HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.03.24. 01:19 :: lowoa

2009. március 24. Szentségimádáson Jézus:
 
Ajánlás a Lelki naplóhoz:
„Ez a könyv szeretetem kiáradása az egész világra. Sajnálom ezt a tudatlan bűnbe esett népet. Ezért oktatom, tanítom őket általad. Lefoglaltalak Magamnak, hogy élő ceruzám, rozsdás vízcsapom, élő tabernákulumom légy. Te légy a lámpa, amelynek fénye Én vagyok. Mindazok, akik e fényben megfürödnek, új fényáradatban fogják olvasni evangéliumomat, mert szeretetem és tanításom magvilágosítja elméjüket. Hitük és bizalmuk révén megtapasztaltatom velük végtelen irgalmasságomat és szeretetemet. Beavatom őket megváltásom titkába. Ha ők is úgy akarják, munkatársaimmá lesznek. Velem egyesülve lelkeket mentenek meg az örök kárhozattól. Testi haláluk után pedig ragyogni fognak országomban örökké, mint a csillagok.
 
Ez a könyv nagy kegyelem. Kincs mindazok számára, akik befogadják, és tettekre váltják. De vádolni fogja mindazokat, akik elutasítják. Szeretném, ha az egész világ megismerné ezt a könyvet, amely élő, eleven szavam, és teljes összhangban áll az evangéliummal. Mindaz, aki terjeszti, Engem szolgál. Én pedig asztalomhoz ültetem szolgáimat Atyám országában.”
 
Üzenet:
„Népem vak és konok. A vesztébe rohan. Nem akar Nekem szolgálni. Nem tetszik neki az önmegtagadás és a kereszthordozás. Csak a bűn útját járják. Keresik a testi élvezeteket, amelyek a sátán csapdái azért, hogy elveszítsék lelkük üdvösségét. Hiába a sok felhívás, a sok jel, nem akarják észrevenni, mert fülükre nagyot hallanak, szemüket pedig becsukják, hogy ne lássanak. Bűneik teszik őket süketekké és vakokká. Amikor pedig megengedem életükben a kudarcokat, Engem hibáztatnak. Amikor jól megy soruk, és vétkeznek, istentagadók. Ha bajba jutnak, akkor istenkáromlók. Pedig Én világosan megmondtam: Nálam nélkül semmit sem tehettek. Semmi jót, csak rosszat. De a rosszat Én nem akarom. Csupán megengedem, mert tiszteletben tartom az ember szabad akaratát, amely az ember méltósága. Ezek a szegény bűnbe esett emberek rengeteget fognak szenvedni. Itt a földön sem ismerik az igazi boldogságot, mert nem ismernek Engem. Ó, mily nagyon fáj szerető Szívemnek, hogy a bűnt, ami lelkük, testük kárára van, előtérbe helyezik, Engem pedig megvetnek. Amikor a lelkük kimegy a testükből, meglátnak Engem, Akit egész életükben elutasítottak. Megtudják az igazságot, hogy Én vagyok. Szembesülnek a valósággal, hogy a sátán rászedte, becsapta őket. Lepereg előttük egész életük, mint egy film a bölcsőtől a sírig. Akkor rájönnek, hogy Engem nem lehet becsapni. Ha nem bánják meg életük végéig gonosz bűneiket, már nincs visszaút. Nem tudnak változni. Marad az elkeseredett lelkiismeret furdalás, és a gyűlölet. Gyűlöli a sátánt, aki becsapta, és ide juttatta. Gyűlöli saját magát, amiért hagyta, hogy ellenfelem rászedje. Gyűlöli a környezetét, akik bűntársai voltak. Végül pedig gyűlöl Engem, Akit mindvégig elutasított. Akkor hallja mennydörgő szavam: Távozz! Ekkor belezuhan abba a tűztengerbe, amelyet pokolnak hívnak, és ami égetni, kínozni fogja örökkön örökké. Ettől akarlak megóvni titeket gyermekeim. Ne legyetek makacsak! Engedelmeskedjetek hívó szavamnak! Akarjatok megismerni Engem, Aki szerető, megváltó Istenetek vagyok! Működjetek együtt túláradó kegyelmemmel! Engedjetek be Engem a szívetekbe szent igém által, és hagyjátok, hogy átformáljalak titeket! Atyám mindnyájatokat az Én képemre és hasonlatosságomra teremtett. De ti eltorzítottátok bűneitekkel ezt a szent Istenképet. Tartsatok bűnbánatot! Éljetek törvényeim szerint, és akkor felragyog bennetek Arcom, és Rám ismernek bennetek az emberek. Ha szeretetben éltek, boldogok lesztek már itt a földön is. A lelketek Isten élő, eleven lelke, amely sohasem hal meg. A lelketek Istenre szomjas, mert úgy teremtette meg Atyám, hogy csak Istennel tudjon kielégülni. Mindaddig nyugtalanok vagytok, amíg be nem töltekeztek Istennel, mert egyedül Istennél van a béke, az öröm, és a megváltás. Engedjetek lelketek vágyának! Töltekezzetek be Istennel, és az Ő kegyelmével! Akkor megnyugszik lelketek, és elmerültök Isten végtelen szeretetében. Mondjatok ellene a sátán kísértéseinek! Minél többször ellene mondotok, annál jobban megerősödik a lelketek. Gyermekeim! Az idő hamar lejár. Fogadjátok meg szavaimat, hogy boldogok legyetek, és elkerüljétek a kárhozatot!!!
 
Most írj szeretetem kiáradásáról! Szeretetemet kiárasztom az egész világra. Általam él minden élő. De az embert különösképpen szeretem. Hasonlóvá lettem hozzá, amikor megtestesültem Szent Anyám méhében. Elrejtettem dicsőségemet és mindenhatóságomat. Olyanná lettem, mint egy az emberek közül. Isteni hatalmamat csak akkor gyakoroltam, amikor csodákat tettem. Betegeket gyógyítottam, halottakat keltettem életre, megszaporítottam az élelmet. De minden csodámat a hit és a megtérés függvényében tettem. Ahol nem hittek Bennem, ott nem tettem csodát. Ez ma is így van, és így marad a világ végezetéig. Aki süket és vak kegyelmem befogadására, annak az életében nem teszek csodát, mert nem méltó rá. Csak az alázatos, Rám hagyatkozó és szeretetteljes kérést nem utasítom vissza. Itt van pl. az evangéliumi leprás: „Ha akarod, meggyógyíthatsz engem.” Hallott Rólam. Bízott Bennem. Nagyon vágyott meggyógyulni, de alázatosan Rám bízta. Ha akarod… Amikor apostolaim kérték: „Taníts meg minket imádkozni.” A Miatyánkban ezt tanítottam: Legyen meg a Te akaratod. Gyermekeim! Higgyétek el Nekem, a földi életben nem a legfontosabb az egészség és a jólét, ahogyan ezt ma sokan állítják. Nem. Azért, mert a földi lét elmúlik. Higgyétek el Nekem, hogy semmi sem véletlen. Minden mögött Én állok, Aki megváltottam a világot, és azt akarom, hogy üdvözüljön. Ezért kapjátok a kereszteket, a betegségeket, és a szenvedéseket, hogy elszakítson benneteket a bűntől, és az üdvösség útjára tereljen titeket. A Nekem tetsző ima pedig ez: Jézusom, ha Te akarod… Leborulva imádlak, szeretlek Téged. Hálát adok Neked akkor is, ha megadod amit kérek, akkor is, ha nem. Teljességgel Rád hagyatkozom. Tudom, hiszem, hogy Te az üdvösségemet akarod. Egyedül Te tudod, mi válik a javamra, és azt meg is adod. Ezért dicsőítelek Téged most és mindörökkön örökké. Hálát adok mindenért. Önmagadért szeretlek, imádlak Téged teljes szívemből, mert Te mindenek fölött szeretetre méltó vagy. Ha ilyen lelkülettel imádkoztok, nagyon megörvendeztetitek Szívemet. Kiárasztom rátok kegyelmemet, és mindent megadok, ami az üdvösségetekre válik. Megéreztetem veletek isteni jelenlétemet. Bármikor hívtok, megsegítelek. Az ítéletkor pedig jobbomra állítalak benneteket, mert engedelmes és alázatos gyermekeim voltatok, amíg a földön éltetek.”
 

Mária Julianna által kapott imák

2008. október 26. Szentségimádáson Jézus: „Mondd Nekem gyakran: Jézusom, Szerelmem! Kedvesebb vagy nekem, mint az egész teremtett világ. Csak Neked akarok mindig megfelelni. Csak Te vagy fontos számomra, és az, amit Te akarsz, hogy megtegyek. Légy az én Királyom, Uram és Istenem! Mindenem Te vagy. Téged szeretlek teljes szívemből. Csak Teutánad epedek. Minden gondolatom Te vagy. Ölelő karodba vágyom, hogy szerető Szíveden valljam meg Neked örök szerelmemet.”
 
2009. március 24. Szentségimádáson Jézus: „A Nekem tetsző ima pedig ez: Jézusom, ha Te akarod… Leborulva imádlak, szeretlek Téged. Hálát adok Neked akkor is, ha megadod amit kérek, akkor is, ha nem. Teljességgel Rád hagyatkozom. Tudom, hiszem, hogy Te az üdvösségemet akarod. Egyedül Te tudod, mi válik a javamra, és azt meg is adod. Ezért dicsőítelek Téged most és mindörökkön örökké. Hálát adok mindenért. Önmagadért szeretlek, imádlak Téged teljes szívemből, mert Te mindenek fölött szeretetre méltó vagy. Ha ilyen lelkülettel imádkoztok, nagyon megörvendeztetitek Szívemet. Kiárasztom rátok kegyelmemet, és mindent megadok, ami az üdvösségetekre válik. Megéreztetem veletek isteni jelenlétemet. Bármikor hívtok, megsegítelek. Az ítéletkor pedig jobbomra állítalak benneteket, mert engedelmes és alázatos gyermekeim voltatok, amíg a földön éltetek.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr496214056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása