HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.06. 09:32 :: lowoa

2014. április 6. Szentségimádáson Jézus…

 

„Drága gyermekeim! Az idő rövid. Készüljetek! Hamarosan nagy keresztényüldözés lesz. Minden hirtelen jön. Az Egyház szétválása már megkezdődött. Szinte észrevétlenül, de már itt van. A tévtanítások már rég beszivárogtak az Egyházba. Ilyenek: „Mindenki üdvözül. Isten nem büntet. Isten igazságossága az Ő végtelen irgalma.” Ezek féligazságok. Az Én irgalmasságom csak a bűnbánó lelkekre árad ki. A megátalkodott bűnösökre igazságosságom haragja sújt le. A mennyországban Isten irgalma érvényesül. A pokolban Isten igazságossága, a földön pedig Isten türelme. De türelmem nem végtelen. Az igaz, hogy hosszan tűrő és könyörületes vagyok a bűnösökhöz, és minden lelket üdvözíteni akarok, de ez mindig az ember válaszától függ. Ezért figyelmeztettelek benneteket oly sokszor a megtérésre, a bűnbánatra, mert rajtatok múlik örök sorsotok. Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Az antikrisztus még nem lépett fel, de a rejtekből már régóta manipulálja a világot és az Egyházat. Letagadja a sátánt, a poklot és a bűnt. Ami nincs, az ellen nem kell harcolni, védekezni. Ez ellenfelem félrevezetése azért, hogy még könnyebben elbánjon veletek. Az egész világ erről szól: lefoglalni a gondolatotokat, minden percet a világi és a bűnös dolgokkal, hogy Rám, Istenre ne jusson idő. 

 

Gyermekeim! Kérve kérlek benneteket, hagyjatok Rám időt! Ismerjétek meg az Evangéliumot, és váltsátok tettekre! Ismerjetek meg Engem, és szeressetek viszont úgy, hogy megteszitek tanításomat! Az életetek rövid. Arra kaptátok, hogy elnyerjétek az üdvösséget. Ahhoz, hogy elnyerjétek, azt kell tenni, amit tanítok nektek. Ne rendezkedjetek be erre a rövid földi életre! A hídon nem építenek házat, csupán átmennek rajta. A földi életetek is erről szól. Tőlem jöttetek, és Hozzám kell visszaérkezni. Tartsátok meg törvényeimet, tegyétek a jót, és éljetek mindenkivel szeretetben! Akkor elnyeritek az örök életet. Atyám azoknak készítette országát, akik Őt szeretik. Szeressétek Őt úgy, ahogy tanítottalak benneteket! Teljes szívetekből, teljes lelketekből, teljes elmétekből és minden erőtökből. A felebarátot pedig úgy, ahogy Én szerettelek titeket, hogy az életemet adtam oda értetek. Ezt mondtam: aki követni akar Engem, tagadja meg magát, vegye fel naponta keresztjét, és úgy kövessen. Ha így mentek végig a szűk ösvényen, elnyeritek az örök boldogságot.

 

Drága gyermekeim! Már itt az óra, amikor színt kell vallanotok: vagy Mellettem, ami a Szent Evangélium megtartását jelenti, vagy az antikrisztus mellett, ami az ő tévtanításainak az elfogadása, és a bálványimádás, melynek vége az örök kárhozat. 

 

Kicsinyeim! Óvakodjatok attól, hogy elfogadjátok az antikrisztust és az ő tévtanításait! Őrajta keresztül maga a sátán működik, akinek csak egy célja van: minél több lelket a pokolra taszítani.

 

Gyermekeim! A pokolból nincs visszaút. Addig tartsatok bűnbánatot, amíg még itt élek! Fogadjátok meg szavaimat! Erre áldalak meg benneteket megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. 

 

Drága gyermekeim! Most hozzátok szólok, akik még kerestek, és nem találtatok meg.

 

Gyermekeim! Ott vagyok a lelketek legmélyén, a legbelső szobában. Teremtsetek magatokban csendet bent és kint! Szólítsatok meg Engem! Beszéljetek Hozzám! Én Isten-Ember vagyok. Megértem szavaitokat, belelátok gondolataitokba. Mondjátok el Nekem örömeiteket, bánataitokat, megoldatlan problémáitokat! Én Mindenható és végtelenül gazdag vagyok. Én minden gondotokat meg tudom oldani, de csak úgy, ha bizalommal kértek Engem, és Rám bízzátok a megoldást. Ezt azért kérem, mert egyedül Én tudom, mi válik az üdvösségetekre, és azt meg is adom. 

 

Gyermekeim! Az élet rövid. Addig jöjjetek Hozzám, amíg még ebben a testben éltek, mert ha már kirepült lelketek testetekből, akkor lezárul életetek. Lepereg előttetek minden gondolatotok, szavatok, cselekedetetek. Minden válaszotok, amelyeket hívásomra, indításaimra adtatok. Addig jöjjetek Hozzám, amíg még időt és alkalmat adok rá! Használjátok fel a nektek juttatott kegyelmet, amely az örök életre vezet benneteket!

 

Drága kicsinyeim! Én a Véremet ontottam a ti üdvösségetekért. Nektek is együtt kell működni kegyelmemmel, ha üdvözülni akartok. Nélkületek nem megy. 

 

Drága gyermekeim! Nézzetek föl a keresztre! Ott függök rászegezve. Elmélkedjetek kínszenvedéseimen és kereszthalálomon! Nagy árat fizettem a lelketekért. Nem vagytok a magatokéi, hanem az Enyéim. Meg akarlak menteni benneteket! Válaszoljatok hívó szavamra! Lépjetek személyes kapcsolatba Velem! Szerető Barátotok vagyok. Azt várom, hogy kérjetek, mert segíteni akarok nektek! Jöjjetek Hozzám mindnyájan, és Én felüdítelek benneteket! Itt várlak a lelketekben. Szomjazom a lelketekre, figyelem minden rezdüléseteket! Szólítsatok meg, és Én válaszolok nektek! Mennyei békét és örömöt árasztok a lelketekbe. Innen tudjátok meg, hogy veletek vagyok. Nálam nélkül semmit sem tehettek. De ha hívtok, mindenben segítek nektek. Mindnyájatokat meg akarlak hívni oltáromhoz, ahol drága Szent Testemmel és Véremmel akarom táplálni, erősíteni a lelketeket. Előtte tisztuljatok meg a bűnbocsánat szentségében! A szívetekbe akarok térni. Egyesíteni akarlak benneteket Magammal! Azt akarom, hogy merüljetek el Bennem, mint parányi vízcsepp a hatalmas szeretet óceánban! Azt akarom, hogy Bennem éljetek, és Én tibennetek, elválaszthatatlanul, mindörökre! Akkor elnyeritek a boldog örök életet, amely Én Magam vagyok. Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Ima a Szentlélek által: „Hőn imádott édes jó Jézusom! Te lépdelsz előttem a keresztúton. Drága Szent Fejedből patakzik a Vér. Rajta a szúrós töviskorona. Az egész Fejedet belepi, hogy mindenütt szúrjon. Te némán tűröd, nem veszed le. Csendben lépdelsz, és Válladon cipeled a nehéz keresztgerendát. Inognak Lábaid a kimerültségtől, sajgó Sebeid fájdalmától, amelyek egész Testedet beborítják a megostorozás kínjai miatt. A nap, forró tüze csak fokozza kimerültségedet. Végül is fáradt Lábad nem bírja tovább. Megbotlasz, mert már vonszolni sincs erőd, és elesel. Rád zuhan a súlyos keresztgerenda, hatalmas ütést mérve mindenütt vérző, csupa Seb Testedre. Szent Édesanyád kísér, és sírva, könnyezve néz. Felemelni Téged, nincs ereje, csak imádkozik félig elaléltan. Veronika kilép a tömegből, és odanyújtja kendőjét Neked. Te az Arcodhoz teszed, letörlöd vele Szent Véredet, és az izzadtságot, majd visszaadod neki. Rajta hagyva Szent Arcod képét. A durva hóhérok ordítanak: elég! Láncokkal felhúznak, dorongokkal ütnek. Aztán lassan újra elindulsz felfelé a Golgota csúcsára. 

 

Jézusom! Engem is idehívtál, hogy kövesselek Téged. „Aki utánam akar jönni, tagadja meg magát, vegye fel naponta keresztjét, úgy kövessen Engem!” A mi számunkra is ez az egyetlen út, amely az üdvösségre vezet. Jézusom, Szent Sebeidre kérlek, amelyeket ártatlanul értem szenvedtél, adj erőt, segíts feljutni a Golgotára! Segíts minden nap újra meg újra odaadni az életemet Neked, hőn imádott drága Megváltómnak, Aki úgy szerettél, ahogy soha senki más. Te az életedet adtad oda értem. Jézusom, segíts, hogy mindig csak Téged lássalak magam előtt a keresztúton! Téged szeresselek, imádjalak és kövesselek egész életemben! Soha ne térjek le a keskeny ösvényről! Mindig csak Rád figyeljek, és megtegyem akaratodat! Szeresselek Téged egyre jobban, hogy ha az életemet kéred tőlem, azt is Neked tudjam adni, szabadon, boldogan. Soha ne mérlegeljek, hanem mindig csak szeresselek úgy, ahogy Te szerettél engem! Erre áldj meg, kérlek, megerősítő áldásoddal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr157319282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása