HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.10. 09:35 :: lowoa

2018. április 10. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Meghallgattam ennek az országnak imáját, amely évek óta esedezve Hozzám száll. Nem gazdagságot, pénzt, elismerést kértetek, hanem lelki megújulást. Ez a lelki megújulás most fog bekövetkezni. Egyre több fiatal és minden korú ember fog Hozzám csatlakozni, mert kiárasztom Szentlelkemet, hogy vonzza őket Hozzám, az egyedül élő Istenhez, Aki felragyogtatom Napomat jókra és gonoszokra egyaránt. Ezt mondtam: „Nálam nélkül semmit sem tehettek.” Most az egész világ erre a kicsi országra tekint. Mint lelki Izraelre, mint kiválasztottra, akit különös kegyelmekkel halmoztam el, mert

Édesanyám szüntelenül közbenjár értetek, hisz ti az Ő tulajdona vagytok.

 

Én minden rosszból jót hozok ki. Szent István királynak meghalt a fia, akire országotokat akarta hagyni. Mivel nem volt örökös, a Szűzanyának adta Magyarországot. Ennél jobb döntés nem létezik. Ma is, akik közelebb akarnak kerülni Hozzám, ezt Szent Édesanyámon keresztül tudják megtenni. Mert Ő a közvetítő az ember és a Második Isteni Személy között. Mint ahogy ti közbenjárhattok egy magas rangú embernél egy-egy kedvezményezettetekért, úgy Édesanyám is mindazokért közbenjár Nálam, akik hozzá kiáltanak. Ezért kértem a rózsafüzért, mint leghathatósabb imát, amely megkötözi a sátánt, mint tüzes lánc, és ami ellen nem tud rugdalózni.

 

Gyermekeim! A ti fegyveretek az ima legyen, mert az ima megvakítja a sátánt, megkötözi, és a pokolra veti. Az ima az egyetlen, leghathatósabb fegyver, ami megszabadít a bűntől. Felszabadultok a sátán rabigája alól. Szabadon Nekem adhatjátok életeteket, és Én szentté teszlek titeket. Most újabb négy évet kaptatok. Nem dőlhettek hátra a karosszékben. Ugyanúgy folytatnotok kell az imát hazátok lelki megújulásáért, és engesztelésül minden bűnért, amelyet országotokban és a világban elkövetnek.

 

Országotok rendkívül sok kegyelmet kapott. A Szeretetlángot, amely a leghatalmasabb ajándék azóta, hogy Szent Anyám méhében megfogantam és világra jöttem. Imádkozzátok ezt minden Üdvözlégyben, amit csak elmondotok. A fohász így hangzik: „áraszd Szeretetlángod kegyelmi hatását az egész világra”.

 

Aztán ott van Natália nővér, aki által Édesanyám a kápolnát kérte a Szent Anna-réten. Ez a kápolna, ha kövekből nem is, de lelkekből már áll. Mert mindazok, akik odajárnak imádkozni, részt vesznek a Szentmisén és Szentségimádást tartanak, olyan Nekem, mintha egy templomban imádkoznának. Mert a templom Én Magam vagyok. Ezt mondtam: „romboljátok le ezt a templomot, és Én harmadnapra felépítem azt.” A templom az Én feltámadott Testem és Vérem a Legméltóságosabb Oltáriszentségben. Ezért ne búsuljatok, kicsinyeim, mert nem rajtatok múlik, hogy kőből épült templom legyen ott. Ti a magatokét megtettétek, és Édesanyám elfogadta azt. Rajtatok tartja istenanyai palástját, amely a szent angyalok védelme, Én pedig Szent Vérembe burkollak titeket, és megóvlak mindattól, ami a világot sújtja.

 

Tőletek fog kiindulni az engesztelés, az ima és az a sok kegyelem, amelyet magyar prófétáimon keresztül adok elsősorban nektek, és az egész világnak. Mert mindazok, akik hittel olvassák üzeneteimet, és tettekre váltják, életszentségre jutnak. Imádkozzatok, hogy minél többen legyenek olyan emberek és papok, akik ezt megteszik.

 

Magyarországot fölemelem, és kiemelem abból a szorongatásból, ami a világot sújtja. Őrizzétek továbbra is a keresztény hitet, járuljatok gyakran a szentségekhez! Az ima legyen mindennapi kenyeretek! Én pedig megóvlak titeket, és a Mennyben úgy fogtok ragyogni, mint dicsőségem koronája. Folytassátok az imát, az engesztelést, és haladjatok továbbra is az életszentség útján! Rátok, engesztelő kicsi gyermekeimre való tekintettel kapja Magyarország az összes kegyelmet. Fogadjátok áldásomat, mely megerősít titeket, hogy kitartsatok ezen az úton, és életpéldátokkal hirdessétek a keresztény hitet Európa szívében, és innen induljon ki az az imahadjárat és kegyelem, amely fokról-fokra az egész világot be fogja borítani. Fogadjátok megerősítő áldásomat, melyet Szívem csodálatos, mindeneket felülmúló szeretetével adok rátok az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítés: Máté 15, 32: cím: A második kenyérszaporítás „Jézus mondta” Az Úr mondja: „Én mindig gondoskodom országotokról.”

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr4813848002

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása