2019. 03. 21, Csütörtök

Láttam egy élő nagyságú Jézus szíve szobrot, ami előtt jezsuita szerzetesek térdeltek. Az Úr szemeiből könnyek folytak, miközben oldalsebe megnyílt. Láttam, hogy egyes szerzetesek elsírták magukat, míg másoknak kemény szívük volt. Váratlanul Loyolai Szent Ignác megjelent a jezsuiták előtt és hallottam, ahogyan számonkéri őket. A szerzetesek érvekkel próbálták alátámasztani magukat és azt mondták Szent Ignác felé, hogy a világ megváltozott és nekik új módszerekkel kell az embereket Isten felé vezetni, amit a misszió során is alkalmaznak. Szent Ignác tekintete szigorú volt és azt mondta feléjük:

„Én mindent Krisztusra és az Ő evangéliumára alapoztam, ezért is lett a rendünk neve Jézus Társasága. Ti már rég nem azt az utat járjátok, amelyet megmutattam nektek. A modern reform iránti nyitottságotok miatt el fog bukni a rend. Az Úr szíve vérzik, mert az új tanításotokkal szembe mentek az Ő igazságával. Sok jezsuita szerzetes és hívő elfog veszni, akik a tévtanításra hallgatnak. Nagy felelősség van a vállatokon, és nem tudjátok, hogy mit cselekedtek. Ti az értelmet követitek és nem a szív hangjára figyeltek. Szomorú vagyok miattatok, de az Úr akarata az, hogy mindez beteljesedjen.”