HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.13. 09:07 :: lowoa

2009. április 13. Szentségimádáson Jézus: „Drága kislányom! A keresztényüldözés a küszöbön van. Védekezzetek! Fegyverkezzetek fel a szeretet pajzsával! Mindenek fölött szeressetek Engem, a ti Megváltó Isteneteket! Helyezzétek Belém minden bizalmatokat! Járuljatok gyakran a szentségekhez, a szentgyónáshoz és a szentáldozáshoz! Viseljetek el Értem mindent! Belőlem merítsetek erőt! Irántam való szeretetből adjátok oda még az életeteket is Értem! Nagy jutalom vár rátok ezért országomban. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív azt föl nem foghatja, amit Isten azoknak készített, akik szeretik Őt. Nagyobb szeretete senkinek sincs annál, mint aki az életét adja oda. Vegyetek Rólam példát! Én is az életemet adtam értetek. Azt kértem, hogy úgy szeressétek egymást, ahogyan Én szerettelek titeket. Gyermekeim! Az idő rövid. Hamarosan beteljesülnek szavaim. Éljetek szüntelen készenlétben! Aki kereszténynek vallja magát, az ne éljen többé bűnben! Sem súlyos, sem bocsánatos bűnben, hanem életszentségben! Arról ismernek fel titeket, hogy Hozzám tartoztok, ha szeretetben életek egymással A szeretet pedig nem tud rosszat tenni a felebarátjának. Szeretni annyit jelent, mint szüntelen jót tenni önzetlenül. Az önzetlen szeretet nem vár viszonzást. Mennyei Atyátoktól nyer jutalmat. Erre törekedjetek! Legyetek tökéletesek, mint Mennyei Atyátok! Tegyetek jót mindenkivel kivétel nélkül! Akár szeretetre méltó valaki, akár nem. Ti csak tegyetek jót mindenkivel, és imádkozzatok mindenkiért! Ne felejtsétek, mindent Nekem tesztek, és Én megjutalmazlak érte benneteket.
 
 
 
Édes kislányom! Betelt a pohár, haragom kelyhe. A világ nagyon elfordult Tőlem, és törvényeimtől. Meg kell fenyítenem, hogy jó útra térítsem. Mindaz a csapás, ami most éri a világot, a lelkek megmentésére van. Eddig kizárólag az imádkozó kisded lelkek kicsiny seregéért tartottam fenn ezt a világot. Most sem semmisítem meg, hanem megmutatom neki az igazi értéket, és elveszem tőle e hamis mammont. Az igazi érték az ember, akiért Én az életemet áldoztam. Minden ember egy kincs az Én szememben, akivel már a fogantatása pillanatától kedve örök tervem volt. Ennek érdekében minden gyermekkel meg kell ismertetni az igaz hitet, a szent evangéliumot, hogy tudjon válaszolni hívásomra. A családokban a szülőknek jó példát kell mutatni gyermekeiknek. Nem elég elengedni a templomba, hanem az egész családnak részt kell venni a szentmisén. Ma az emberek szemében az anyagi jólét az érték, amiért mindent odaadnak. Pedig mindent itt kell hagyni. De a Velem töltött órákat, napokat magatokkal hozzátok az örök életre. Ma azt mondják: Az idő pénz. Én azt mondom: Az idő lehetőség, hogy felkészüljetek az örök életre. Ha hagytok rá magatoknak időt, jól fel tudtok készülni a szentgyónásra, és azt el is végezhetitek. Ha megkéritek a Szentlelket, hogy mutassa meg bűneiteket, felismeritek azokat. Ha megkértek Engem, hogy Én gyóntassalak meg a pap által, Én ellátlak benneteket jó tanácsokkal, bölcs tanítással. Gyermekeim! Életetek legfontosabb cselekedete a jó szentgyónás. Életetek utolsó pillanatában ennek fogtok a legjobban örülni. Hagyjatok magatoknak időt a Velem való találkozásra a szentáldozásban. Én mindnyájatokat mindig várlak. Szeretnék a szívetekbe térni, veletek beszélgetni, titeket oktatni, tanítani. Még mindig nem fogjátok fel, mennyire szeretlek titeket. Minden vágyam az, hogy üdvözítselek benneteket. De Nélkülem ez nektek nem megy. Egyedül Én tudlak megvédeni titeket a sátántól, aki ravasz fondorlatokkal el akar veszíteni benneteket. Ne neki higgyetek, hanem Nekem! Én haltam kínhalált értetek, így bizonyítottam irántatok való végtelen szeretetemet. Gyertek Hozzám gyakran, hogy a gyakori szentáldozások által megerősítselek titeket a sátán támadásai ellen. Csak Velem együtt tudjátok őt legyőzni. Nélkülem elbuktat titeket. Tagadjátok meg magatokat, és fogadjátok el a vállatokra helyezett keresztet. Ez a ti üdvösségetek. Csak ezzel tudtok követni Engem. Én a kereszten haltam kínhalált értetek. Nektek is osztozni kell szenvedéseimben, ha el akarjátok nyerni az örök életet. Az Én keresztem nem nehéz, mert Én nem próbállak titeket erőtökön felül. Én csak annyi szenvedést engedek meg, amennyi feltétlenül szükséges ahhoz, hogy üdvözüljetek. Ha valaki nagylelkű, és felajánlja az életét áldozatul a lelkekért, azt Én igen nagy örömmel fogadom, és lelkek ezreivel jutalmazom meg.
 
 
 
Most az abortuszról beszélek neked. Ez égbekiáltó bűn. Közönséges gyilkosság. Isten  örök tervének a keresztülhúzása. Ha tudnád, mily szomorúak ezek a kicsiny lelkek, amikor kikényszerítik őket fejlődni indult testükből, amiért ők nem teljesíthetik a teremtő Isten rájuk vonatkozó örök szent tervét. Előttem vádolják anyjukat, aki a hóhér kezére adta őket. Vádolják mindazokat, akik a halálukat akarták. Ilyenkor Én is nagyon szomorú vagyok. Együtt sírok velük, és bánatos Atyám ölébe helyezem őket. Gyermekeim! Könyörögve kérlek titeket, ne öljétek meg a kisdedeket, akikkel Isten azért ajándékoz meg titeket, hogy jobbá és szebbé tegye életeteket. Bízzatok az isteni gondviselésben! Atyám bőkezűen gondoskodik minden Benne bízó gyermekéről. Ne öljétek meg a magzatokat! Ők ugyanolyan emberek, mint ti. Ti is így kezdtétek el az életeteket az anyaméhben. Ne mondjátok azt, hogy nekik nincs joguk az élethez, pusztán azért, mert ők védtelenek. Gondoljatok arra, hogyha titeket is meggyilkoltak volna anyátok méhében, nem gyönyörködhetnétek a világ szépségében. Nem örülhetnétek a kirándulásnak, nem ízlelhetnétek a jó falatokat, és nem élvezhetnétek családtagjaitok és barátaitok szeretetét. Gyermekeim! Helyezzétek bele magatokat a megfogant új személy helyébe, aki a ti szeretetekre vágyik, aki titeket akar itt a földön szeretni, aki veletek akar játszani, és tőletek akar tanulni. Ő nem teher, hanem Isten ajándéka, szeretetének gyümölcse. Nem tudhatjátok, hogy egy megfogant életben kit semmisítetek meg. Egy orvost, vagy betegápolót, egy mérnököt, vagy egy munkást, aki embertársai javára dolgozik, aki által Isten jobbá és szebbé akarja tenni a világot. Lehet egy zseni, művész, vagy feltaláló. Csak akkor ismeritek meg, ha hagyjátok őt élni, növekedni, tanulni. Higgyétek el, Isten az ő Atyja, és gondoskodik róla tiáltalatok.”
 
 
Szentségimádáson Jézus [folytatás]: „Most a függőségben szenvedőkről beszélek neked. Ma sok ember él a sátán rabságában, aki elhiteti velük, hogy nekik is „jár valami élvezet”. Engem, a legfontosabbat elvesz tőlük, és helyettem nekik adja az alkoholt, a cigarettát, a kábítószereket. Ezekkel azt a nagy hiányérzetet akarják pótolni az emberek, amit azért éreznek, mert nem ismernek, vagy elutasítanak, megvetnek Engem. Én vagyok a lelkek boldogsága és békéje, célja és értelme. Én vagyok a megoldás minden problémára, és Én vagyok az élet egyedüli értelme, Aki célt adok ennek a földi életnek azáltal, hogy az örök életre vezetem a lelkeket. Mivel az embert arra teremtette Atyám, hogy Rá szomjazzon, és Benne nyugodjon meg, azért aki Őt elutasítja, az beteg. Még a marha is tudja, hogy a legelőn melyik növényt eheti meg, és melyiket nem. Csak az ember, aki a bűn miatt elszakadt Tőlem, Alkotójától, mérgezi magát, sőt a halálba taszítja. Ó, ha tudná, hogy a sátán adja ezeket a szereket a kezébe, hogy mielőbb megölje, és a kárhozatba taszítsa. Gyermekeim! Ragadjátok ki ezeket a lelkeket a sátán karmaiból! Imádsággal, és önmegtagadással sikerül. Ne hagyjatok elveszni egyetlen lelket sem! Az Én Véremet lássátok rajtuk! Én a bűnösökért haltam meg. Ne hagyjátok, hogy Szent Vérem kárba vesszen, mert nem tud megmenekülni egy bűnös lélek.
 
 
 
Nagyon szeretlek. A Véremet ontottam érted. Tudom, hogy te is nagyon szeretsz. Az egész életed egy áldozat, mert Nekem adtad. Nem azt teszed, amit te akarsz, hanem amit Én. Így szoktatlak rá a teljes önátadásra, hogy mondj le mindenről Értem, hogy légy lélekben szegény. Így fokról fokra közelebb jutsz Hozzám. Mi már régóta egyek vagyunk. Önátadásod által nem te élsz többé, hanem Én élek benned.
 
 
 
Most jön el a nagy figyelmeztetés. A véres kereszt megjelenik az égen, rajta az Én vérző Szent Testemmel. Az emberek látni fogják megszámlálhatatlan Sebeimet, és kiomló Véremet. Látni fogják, hogy mindez az ő művük. Az ő bűneik juttattak Engem ide, az őket végtelenül szerető Istent, és Megváltót, Akinek semmi sem volt olyan drága, mint az ember, akinek még ilyen áron is meg akartam szerezni az örök életet. Látni fogják, hogy a legrosszabb a bűn, amit az ember elkövethet, mivel szabad akaratot kapott. Megkapják Tőlem a megvilágosító kegyelmet, hogy hogyan kerülhették volna el mindazt, amit rosszul tettek, és ami a lelkük kárára volt. Megéreztetem velük irántuk érzett végtelen szeretetemet, amellyel meg akarom menteni őket az örök kárhozattól. Nagyon megátalkodottnak kell lenni annak, aki még ekkora nagy kegyelem láttán sem tér meg. Mondom neked, aki elutasítja ezt a nagy kegyelmet, az nem kap többé, és elkárhozik. Ti, gyermekeim, akik kegyelmemben éltek, elkerülitek az ítéletet. Már átmentetek rajta, amikor magatokat ítéltétek el a gyóntatószékben, és a bűnbánatban. Ti nagyon boldogok lesztek, és hálát fogtok adni Nekem a szentségekért, a szentgyónásért, és az Eukarisztiáért. Azért, hogy Önmagammal táplálom a lelkeket, hogy védőpajzsuk legyek a sátán támadásaival szemben. Nagyon szeretlek titeket kicsi gyermekeim! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni a sátántól! Eljön az óra, sőt már itt is van, amikor megítélem a világot. A számból kijövő kétélű kard, az Ige, ami által ítélek. Csak egy mérce van: az életszentség. Erre adtam példát. Csak egy törvény van: a szeretet. Ezért adtam oda az életemet értetek. Mindaz, aki bűnt követ el, meg lesz ítélve. Ha megbánja, és jóváteszi, megmenti a lelkét az örök életre. Ha nem, elkárhozik. Imádkozzatok gyermekeim, hogy ne érjen készületlenül senkit az a nap, amely égetni fogja a bűnösöket kegyetlenül, legalább annyira, mint amennyi kárt és keserűséget okoztak mindazoknak, akikkel nem gyakorolták a szeretetet. Szánjátok őket gyermekeim, ne irigyeljétek őket! Mondom nektek, ha meg nem térnek, úgy járnak, mint a fösvény gazdag, aki nem gyakorolta a felebaráti szeretetet a koldus Lázárral, ezért elkárhozott.
 
 
Kislányom! Azt kérem tőled, hogy szeresd ellenségeidet! Szeresd mindazokat is, akik ellenállnak a te szereteted befogadásának. Tudod hogyan? Úgy, hogy imádkozol értük. Az Én irgalmas Szívembe helyezed őket égi Édesanyád Szeplőtelen hétfájdalmas Szíve és könnyei által. Nekik ezt nem kell tudni. Elég, ha csak mi tudjuk, és Én megmentem a lelküket. Téged pedig nagyon megjutalmazlak engedelmességedért. Légy áldott most és mindörökké! Nagyon szeretlek. Te vagy az Én kinyújtott jobb kezem, az Én ceruzám, rozsdás vízcsapom, alázatos kis szolgálóleányom. Szeress és imádj! Merülj el Szívem szeretetlángtengerében! Azt akarom, hogy már most betelj az Én semmihez sem hasonlítható örök szeretetemmel, és sugározd ki mindazokra, akiket eléd hozok. Légy csendben, és bízz Rám minden ügyedet! Ne korholj senkit! Te csak hallgass, és szeress! Én mindent elintézek. Így teljesíted örök szent tervemet. Most hozz Elém mindenkit, akik imáidat kérték. Kérj Tőlem sokat! Szent életű papokat, szerzeteseket, és családokat. Így szentelem meg imáidra a világot. Kérjetek, és adatik nektek! Kérjetek hittel, reménnyel, alázattal és szeretettel! Az ilyen ima hegyeket mozdít el, és ha állhatatosan kitartotok benne, még a leglehetetlenebb dolgokat is elnyeritek. Ilyenek a bűnösök megtérése. Ez a legnagyobb csoda, amikor egy bűnösből szentet csinálok. De ezért imádkozni kell!”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr647319008

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása