HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.03.30. 10:48 :: lowoa

2018. március 30. Nagypénteken Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Nagypéntek van. Feláldoztatásom és kereszthalálom napja. Nézzetek föl a keresztre! Fogjátok fel végre, mennyire szeretlek benneteket! Megváltásom kiterjed minden népre. A világ végezetéig élő összes emberre. De csak azokat tudom üdvözíteni, akik együttműködnek kegyelmemmel.

 

Gyermekeim! Szabad akaratot kaptatok. Figyeljetek lelkiismeretetek szavára! Az mindig a jóra int benneteket. Ha hallgattok rá, üdvözültök. De ha elnémítjátok, és a gonoszt követitek, elkárhoztok.

 

Gyermekeim! Én, Aki soha nem követtem el bűnt, Magamra vettem az egész világ bűnét, hogy elégtételt adjak érte helyettetek. Nézzetek Rám! Mennyit szenvedtem értetek. Áldozattá lettem. Ne vegyétek semmibe Megváltásomat! Ha Én ártatlanul ennyit szenvedtem bűneitekért, nektek is sokat, rengeteget kell szenvedni mindazokért, amit Isten törvényei és a szeretet főparancsa ellen elkövettetek. Isten törvénye nagyon egyszerű. Egyetlen szó csupán: szeretet. Ha szerettek Engem, nem tudtok vétkezni. Ha szeretitek felebarátaitokat, akkor mindig meg tudtok bocsátani, és jót tudtok tenni vele. Ne legyetek bosszúállók! Én vagyok az Örök Bíró. Enyém a bosszú. Én megfizetek mindenkinek tettei szerint. Mindenkinek meg kell állni ítélőszékem előtt. Ti egymásnak nem bírái, hanem testvérei vagytok. Szánjátok ellenségeiteket! Tegyetek velük jót! Imádkozzatok értük! Amikor megálltok ítélőszékem előtt, csak két kérdést teszek fel: Szerettél-e? Követtél-e? Ha nem találok szeretetet bennetek, nem tudlak befogadni az örök hajlékba. Énértem szeressetek minden embert! Az Én kedvemért bocsássatok meg ellenségeiteknek, és imádkozzatok értük! Kérjétek, hogy kegyelmemből újjászülessenek, és szeressenek benneteket. Higgyétek el, hogy ez megtörténik. Én Mindenható vagyok.

 

Drága gyermekeim! Most még tanítalak és figyelmeztetlek benneteket. Az életetek rövid. Nem tudjátok, hogy a holnapot megéritek-e. Szüntelen készenlétet kértem tőletek. Imádkozzatok üldözőitekért, hogy ők is megtérjenek Hozzám. Ha ezt teszitek, csodákat fogtok megtapasztalni.

 

Kicsinyeim! A keresztről szólok hozzátok. Engem a Földön, a kereszten találtok meg. Ha azonosulni akartok Velem, vegyétek fel magatokra Tőlem kapott kereszteteket, mert ez visz az üdvösségre. A kereszt által formállak benneteket. Tagadjátok meg magatokat! Ne ragaszkodjatok bűneitekhez! Adjátok át az életeteket Nekem! Hagyatkozzatok Rám! Adjatok hálát jóért és rosszért egyaránt! Higgyétek, hogy mindent az üdvösségetekért teszek! Minden rosszból jót tudok kihozni. Ha szerettek Engem, minden a javatokra válik.

 

Gyermekeim! Amíg a Földön éltek, a kereszten tudtok Velem tökéletesen egyesülni. Elmélkedjetek szenvedéseimről, és adjatok hálát Megváltásomért. Ha megteszitek, részesítelek benneteket dicsőségemben, az örök boldogság részesei lesztek. Erre áldalak meg benneteket Szívem végtelen szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

2018. március 30. Nagypéntek Szentségimádáson a Szentlélek: „Most egy imát diktálok neked.

 

Drága Jézusom! Itt állok kereszted alatt. Hallom tüdőd zihálását. Fulladás gyötör. Szent Véred nagy része már elfolyt. A Szíved kihagy. Tetanusz görcsök gyötörnek. Magas láz gyötör. Torkod kiszáradt, nyelved elepedt. Már szólni sincs erőd. Amit akartál, elmondtad: „Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek. Szomjazom. Éli, Éli, lamma szabaktani? Istenem, Istenem, miért hagytál el Engem? Beteljesedett. Atyám, kezedbe ajánlom lelkemet.”

 

Vajon mi, mielőtt meghalunk, ki akarjuk-e mondani ezeket a szavakat? Meg tudunk-e bocsátani szívből ellenségeinknek? Tudunk-e értük imádkozni? Ki tudjuk-e mondani teljes hittel, bizalommal: „Atyám, kezedbe ajánlom lelkemet”? Kérjük Jézust, hogy Ő mondja ki újra ezeket a szavakat általunk. Hogy Ő legyen velünk halálunk óráján, és adja meg a békét. El tudjunk szakadni ettől a világtól, és erősen higgyünk Megváltó Krisztusunkban, hogy amikor földi sátrunk összeomlik, akkor kezdődik el örök életünk. Az Ő kereszthalála és feltámadása a mi egyetlen reményünk. Az Ő ígérete biztos, mert Ő igazmondó: „aki Bennem hisz, ha meghal is, élni fog. Elmegyek, hogy helyet készítsek nektek. Aztán visszajövök, és Magammal viszlek benneteket, hogy ti is ott legyetek, ahol Én és lássátok dicsőségemet.” Jobb, ha már jó előre meghalunk ennek a világnak és minden csábításának, mert akkor nem ér váratlanul a halál. Sőt, ha igazán szeretjük Jézust, akkor vágyakozzunk is rá, hogy hazamenjünk Hozzá. Meglássuk Őt színről színre, és a szent angyalok és szentek megszámlálhatatlan seregével örökre imádjuk és dicsőítsük Őt.

 

Testvérek! Itt és most van az ideje a megtérésnek. Ne halogassuk, mert ha kifutunk az időből, könnyen úgy járhatunk, mint a balga szüzek, akik kinn rekedtek a menyegzőről. Ott pedig lesz sírás és fogcsikorgatás. Az örök tűz és a férgek lesz az osztályrészünk. Éljünk szent Istenfélelemben! Fogadjuk meg Jézus tanítását, a Szent Evangéliumot, és váltsuk azt tettekre! Akkor nem érhet meglepetés. Vele leszünk az egész örökkévalóságon át. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik Őt szeretik. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr7113847982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása