HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.01. 09:25 :: lowoa

2010. április 1. Nagycsütörtökön Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! Itt ülsz Előttem a legméltóságosabb Oltáriszentség előtt. Nagy áldozatba került Nekem az Oltáriszentség szerzése. Szent Testemet és Véremet adom a világ végezetéig minden egyes léleknek, akik magukhoz akarnak Engem venni. Rettenetes kínszenvedésem és kereszthalálom árán adhattam nektek drága Szent Testemet és drága Szent Véremet. A Szentmise kereszthalálom vértelen magújítása. Ó, ha tudnátok, mekkora kegyelem a Szentmise és a Szentáldozás, nem hagynátok ki egyetlen napot sem, hogy élnétek vele. Önmagamat ajándékozom a léleknek. Az a lélek, aki méltóképpen, vagyis tiszta lélekkel fogad Engem a szívébe, és megnyitja magát Előttem, vagyis figyel Rám, és befogadja tanításomat, hatalmas kincsek birtokosa lesz. Ha együttműködik kegyelmemmel, Én rövid úton szentté formálom. Jöjjetek Hozzám mindnyájan! Én leveszem vállatokról a terheket, és felüdítelek benneteket. Önmagammal táplállak titeket, hogy megerősödjetek a kísértések idején, és Velem együtt legyőzzétek a sátánt. Én vagyok a védőpajzs Egyházam számára. Ezért mondtam: a pokol kapui nem vesznek erőt rajta. Én vagyok a ti erőforrásotok, Akiből mindig meríthettek. Én vagyok az élő vizek forrása, az örök élet, a feltámadás. Én vagyok az Üdvözítő, a Megváltó, Aki úgy szerettem az emberiséget, hogy az életemet adtam érte. Legalább ti, kicsi gyermekeim, akiket naponta táplálok Szent Testemmel és Véremmel, imádkozzatok hűségesen a világért, amely elfelejtett Engem. Nem akar tudni Rólam. Hiábavalóságokra fecsérli idejét, és tele van bűnnel, undokságokkal. Jól érzi magát a pocsolyában. Nem akarja, hogy megtisztítsam. Jól írta Izaiás próféta: süketek és vakok. Tanításomat nem fogadják be. Tetteimet nem akarják meglátni. Az Egyházat kerülik. Jaj lesz nekik, ha ebben az állapotban találja őket a halál. Örökre elvesznek. Ezekért imádkozzatok kicsinyeim, Véremen megváltott drága gyermekeim! Nem tudjátok elképzelni, mekkora öröm van a mennyben egy megtérő bűnös miatt. Ez az öröm örökké tart, és ti, akik imáitokkal lelkeket mentetek meg az örök életre, még sokkal jobban fogtok ennek örülni, mert ti esdettétek le ezeknek a bűnösöknek a kegyelmet, hogy megtérjenek, és mindörökké dicsőítsék az Én végtelen irgalmamat. Gyűjtsétek össze Szent Vérem cseppjeit, és osszátok ki a bűnösöknek! Szent Vérem a tiétek, akik szerettek és imádtok Engem. Mindenkit megmentek, akikért imádkoztok. Vegyetek rész szent megváltói művemben! Imáitokkal és áldozataitokkal mentsétek meg a lelkeket! Ha csak egyet is megmentetek, már nem éltetek hiába. Sugározzátok ki rájuk szeretetemet és derűmet! Tegyétek vonzóvá számukra a keresztény életet! Mutassatok példát az Irántam való szeretetre és buzgóságra! Szükségem van rátok. Legyetek apostolok ott, ahová nem jutnak el szolgáim, a felszentelt papok! Éljetek törvényeim szerint! Hirdessétek az Evangéliumot életpéldátokkal, cselekedeteitekkel és szavaitokkal! Hitelességetek miatt találtok követőkre.
 
Eljött az óra, amiért leszálltam ebbe a siralomvölgybe. Júdás elárult Engem. A Getszemáné kertben vérrel verítékeztem. Emberségem remegett, mert istenségem előre tudta mindazt, ami Rám várt. Az emberi kegyetlenség nem ismer határokat. Ekkor mondtam: „Atyám, ha lehetséges múljék el Tőlem ez a kehely, de ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd.” Ekkor Atyám nagy szeretettel ölelt körül, és megerősített Engem. Megmutatta Nekem, hogy áldozatomért meg fog telni a menny üdvözült boldog lelkekkel, akik mindörökké fogják zengeni dicsőségünket. (Az Atya, a Fiú és a Szentlélek dicsőségét.) Ekkor kimondhatatlan nagy szeretetet éreztem az egész emberi nem iránt, akiket meg akartam menteni, és be akartam vinni Atyám országába. Ezért mindent vállalni akartam. Tudtam előre, hogy milyen elviselhetetlen kínok várnak Rám. De mint Isten, azt is tudtam, hogy ezzel az áldozattal mindörökre kiengesztelem Atyám jogos haragját, és ezentúl már csak az Én Véremen keresztül fogja látni az összes bűnöst. Szent Vérem ott fog csillogni minden ember lelkén, mert Én mindegyiket megváltom. Az már az ember szabad akaratától függ, hogy elfogadja-e Tőlem ezt a nagy kegyelmet, vagy elutasítja. Én minden szenvedést és áldozatot vállaltam a lelkek üdvösségéért. Egyedül Én, a Szeplőtelen Bárány, a Megtestesült Ige, az Isten-Ember hozhattam meg ezt a nagy áldozatot, mert csak az Én áldozatom volt tökéletes. Erre senki más nem volt alkalmas Rajtam kívül. Szent Anyám, János, a tanítvány, és mindazok, akik keresztem alatt álltak, és egyesültek fájdalmaimmal, szintén nagy érdemeket szereztek, mivel szenvedéseiket és áldozataikat egyesítették az Enyémmel, ezért Atyám úgy tekintett le rájuk, mintha Én szenvedtem volna el az ő szenvedéseiket is. Mondom neked: a világ végezetéig élő összes ember, ha szenvedéseit és áldozatait egyesíti az Én kínszenvedéseimmel és kereszthalálommal, rengeteg lelket ment meg, mert Atyám úgy tekint ezekre a lelkekre, mintha Én szenvednék általuk. Én a világ összes bűnét Magamra vettem, jóllehet Én Magam egyet sem követtem el. Minden bűnért elégtételt nyújtottam. A töviskoronázással a gondolatban elkövetett bűnökért. A ruháimtól való megfosztással, a paráznaság és mindenféle tisztátalanság bűneiért. A megostorozással az összes kegyetlenség bűnéért. A kereszthalállal minden gyilkosságért. Rettenetes kínszenvedésekkel váltottam meg a világot. Az Én szenvedéseimhez nincs, és nem is lesz hasonló a világ végezetéig. Ha valaki csak egyetlen fohászt mond el Hozzám bizalommal, és keresztemre tekint, az megmenekül a kárhozattól. Még akkor is, ha a világ összes bűnét elkövette volna. Nagy volt a lelketek ára! Szent kiomló Vérem tisztított meg a bűntől. Nézzetek fel keresztemre! Fogjátok fel, mennyire szeretlek benneteket! Gyűlöljétek a bűnt, ami ennyi sok szenvedést okozott Nekem! Ne kövessetek el bűnt soha! Inkább akarjatok meghalni, mint vétkezni! A keresztről hívlak benneteket! Térjetek meg, amíg még időt kaptok rá! Éljetek szüntelen készenlétben! A halál hirtelen jön. Jobban őrködjetek lelketek tisztasága fölött, mint szemetek világa fölött! Ne gyűjtsetek kincseket ezen a földön, mert minden itt marad. Mentsetek lelkeket az örök életre, akikkel együtt mindörökre örvendezni fogtok Isten nagyobb dicsőségére! Erre áldalak meg titeket drága Véremen megváltott gyermekeim az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
2010. április 1. Nagycsütörtökön Szentségimádáson a Szentlélek imája bennem:
„Imádott Megváltó Jézusom! Te ott függsz a keresztfán. Ránk nézel, s ezt mondod: „Szomjazom.” Nem az ecetre szomjaztál, amely felmarta Ajkad Sebét. Nem. Te a mi lelkünkre szomjazol. Te a mi igenünkre vársz, hogy igennel válaszoljunk a Te hívásodra. Te azt mondtad: „Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok!” Te minden életállapotot megszenteltél. A papságot, a szerzetesrendet, a magányt és a házasságot. Nekünk csak Téged kell követni, mert Te vagy az út, az igazság és az élet. Te az életedet adtad a mi üdvösségünkért. Nekünk is az életünket kell odaadni a mi megszentelődésünkért. Jézusom, kérlek, add nekünk a Te hitedet és a Te erődet, hogy mi is igennel válaszoljunk Mennyei Édesatyánknak úgy, ahogy Te: „Atyám, ne az Én akaratom legyen, hanem a Tiéd. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr277319044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása