváltsalak titeket, odaadtam a hóhéroknak, akik megkínoztak, akik a megostorozással cafatokra verték Legszentebb Testemet, akik féltékenységből és irigységből kigúnyoltak és tövissel koronáztak, amikor a fejemen a haj összetapadt, kicsordult Véremtől és úgy néztem ki, mint egy húscafat, nem mint egy ember. Szent Arcomat ököllel verték, leköpdösték, Arcom feldagadt, szememet kiszúrta a tövis, már nem láttam a könnytől, a vértől és a verejtéktől. Kereszthordozásom és keresztre feszítésem még csak kimondhatatlan módon tetézte kínjaimat, melyet emberi szavakkal lehetetlen kifejezni. Szent Édesanyám és az asszonyok és Szent János apostol szívesen átvették volna kínjaimat, hogy ezzel mentesítsenek Engem, de egyedül Én voltam alkalmas a megváltásra, a szentek Szentje, a makulátlan, tiszta, bűn nélkül való Istenember, Aki azért szálltam le a földre, hogy véghezvigyem a megváltás hatalmas művét. A Getszemané kertben előre láttam minden kínomat, félelmemben vérrel verítékeztem és így imádkoztam: Atyám, Te bármit megtehetsz, ha lehetséges, vedd el Tőlem ezt a kelyhet! Aztán eszembe jutott, hogy hisz éppen ezért jöttem, hogy kiürítsem és akkor hozzátettem: Atyám, ne az legyen, amit Én akarok, hanem amit Te.

 

Drága kicsinyeim, követőim, amikor szenvedtek, gondoljatok Rám, hogy Én mennyivel többet szenvedtem ártatlanul a ti megváltásotokért, lelketek üdvösségéért. Gondoljatok Rám, amikor engedelmesen ki tudtam mondani: Atyám, legyen meg a Te akaratod!

 

Gyermekeim, ez a Krisztus-követés. Ne lázadjatok, és ne essetek kétségbe, ha sokszor mást adok nektek, mint amit kértek. Ti nem tudjátok, hogyan kell szentté válni, hogyan kell üdvözülni. Ezt egyedül Én, az Isten, a Megváltó tudom. A legtöbbször, szinte mindig a kereszt visz az üdvösségre, ezért ha megengedem a szenvedést, ha keresztet adok, adjatok érte hálát és fogadjátok szeretettel, akkor nagy lelki békével tudjátok hordozni. Bízzatok Bennem, hogy éppen ez a kereszt szükséges a ti üdvösségetekhez.

 

Gyermekeim, kicsinyeim! Hagyatkozzatok Rám teljesen és higgyetek Nekem, hogy Én csak a javatokat akarom. Az élet a földön rövid, hamar elmúlik. De a földi élet után halhatatlan lelketek az örökkévalóságba távozik. Nem mindegy, hogy innen hova mentek. Én az örök boldogságotokért haltam kínhalált. Hogyne adnék hát nektek meg minden kegyelmet, hogy ezt az örök életet elnyerjétek?! Minél távolabb éltek Tőlem, annál több kegyelemre és keresztre van szükségetek, hogy visszatérjetek Hozzám és kövessetek a Keresztúton, hogy üdvösséget nyerjetek. Ezért, kicsinyeim, újra mondom: ne lázadjatok! Hálaadással fogadjatok mindent: jót-rosszat egyaránt. Bízzatok Bennem és így kérjetek: Jézusom, kérlek, add meg nekem a kegyelmet és az erőt, hogy maradéktalanul beteljesítsem rám vonatkozó örök szent tervedet! Ha így kértek, szentekké formállak benneteket. Örömömet találom bennetek, nagyon megdicsőítitek Nevemet, Én pedig az örök élet boldogságában úgy hullatom vissza rátok dicsőségemet, mint nyári záport. Amilyen mértékben részesültök szenvedéseimben, megaláztatásaimban, nélkülözéseimben, olyan mértékben kaptok részt dicsőségemből. Odaát nincsenek címek, rangok, földi gazdagság, minden itt marad. Odaát csak egy van: a szeretet, amely Isten törvényeinek megtartása és az irgalmas felebaráti szeretet gyakorlása. Legyetek engedelmesek, alázatosak, hagyatkozzatok Rám teljesen, és engedjétek, hogy szentekké formáljalak benneteket. Most, a Nagyböjtben különösen kérlek titeket, vegyétek magatokra mindennap kereszteteket, tagadjátok meg magatokat, hordozzátok Tőlem kapott szenvedéseiteket, mint kincseket, amely által előmozdíthatjátok a magatok üdvösségét és rengeteg lelket mentek általatok. Így lássátok a kereszteteket és engedelmeskedjetek Nekem, mint ahogy Én is engedelmeskedtem Atyámnak, egészen a kereszthalálig. Erre áldalak meg titeket Szívem túláradó, végtelen szeretetével, megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: 2Kor 6, 18: „…mondja az Úr, a Mindenható.” Ef 5, 16-17: „Használjátok fel az időt, mert rossz napok járnak. Ne legyetek értetlenek, hanem értsétek meg az Úr akaratát.” Kol 1, 25: „Isten szava”.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr438602834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása