HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.02. 10:00 :: lowoa

2017. május 2. Itthon az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Ti csak kérjétek, hogy mindig az Én akaratom történjen meg, és maradéktalanul teljesítsétek rátok vonatkozó örök, szent tervemet. A körülményeket Én irányítom, és mindig csak annyi történhet, amennyit megengedek. A sátán is Engem szolgál. Az emberek szabad akarata miatt engedem meg a rosszat, de valójában mindig csak jót akarok, és mindenkinek az üdvösségét óhajtom.

 

Drága gyermekeim! Ezeket a napokat, amelyben annyi szomorúság és félelem van, vegyétek úgy, mintha már el is múltak volna. Tekinteteteket mindig csak az odafent valóra vessétek. Minden gondolatotok Én legyek. Csak Bennem bízzatok, reméljetek, csak Engem szeressetek. Én megvédelek titeket mint a kotlós, ami szárnyai védelme alá veszi kiscsibéit. Aki Bennem bízik, Nálam menedéket talál. Aki Bennem hisz, még ha meghal is, élni fog. Szeressetek Engem mindenekfölött! A bűnt vessétek meg, soha ne álljatok szóba a gonosszal! Akkor már itt a Földön magatokban hordozzátok az örök élet csíráját. Elmerítelek titeket Szívem szeretetének boldogságában. Bennetek éltek, és ti Énbennem. Ez által ti már itt a Földön a Mennyország előszobájában vagytok.

 

Kicsi gyermekeim! Soha ne aggódjatok! Nincs az a pusztító fegyver, ami fölötte állna az Én isteni hatalmamnak. Ha imádkoztok, nem tud nektek ártani semmi. Gondoljatok Hirosimára, ahol az atomkatasztrófa mindent tönkre tett, de az a szerzetes kolostor, ahol gyermekeim imádkoztak, megmenekült. A káros sugárzás nem árthatott nekik. Én Isten vagyok és mindenható – ma is tudok csodákat tenni, ha hittel és bizalommal kéritek.

 

Imádkozzatok papjaimért, hogy irgalmasok és szeretetteljesek legyenek! Le kell hajolniuk a bűnösökhöz, ahogy Én tettem. Megbocsátó szeretettel ismételjék meg szavaimat, amelyet a házasságtörő asszonynak mondtam: Menj, de többé ne vétkezzél! Imádkozzatok értük, hogy szentek legyenek! Az életszentség pedig nem más, mint az irgalmas szeretet gyakorlása. Mindig Engemet adjanak a híveknek, és az Én tanításomat továbbítsák nekik.

 

Az élet a Földön hamar elfut, mint a gyorsvonat. Rövid, ezért ragadjátok meg a pillanatokat, hogy amikor találtok egy kis csöndet, abban Rólam elmélkedjetek és Engem imádjatok. Mindazokat, akiket elétek hozok, az Én irgalmas szeretetemmel terítsétek be, mint palásttal. Beszéljetek nekik arról, hogy mennyire szerettem őket, amikor vállaltam értük a megkínzást, a töviskoronát, a megostorozást, a kigúnyolást, a kereszthordozást, a teljes kiüresítést és a keresztre feszítést. Jóllehet, Isten voltam és vagyok, mégis kiüresítettem Magam, és Emberként szenvedtem és meghaltam a világ bűneiért, amelyeket Magamra vettem. Ha erről beszéltek, akkor nagy béke és öröm lesz a szívetekben, és a lelkeket is megnyeritek Nekem. Tőletek azt várom, hogy szeressetek viszont Engem, adjatok hálát megváltásom hatalmas művéért – soha ne vétkezzetek, inkább meghaljatok, mint hogy bűnt követnétek el. Akkor biztos léptekkel haladtok előre az üdvösség útján, és értelmet adtok szenvedéseimnek, mert nem hiúsítjátok meg magatokban kegyelmemet.

 

Drága gyermekeim! A szenvedéseket, amik érnek, vegyétek úgy, mint parányi szálkákat hatalmas keresztemből. Amelyeket megosztok mindazokkal, akikkel bensőséges kapcsolatba lépek, akiket kiválasztok Magamnak, és az életszentség magas csúcsára vezetek fel. Csak az a fontos, hogy mindenkor fölismerjétek és megtegyétek akaratomat. Megáldalak titeket, kicsi gyermekeim, Szívem végtelen, minden értelmet felülmúló csodálatos szeretetével, és az Én békémet adom nektek, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Mt 26, 10: „Jézus szólt hozzájuk” 2Kor 4, 2: „Isten szava”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr9312483679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása