2019. 04. 14, Vasárnap

Az Úr olyan lelkeket mutatott a Mennyben, akik az életükben megtanulták magukhoz ölelni a keresztet. Minden szenvedésüket Istennek ajánlották fel. Jézus azt mondta: „Csak azok méltók hozzám, akik a keresztet elfogadják és egyesítik az Én szenvedésemmel. Nagy boldogságban részesültek ezek a lelkek, mert felismerik, hogy ennél nagyobb érdemeket nem szerezhettek volna a Földön.”

 

Az Úr kegyelmének köszönhetően láthattam, hogy milyen sok vértanú érkezik folyamatosan a Mennyországba. Láttam, hogy szívük kettéhasadt, de ugyanakkor a szeretettől lángolt. Boldogok voltak, mert vérüket ontották Krisztusért. Jézus azt mondta felém:

„A vértanúkat már születésük pillanatában kiválasztom. Ők már az életük folyamán sokat szenvednek. Ezeken keresztül kell menniük azért, hogy éretté váljanak és hittel, bátorsággal meg tudjanak Engem vallani. Először a szívüknek kell egészen meghasadnia ahhoz, hogy kiüresítsék magukat és osztatlan szívvel szeressenek Engem. A szív meghasadása nélkül a test nem képes megadnia magát a vértanúhalálnak. A léleknek kell uralnia a testet és nem fordítva. A vértanúk legnagyobb kísértése a halálfélelem. Csak az Én különleges kegyelmem által lehetséges ezt leküzdeni. Sokan azt mondják, hogy a vértanúk jól járnak, mert egyenesen üdvözülhetnek. Ám nem tudják, hogy a vértanúk már egész életükben meg vannak hívva a szenvedésre, amely felkészíti őket a győzelmi halálra.”