HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.03. 09:30 :: lowoa

2015. április 3. Nagypénteken itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

 
Drága gyermekeim! Meghaltam, hogy ti éljetek Általam. Nagy kínszenvedések és gyötrelmek árán váltottalak meg benneteket. Irántatok való végtelen szeretetem vitt fel értetek a keresztre. Titeket senki nem szeret jobban, mint Én. Az életemet adtam értetek, hogy megszerezzem nektek az örök életet. Szemléljetek Engem a kereszten! Nézzétek összeroncsolt, átszegzett, Véremtől áztatott Testemet! Szálljatok magatokba! Mindezt a ti bűneitek okozták Nekem. Én a világ végezetéig vívom haláltusámat a keresztfán minden elkövetett bűnért, minden szentségtörésért, az ártatlanok megrontásáért, a házasságtörésekért, minden magzatgyilkosságért és az összes bűnért, amelyeket testvéreitek ellen elkövettek. Mert mindezeket Velem teszitek. Végtelen szeretetemben azonosulok minden gyermekemmel, akikből áldozatokat csináltok.
Gyermekeim! Én a szeretetre adtam példát. Ezt kértem: úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek benneteket. Ez a boldogság titka: az önzetlen, önfeláldozó szeretet. E nélkül pokol az életetek, amely az örök kárhozatban vég nélkül folytatódik. Keresztemről értetek kiáltottam: szomjazom! A ti lelketekre szomjazom a világ végezetéig. Figyeljetek Rám! Prófétáim által kiáltok felétek. Hallgassatok Rám! Szeressetek viszont úgy, hogy megtartjátok parancsaimat. Térjetek meg! Gyónjátok meg bűneiteket, és fogadjatok Engem tiszta szívetekbe, Aki a Szent Eucharisztiában még veletek vagyok, és arra vágyom, hogy egyesüljek veletek, hogy Belém istenüljetek, hogy elmerüljetek végtelen Szentségemben és szeretetemben, mint parányi vízcsepp az óceánban. Meg akarlak szentelni benneteket, hogy féltő szeretetemmel így vigyelek fel az örök boldogságba. Hallgassatok Rám! Szeressetek viszont! Hagyjátok magatokat megmenteni! Keresztemről kiáltok felétek. Nagy volt a lelketek ára. Nem vagytok a magatokéi. Az Enyéim vagytok. Minden elvesztegetett percről számon kérlek benneteket, amelyeket nem a saját és mások üdvösségének az előmozdítására fordítottatok. Mindnyájan meg fogtok állni ítélőszékem előtt. Ma még kérlek, de holnap már számon kérlek benneteket. Ma még könyörgök, mert Én tudom, hogy a bűn útja hová vezet benneteket. Ha lezárul életetek, már nem tudtok változni. Most térjetek meg! Most, mert nem tudjátok sem a napot, sem az órát, és akkor már végérvényesen késő lesz. Bezárul mögöttetek a pokol kapuja, és elkezdődik örök kínszenvedésetek. Én ettől akarlak megóvni benneteket. Váltsátok tettekre figyelmeztetéseimet, és ne üldözzétek prófétáimat, akik által tükröt tartok elétek. Öleljétek át a keresztet, amelyet azért küldök, hogy üdvözítselek általa titeket. Keresztemről áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
Szentírási megerősítés: Galata 6, 14. „Én… nem akarok mással dicsekedni, mint Urunk, Jézus Krisztus keresztjével. Általa keresztre szegezték nekem a világot, és engem is a világnak.”
Efezus 1, 3-9. „Áldott legyen az Isten, Urunk, Jézus Krisztus Atyja, Aki a mennyeiek között Krisztusban minden lelki áldással megáldott minket. Mert Őbenne választott ki bennünket a világ teremtése előtt, hogy szentek és feddhetetlenek legyünk előtte. Szeretetből eleve arra rendelt bennünket, hogy Jézus Krisztus által – akarata és tetszése szerint – fogadott gyermekeivé legyünk, hogy magasztaljuk felséges kegyelmét, amellyel szeretett Fiában jóságosan megajándékozott minket. Őbenne nyertük el a megváltást a Vére árán, és bűneink bocsánatát bőséges kegyelme folytán, amelyet végtelen bölcsességében és megértésében gazdagon árasztott ránk. Tudtunkra adta ugyanis akaratának titkát…”

2015. április 3. Nagypénteken Szentségimádáson az Úr Jézus…

 
Drága gyermekeim! A keresztről szólok hozzátok: ne kövessetek el bűnt! Nézzetek fel Rám, a keresztre! Nézzétek töviskoronás Fejemet, az ütésektől feldagadt, eltorzult Arcomat, Vérrel borított Testemet, amelyből az ostorcsapások ólomgolyói húscafatokat szakítottak ki. Szemléljétek szegekkel átvert Kezemet, Lábamat, és értetek átszúrt Szívemet! Ezt mind azért kaptam, mert Magamra vettem a ti bűneiteket, és Én szenvedtem el helyettetek az érte kijáró büntetést. Ez a megváltás. Így engeszteltem ki Atyám jogos haragját az emberrel, aki hagyta rászedni magát a sátántól, és elbukott, mert engedetlen volt Istennek. A második Éva, az Én Szent Anyám, Mária, és a második Ádám, Én engedelmesek voltunk mindhalálig.
Gyermekeim! Ti is engedelmeskedjetek Istennek úgy, hogy megtartjátok törvényeit! Így tegyétek jóvá őseitek engedetlenségét és bűneit. Véssétek jól eszetekbe: mennyit szenvedtem bűneitekért! Mielőtt vétkeznétek, vessetek keresztet a homlokotokra! Így imádkozzatok: Szentlélek, kérlek, juttasd eszembe, mily nagy árat fizetett Jézus a lelkemért! Inkább most haljak meg, minthogy vétkeznék! Ha így éltek, szentekként fogtok bevonulni Atyám dicsőségébe. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív fel nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt. Őt szeretni annyit jelent, hogy engedelmeskedtek parancsainak, vagyis teljesítitek törvényeit. Atyám minden engedelmes gyermekében Engem lát, és minden kegyelmet megad, hogy üdvözítse őket.
Kicsi gyermekeim! Az élet nagyon rövid. Ajánljátok fel Nekem az életeteket! Én mindnyájatokat meghívlak szőlőskertembe dolgozni, vagyis feladatot adok nektek. Munkátok végeztével pedig megkapjátok Tőlem az egy dénárt, az örök életet.

Gyermekeim! Mindnyájan csak akkor tudtok beállni a szolgálatba, amikor meghívlak benneteket. Ezért nem azt nézem, hogy mennyit dolgoztatok, hanem azt, hogy engedelmeskedtetek-e Nekem. Engedelmeskedni annyit jelent, hogy megtettétek-e, amit mondtam nektek. Olvassátok az Evangéliumot! Abban mindent megtaláltok. Váltsátok tettekre benne olvasott tanításomat! Akkor készenlétben talál benneteket a halál, és Én a fejetekre teszem az örök élet koronáját. Erre áldalak meg benneteket, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr17363674

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása