HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.04.22. 03:01 :: lowoa

2011. április 22. Nagycsütörtök éjjel Szentségimádáson Jézus: “Az idő rövid. Most jön a nagy figyelmeztetés. Mindenki meglátja lelke állapotát, és nagy lesz a zűrzavar. Sokan keresnek majd papot, aki meggyóntatja őket, és kiszolgáltatja a szentségeket nekik. Akik életszentségben élnek, mint te is, azok nagyon boldogok lesznek. Ott folytatják tevékenységüket, ahol abba hagyták a tevékeny szeretetet. Mi ketten örökre egyek vagyunk. Ezt soha ne felejtsd el! Átadtad Nekem az életedet, és Én elfogadtam. Én élek, és Én cselekszem általad. Imádj Engem a legméltóságosabb Oltáriszentségben! Itt vagyok a szívedben, és itt vagyok melletted a tabernákulumban. Kedves Előttem minden szavad. Én gyújtottam lángra lelkedet, és ezt minden szentáldozáskor megújítom, hogy imádj Engem, szeress Engem, és lángolj értem! Mert csak így van értéke Előttem minden áldozatodnak. Szenvedéseidet és áldozataidat ajánld fel Nekem az Én kínszenvedéseimmel, értetek kiontott drága Szent Véremmel, és kereszthalálommal egyesítve égi Édesanyád hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által. Rengeteg lélek lesz a jutalma. Az Én békémet adom neked, és az Én szeretetemet adom a szívedbe, hogy közvetítsd mindazok felé, akikkel találkozol. Én vagyok tisztaságos kicsi szíved Őrzője és boldog Királya. Megáldalak téged az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr196215173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása