HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.08. 09:19 :: lowoa

2010. április 8. Szentségimádáson Jézus: “Édes kislányom! Nagyon fáj az Én Szívem! Nagyon-nagyon szomorú vagyok. Népem vak, süket és konok.  Nem akar megtérni. Már nem várhatok tovább. Sokan rohannak a vesztükbe, az örök halálba. Meg kell akadályoznom. Én tiszteletben tartom a szabad akaratot, de Engem nem lehet félrevezetni. Én ismerem még a gondolataitokat is, és minden szándékotokat. Én nem erőltetem rá Magamat senkire. Ezért van pokol. Aki hátat fordított Nekem, és megvetett Engem, az élet Szerzőjét, azt Én átengedem annak, akitől hagyta magát rászedni. Ha a hazugság atyját választotta, akkor vele lesz egy egész örökkévalóságon át. Hamarosan megfenyítem ezt a világot. Úgy, mint az apa a gyermekét, hogy megóvja a veszélytől. Én a legnagyobb rossztól, a kárhozattól akarom megőrizni, ezért fogom megfenyíteni, mint szerető apa a gyermekét. A nagy figyelmeztetés valójában egy nagy fenyítés lesz minden bűnös számára. Egy pillanat alatt felismertetem velük súlyos bűneiket, és megmutatom nekik, hogy hova kerülnek, ha meg nem bánják. Megmutatom nekik azt is, hogy bűneikkel mennyi kárt okoztak nem csak maguknak, hanem a környezetüknek is, akikre kihatottak önző, felelőtlen döntéseik. Ezért mondtam apostolaimnak: Ha valaki első akar lenni, a legyen mindenkinek a szolgája. Ezt azért mondtam, mert az első embernek a legnagyobb a felelőssége. Az ő döntése kihat mindazokra, aki rá vannak bízva. Rengeteget kell annak szenvedni, aki akár mulasztásból, vagy kapzsiságból megkárosít egy közösséget, egy családot, vagy egy országot. Mondom neked, nagyon sokat fognak szenvedni a bűnösök, ha meglátják saját lelkük állapotát, szembesülnek bűneikkel, és azok következményeivel.
Gyermekeim! A sátán állandóan ólálkodik körülöttetek, hogy kit nyeljen el. Nektek erősen ellen kellene állni a hitben, nem hagyni magatokat leteperni. Ne álljatok vele szóba, mert akkor rászed, és a pokolba taszít. Neki a lelketek kell. Minden testi élvezetbe belevisz, csakhogy a lelketeket megrontsa. Értsétek meg végre, hogy a test a lélek ellen tusakodik. Aki enged a testi élvezeteknek, az elveszti lelki életét. Mert mi a lelki élet? Isten imádása, és a felebarát iránti önzetlen tiszta szeretet, vagyis áldozat. Ebben az esetben a lélek az úr. A test követi a lélek parancsát, vagyis megvalósítja a szándékot. Ez így helyes, mert a lélek sokkal magasabb rendű, mint a test. Evangéliumomban ezt mondtam: A lélek az, ami éltet, a test nem használ semmit. De ahol a test az úr, ott a lélek halott. Ott ugyanis a sátán uralkodik, és mindent elkövet, hogy a kárhozatba taszítsa az embert, ami az örök halál. Hangsúlyozom: nincs megsemmisülés, mert a lélek örökké él. A pokol örök szenvedés, a kínok kínja. Örök tűz. Leírhatatlan lelki-testi szenvedés. Ettől akarlak megóvni titeket gyermekeim. Most, amikor egyre közeledtek ehhez a nagy naphoz, amikor meglátjátok lelketek állapotát, egyre többet imádkozzatok magatokért és egymásért! Tegyetek félre mindent! Csak az állapotbeli kötelességeiteket végezzétek el! Minden szabad perceteket töltsetek imával! Ha tudtok, naponta vegyetek részt Szentmisén, és járuljatok Szentáldozáshoz. Imádkozzátok gyakran az ördögűző imát! A sátán ilyenkor megfutamodik. Mondjátok gyakran, naponta többször is az irgalmasság rózsafüzért. Amikor ezt imádkozzátok, irgalmam körül öleli a világot, és sok kegyelmet adok minden embernek, hogy felismerve bűneiket, megtérjenek Hozzám. Magasztalják az Én irgalmamat és szeressenek Engem. Imádkozzátok naponta többször is Szent Vérem litániáját, amelynek a válasza: “üdvözíts minket”. (Hozsanna 66. old.) Ilyenkor lehajolok a bűnöshöz, és minden kegyelmet megadok neki, ami az üdvösségére válik. Imádkozzátok a hagyományos rózsafüzéreket! Szemléljétek az Én életemet fogantatásomtól mennybemenetelemig. Ilyenkor égi Édesanyátok imádkozik veletek és értetek. Ő a nagyhatalmú Szűz, Aki minden kegyelmet leesd számotokra, hogy még a legnagyobb bűnös is üdvözüljön. Minden szívből jövő, hittel teli ima meghallgattatik. Legyen az egy röpima, egy fohász, vagy hosszabb, akár órákig tartó Szentségimádás. Ez utóbbi a legnagyobb kegyelem. Szakítsatok Rám időt! Imádjatok Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Szomjazom a lelketekre! Meg akarom tölteni az Én szeretetemmel, békémmel és örömömmel. Nem akarom, hogy szenvedjetek a világ gondja, baja miatt. Jöjjetek Hozzám mindnyájan, Én felüdítelek benneteket! Adjátok át Nekem terheiteket! Én átveszem tőletek, és megoldom gondjaitokat. Én Mindenható vagyok. De ha egyedül akarjátok hordozni, ha nem kértek Engem, akkor ne csodálkozzatok, hogy összeroskadtok alatta. Én tiszteletben tartom szabad akaratotokat. Várlak titeket a tabernákulumban! A szívetekbe akarok betérni! De azt akarom, hogy előtte tisztuljatok meg a bűnbánat szentségében! Jöjjetek Hozzám! Vágyom rá, hogy megosszátok Velem örömeiteket, bánataitokat! Várom, hogy hálát adjatok azért, hogy rettenetes kereszthalálom által megváltottalak benneteket. Várom, hogy hálát adjatok minden Szentmiséért és Szentáldozásért. Azért, hogy köztetek maradtam, hogy adok papokat, akik bemutatják a Szentmisét, és megáldoztatnak titeket. Hallgassatok Rám! Velem boldogok lesztek nem csak itt a földön, hanem egy egész örökkévalóságon át. Sírva kérlek benneteket, Véremen megváltott gyermekeim! Ne hallgassatok a sátánra! Térjetek meg Hozzám! Hozzatok áldozatokat a szegény bűnösökért, mert értetek is imádkoztak, hogy megtérjetek. Csak egy a fontos, hogy elnyerjétek az örök életet. Erre kaptátok földi életeteket. Megáldalak benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr257319052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása