HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.17. 09:10 :: lowoa

2014. április 17. Nagycsütörtökön, Szentségimádáson Jézus…

„Drága gyermekeim! Nagycsütörtök van. Ma éjjel megverték a Pásztort, és szétszéledt a nyáj. Most, a ti korotokban is így van. Ellenfelem beszivárgott Egyházamba. Folyamatosan tévtanításokat hirdet. Csak egy a cél: megnyerni a tömegeket, és lehetőleg mindenkit egyesíteni. Azért, hogy ha majd fellép az antikrisztus, a megtévesztett tömegek minél többen imádják őt, és leboruljanak a fenevad előtt. Mindez ellenfelem műve, aki most az utolsókat rúgja, és minél több lelket akar a kárhozatra magával rántani.

Gyermekeim! Most színt kell vallanotok. Ne higgyetek a gonosznak, aki most mindent összezavar azért, hogy káoszt teremtsen, és ha lehet, még a választottakat is megtévessze.

Gyermekeim! Ti tartsatok ki Mellettem! Ne higgyetek az antikrisztusnak, aki imádtatni akarja magát! Ne boruljatok le a bálványaik előtt! Ti szigorúan csak az Evangéliumban higgyetek: Egy Isten van, Aki három Személy, Atya, Fiú és Szentlélek. Én, a második Isteni Személy, Emberré lettem. A Szentlélek ereje által Szűz Anyám méhében megtestesültem, és megszülettem. Majd felléptem az emberek között. Megkeresztelkedtem, és hirdettem Atyám Igéjét, az örömhírt. Számos csodát műveltem. Minden betegséget meggyógyítottam. Halottakat támasztottam fel. Mivel Isten Fiának neveztem Magam, mert Az is vagyok, és az Igazságot nem lehet elhallgatni, és ezt csodáimmal is bizonyítottam, ezért a zsidók csúfos kereszthalálra ítéltek, mert szerintük káromkodtam. A keresztfán értük imádkoztam: Atyám, bocsáss meg nekik, mert nem tudják, mit cselekszenek! Majd harmadnapra feltámadtam. Megjelentem apostolaimnak. Velük ettem, és megérinthették feltámadott Testemet, Szent Sebeimet. Majd fölmentem a mennybe, ahol most is Atyám jobbján ülök, és uralkodom. Előttem hajol meg minden térd a mennyben, a földön és az alvilágban. Mint ahogy ezt már többször is megmondtam, most újra megismétlem: nem fogok többet úgy visszajönni a földre, mint először. Másodjára az ég felhőin térek vissza dicsőségben, mint Isten-Ember. Minden szem meglát Engem, még azok is, akik keresztülszúrtak. Olvassátok el a Szentírást! Csak így jövök vissza. Ne higgyetek az antikrisztusnak, aki hamis csodáival fogja megtéveszteni a világot, és azt fogja hazudni, hogy ő Én vagyok. Ő nem a Messiás. Ő csak a sátán megtévesztett áldozata, aki azt hiszi magáról, hogy ő a messiás.

Gyermekeim! Ne hallgassatok rá! Ne boruljatok le előtte! Ne kérjetek segítséget tőle, és ne higgyetek a sátán által művelt hamis csodáiban! Fogadjátok meg szavam, mert ha szóba álltok vele, és igénybe veszitek a segítségét, már eladtátok a lelketeket a sátánnak, aki úrrá lesz fölöttetek, és a pokol szakadékába taszít.

Gyermekeim! Ne kövessetek el bűnt! Akkor a Szentlélek mindent megmutat nektek. Kérjétek Tőle a tisztán látás kegyelmét, és azt, hogy vezessen el az örök életre!

Gyermekeim! Most nagy a tét. Mindenkinek meg lesz rostálva a hite és a hűsége. Tartsatok ki Mellettem mindhalálig, mert csak így üdvözülhettek! Az idő vészesen fogy. Éljetek szüntelen készenlétben, mert hamarosan sokan meg fogtok állni Szent Színem előtt! Ellenfelem már eltervezte a harmadik világháborút. Sok embert ki fog irtani. De ti ne féljetek! Atyám házában sok lakóhely van. Ti csak legyetek lélekben kisdedek, hagyatkozzatok Rám teljesen, és határtalanul bízzatok Bennem! Az ilyeneké a mennyek országa. Aki Bennem bízik, meg nem szégyenül. A mennyország sokkal szebb és tökéletesebb, mint a föld. Igyekezzetek elnyerni az örök életet! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Ezt üzenem X-nek: Drága gyermekem! Nagyon-nagyon kedves vagy Nekem. Kiválasztottalak téged az Én szent szolgálatomra az új világba. Megadtam neked a tudást, mint annak idején apostolaimnak. Továbbra is megkapod Tőlem a bölcsességet és a tisztán látást, hogy tudj követni Engem, és tudd Hozzám vezetni a lelkeket. Légy nagyon-nagyon alázatos! Magasztalj és dicsőíts Engem! Légy állandóan tudatában annak, hogy minden az Én kegyelmem benned! Nélkülem egy elkárhozott bukott lélek lennél. De Én megmentettelek. Lehajoltam hozzád, és Magamhoz emeltelek. Szent Testemmel és Véremmel táplállak, hogy megerősödj a hitben és a bölcsességben. Tanítalak, hogy tanításomat add tovább a lelkeknek, mint egykor apostolaim. Téged is lélekhalászommá teszlek. Nagyon-nagyon szeretlek. Meggyújtom szívedet, hogy lángoljon Értem, és ebben a szeretet izzásban és lángolásban ne találj nehéznek semmi áldozatot a lelkekért. Ha mégis nehéz, nézz Rám, a keresztre! Belőlem meríts erőt! Én megtanítalak rá, hogy mily édes az a szolgálat, amelyet Irántam való szeretetből tesznek gyermekeim. Nekem is édes volt a kereszt minden gyötrelme, amikor arra gondoltam, hogy lelkek végeláthatatlan sokaságát mentem meg a pokoltól, és ők Velem együtt örvendeznek örökké Atyám országában. Édes volt a kereszt minden kínja és szenvedése, amikor Atyámra gondoltam, Akinek jogos haragját ártatlan Szent Véremmel és Sebeimmel engeszteltem ki az emberi nem bűneiért. Végül édes volt a kereszt minden kínja és szenvedése, ha arra gondoltam, hogy az ördögnek semmi hatalma nem lesz azok fölött, akik Szent Vérem oltalmát kérik, és Atyám szeretetteljes tekintete nyugszik azokon, akiken az Én drága Szent kiontott Véremet látja. Szent Vérem és keresztáldozatom tartja fenn az egész világot.

Kisfiam! Tiszteld, imádd és szeresd az Én érted kiontott Véremet, és egész életedben arra gondolj, hogy milyen nagy volt a lelked ára! Élj méltóan életed minden pillanatában ehhez a nagy áldozathoz, amelyet a keresztfán meghoztam érted! Szeress Engem lángolóan, úgy, ahogy Én szerettelek téged, amikor vállaltam érted a rettenetes kínszenvedést és a kereszthalált! Nézd, milyen értékes a lelked, amelyért Maga a második Isteni Személy ekkora áldozatot hozott, hogy megmentse! Soha ne engedd, hogy ellenfelem beszennyezze a lelkedet! Őrizd jobban lelked tisztaságát, mint szemed fényét! Ha mégis megengedem, hogy megbotolj, az csak azért van, hogy el ne bízd magad. De azonnal fuss a gyóntatószékbe, és Én hónál fehérebbre, napnál ragyogóbbra mosom lelkedet, hogy újra meg újra örömömet találjam benned. Légy az Én hű szolgám mindhalálig! Lelked az Én palotám, király trónom. Én legyek a te Kincsed, Mindened, örök boldogságod! Erre áldalak meg az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr587319284

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása