2019. 04. 29, Hétfő

Láttam, hogy az Úr mennyire gyönyörködik azokban a papokban és hívekben, akik felmerikvállalni az igazságot. Itt elsősorban a bűnről van szó. Sokan nincsenek tisztában azzal, hogy mi a jó és a mi rossz között a különbség. A Sátán elhitette az emberekkel, hogy a bűn jó -úgy, ahogyan kezdetben is tette. Láttam, hogy az Úr így szól azokhoz, akik hallgatnak a lelkiismeretükre, még ha az emberek el is fordulnak tőlük:

„Mindig lesznek olyan eszközeim, akiken keresztül felébresztem az emberek lelkiismeretét. Ez a feladat elsősorban a papokra van bízva, hiszen ők felelnek a rájuk bízott nyájért. Vannak, akik azért nem merik kimondani az igazságot, mert félnek annak következményétől. Ezt a félelmet a Sátán generálja bennük. Tudhatnák, hogy az emberek szíve fogékony az igazság meghallgatására, ami elgondolkoztatja őket. Aki bátran felszólal, az látni fogja, hogy cselekedetei nem maradnak gyümölcsök nélkül. Az emberek száma nem csökkeni fog, hanem növekedni. Mit gondoltok, miért tolongtak körülöttem az emberek tömegei? Mert az emberek szomjazzák az igazságot. Ez a szomjúság soha nem szűnik meg,akármekkora legyen is a bűn. Az ember szíve szüntelen keresi a válaszokat, így lett megalkotva. Az ember a földi életben sok válaszra lelhet, de odaát fog mindent a teljességében átlátni. Nagy jutalomban fognak részesülni azok, akik Engem megvallanak az emberek előtt. Bizony mondom nektek, hogy számtalan lélek szégyenben érzi magát Előttem, amikor a különítéleten felismerik azt, hogy nem mertek Engem megvallani. Hatalmas bűnbánat szükséges ahhoz, hogy irgalmas legyek hozzájuk. Azoknak van a legnagyobb felelőssége, akik tudják, hogy mit várok tőlük.”