HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.03.15. 09:02 :: lowoa

2009. március 15. Szentségimádáson Jézus: „Nagyon nehéz idők következnek. Csak úgy fogjátok kibírni, ha előtte már most járultok a bűnbánat szentségéhez. Ez a nagyböjt legyen figyelmeztető, intő jel arra, hogy bánjátok meg szívből bűneiteket, és javuljatok meg! Ne halogassátok ezt megtenni, hanem keljetek föl bűneitekből! Rázzátok le magatokról a sátán által rátok rakott bilincseket, a bűn béklyóit. Mert a bűneitek kötnek titeket gúzsba, emiatt vagytok a sátán elkeseredett rabjai. Éljetek szabadon! Az igazság szabaddá tesz. Én vagyok az út, az igazság és az élet. Én oldozlak fel titeket bűneitek alól, felszentelt papjaim keze által. Én haltam meg értetek a keresztfán. Az Én Szent Testemmel és értetek kiontott drága Szent Véremmel erősítelek meg benneteket minden Szentmisén, hogy felvértezzelek a nagy harcra, amely az ördög és csatlósai, és az Én szent népem között dúl szakadatlanul. Értsétek meg végre: Nálam nélkül semmit sem tehettek. Ha levágjátok magatokat, mint szőlővesszőket Rólam, a szőlőtőkéről, elszáradtok. Nem hoztok gyümölcsöt. Tűzre vetnek benneteket. De ha megmaradtok Bennem, és megtartjátok tanításomat, bő termést hoztok, amelyet szent angyalaim betakarítanak, vagyis jócselekedeteitek által léphettek be országomba, az örök életre. Ne várjatok tovább! Még ma, még most bánjátok meg gonosz tetteiteket, mert nem tudjátok, hogy a következő percben lesz-e rá lehetőség, hogy a holnap felvirrad-e rátok! Értsétek meg végre, minden kegyelem! Minden lehetőség a szentségekhez való járuláshoz az Én üdvözítő kegyelmem, mert Én kivétel nélkül mindnyájatokat üdvözíteni akarlak. De rajtatok múlik a válasz. Ti döntitek el: üdvösség vagy kárhozat. Döntéseitek következményeit ti viselitek mindörökké. Gyermekeim, az idő lejár. Ennek a korszaknak véget vetek. Ez így nem mehet tovább. Nagyon eltávolodtatok Tőlem, és törvényeim megtartásától. A szeretetből gúnyt űztök. Saját magatokat irtjátok ki. Nem tudjátok megkülönböztetni a jót a rossztól. Érvényes rátok Szent Pál írása: Azzal kérkedtek, amit szégyellni kellene. A gyermekek engedetlenek, nem tisztelik szüleiket és nevelőiket. Pedig ez még a tíz parancsban is benne van. Mindez a sátán műve, aki elvette tőletek a hitet, és vele együtt a reményt és a szeretetet. Az anyagi jólét eltávolított titeket Tőlem. Nem kell a születendő gyermek, mert teher. Plusz kiadás, elfoglaltság. Helyette a tárgyakat és a pénzt bálványozzátok. Nem ismeritek az igazi örömöt. Az ártatlan tiszta kisgyermek mosolyát, ölelő kicsi karját. Ragaszkodó, őszinte szeretetét. Elfeledkeztetek Rólam, Aki gondviselő, szerető Istenetek vagyok. Nem bíztok Bennem. Pedig Én minden megfogant életről különlegesen gondoskodom. Ahol befogadnak egy kisgyermeket, ott Én megáldom, megtöbbszörözöm az anyagi javakat, úgy, mint egykor a kenyeret és a halat. Ne hallgassatok a reklámokra, ami minden szemetet fel akar veletek vásároltatni. Azt sugallva, hogy ettől függ a ti boldogságotok. Megmondom Én nektek: ezekkel a tárgyakkal sem ti, sem azok, akik rátok tukmálják, nem lesztek boldogok. A boldogság a lélek szárnyalása, amit csak Én tudok megadni nektek, ha tiszta szívvel befogadtok a lelketekbe Engem. Én vagyok az örök élet, az örök boldogság. Velem mindenre képesek vagytok. Eltapossátok a kígyó fejét, amikor ellene mondotok minden kísértésnek, minden bűnnek. Énbennem és Énvelem kimondhatatlanul gazdagok vagytok, mert Én vagyok az a drágagyöngy, amelyért érdemes eladni mindent, hogy megvehessétek. Amikor meghaltok, mindent kieresztetek a kezetekből, de aki Engem birtokol, annak a halála pillanatában kezdődik el az örök élete. Szívleljétek meg szavaimat! Most még hívlak benneteket. Felkínálom kegyelmeimet. De ha nem éltek a lehetőséggel, úgy jártok, mint a balga szüzek, akik kinnrekedtek a menyegzőről. Ez a korszak hamar lezárul. Egy új következik. De ezt csak kevesen érik meg. Éljetek halálra készen, mert nem tudjátok sem a napot, sem az órát! Csak egy a biztos, a halál. Csak egy mennyország van, de azt ne a földön keressétek! Itt a testi életetekben kell kiérdemelni, hogy bejussatok arra a felsőbbrendű boldog örök életre, amelyet nektek készítettem Atyám országában. Ó, ha tudnátok, milyen gazdag, boldog örökség vár rátok, mindent megtennétek annak érdekében, hogy azt elnyerjétek! Ne hagyjátok magatokat az ördögtől félrevezetni! Higgyetek az evangéliumban, és váltsátok tettekre tanításomat!
Ítélet jön most a világra. Jaj lesz azoknak, akik becsukják fülüket, hogy süketek legyenek felhívásomra. Behunyják szemüket, hogy ne vegyék észre figyelmeztetéseimet, azt a rengeteg jelet, amelyet az égen lehet látni, és prófétáim által leírt szavaimat, hogy ne kelljen nekik abban hinni. Ti nem tudjátok felmérni azt a veszélyt, amitől Én meg akarlak óvni benneteket. Ugye, ha látjátok közeledni a robogó vonatot, megálltok, mert tudjátok, hogyha elémennétek, feldarabolna benneteket. Miért nem fogadjátok el figyelmeztetéseimet, amíg még nem késő?! Egyedül Én tudom, milyen borzalom készül e bűnös világ megbüntetésére. De mindezt elkerülnétek, ha elfordulnátok a rossztól, és megtérnétek Hozzám, Aki úgy szeretlek titeket, hogy meghaltam értetek. Ne legyetek süketek! Figyeljetek Rám! Mentsétek meg a lelketeket!!!

Üldözni fognak titeket. Ne felejtsétek: Nem különb a szolga Uránál. Ha Engem üldöztek, titeket is üldözni fognak. Gyűlölni fognak titeket az Én nevemért. De aki mindhalálig kitart, az üdvözül. Én mindnyájatoknak megadom a kegyelmet, a lelki erőt, hogy ha kell, akár az életetek árán is valljatok meg Engem az emberek előtt. Rajtatok múlik, hogy befogadjátok-e, vagy nem. Ne higgyetek a sátánnak, aki félelemmel rémiszt titeket, hogy meghátráljatok! Nekem higgyetek! Én sohasem próbállak titeket erőtökön felül. Itt a földön minden elmúlik. A szenvedés is. De ha kitartotok mindhalálig, örökre szóló boldog élettel jutalmazlak meg titeket. Ne féljetek azoktól, akik a testet megölik, de azután semmi egyebet nem tehetnek. Országomban vértanú szentjeim a legboldogabbak. Azért, mert nagyobb szeretete senkinek sincs annál, mint aki az életét adja Értem. A vértanúság nagy kitüntetés, nagy kegyelem. Ebben részesültek apostolaim, akik a legközelebb álltak Hozzám. Szent Édesanyám többszörösen vértanú volt, mert a lelkét hét tőr döfte át, látva kínszenvedéseimet. Neki százszor könnyebb lett volna meghalni, mint élve maradni. De a születő Egyház érdekében Neki még élni kellett, hogy tanítsa apostolaimat. Együtt imádkozott velük, és az Én tanításomat mélyítette el bennük. Mindazok, akiket meghívok a vértanúságra, vegyék nagy kitüntetésnek, mert a vértanúság a legszorosabb Krisztuskövetés. Az Én lábam nyomában járnak, és úgy szeretnek, mint Én.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr96214095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása