HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

március 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenete

2020.05.03. 07:41 :: lowoa

2016. május 3. Szentségimádáson az Úr Jézus: „Drága gyermekeim! Most a keresztről szólok hozzátok. Nagy volt a ti váltságdíjatok. Éljetek méltó módon ahhoz a hivatáshoz, amelyre mindnyájatokat meghívtalak! Nekem minden egyes emberrel fogantatásától kezdve örök tervem van.

 

Gyermekeim! Csak úgy találtok rá arra a szűk ösvényre, amelyet Én jelöltem ki számotokra, ha állandóan egyesülve vagytok Velem, Megváltó Istenetekkel. Ha szüntelen imádkoztok, és ráhagyatkoztok az Én gondviselő szeretetemre. Ha mindig csak Rám figyeltek, ha teljesítitek, amit parancsoltam nektek. Akkor mindig veletek leszek, és megismertetem veletek az Én akaratomat. Akkor megérzitek, hogy a helyeteken vagytok, hogy jó úton haladtok. Akkor tudni fogjátok, hogy nyitva áll előttetek országom kapuja, és a földről egyenesen a mennybe jöttök. Nincs ennél nagyobb boldogság, lelki béke.

 

Gyermekeim! Igyekezzetek így élni, akkor az örök boldogság vár rátok Atyám dicsőségében. Erre áldalak meg benneteket, Szívem túlcsorduló szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr598693844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása