HTML

websas.hu
MapFree counters! Free counters! Free counters! ">

„ Jézus szent vére, melyet a kereszten kiontottál értünk, áldd meg ezt a hajlékot és vedd oltalmad alá!”

uzen.blogol.hu helyett uzen-e.blog.hu

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Friss topikok

Locations of Site Visitors ">

HonlaprendszerüNK

 

 

 

2010. december 17-e óta szerkeszthetetlenek:

2013. február 26-a óta szerkeszthetetlenek:

2015. január 22-e óta szerkeszthetlenek:

2020. március 6-a óta szerkeszthetlenek:

 

Az Úr Jézus Krisztusnak Mária Julianna által adott üzenetei

2020.05.03. 07:39 :: lowoa

2013. május 3. Szentségimádáson Jézus…

 
Drága gyermekeim! Az idő közel. Készüljetek! Most, a ti napjaitokban fognak beteljesülni a próféciák. Éljetek szüntelen készenlétben! Éljetek halálra készen! Olvassátok az Evangéliumot, és váltsátok tettekre! Addig járuljatok a szentségekhez, ameddig még köztetek vagyok! Már nem sokáig lehetek köztetek. Keresni fogtok Engem, de nem találtok. Hamarosan elvisznek Engem tőletek. Nem lesz Szentmise. Nem lesz Oltáriszentség. Helyette tévtanításokat fognak hirdetni. Az utolsó vacsorára fognak hivatkozni, és csak ennek az emlékét fogják felidézni. Nem lesz többé átváltoztatás, nem mondja ki a pap a kenyér és a bor fölött, miután a Szentlelket kérte, legyen ez Krisztus Teste és Vére. Helyette kiosztják a kenyeret és a bort, megemlékezésül az utolsó vacsorára. Ezzel beteljesül Dániel próféta jövendölése: eltörlik a mindennapi áldozatot, és helyébe lép a kárhozatos, vészt hozó undokság. Ez azt jelenti, hogy megfosztják gyermekeimet Tőlem, az Üdvözítőtől, Aki ezt tanítottam: az Én Testem valóban étel, és az Én Vérem valóban ital. Aki eszi az Én Testemet, és issza az Én Véremet, annak örök élete van. Mondom neked: mindazok, akik ezt a kárhozatos undokságot előre kitervelték, és véghezviszik, a sátánt szolgálják, aki most belülről akarja szétverni Egyházamat. Ő jól tudja, hogy Én Nagycsütörtökön az Eucharisztia megalapításával hoztam létre Egyházamat, mert meghagytam apostolaimnak: ezt cselekedjétek az Én emlékezetemre! Másnap, Nagypénteken Szent Testem feláldozása és Szent Vérem kiontása által a keresztfán megváltottam a világot. De előtte ezt mondtam: ha nem eszitek az Emberfia Testét, és nem isszátok az Ő Vérét, nem lesz élet bennetek. Most az örök élet Kenyerétől és Borától foszt meg a sátán, hogy még könnyebben tudjon a kárhozatra taszítani benneteket. Ezzel egyidejűleg a Szentírást is meghamisítja. Féligazságokat hirdet, és a lényeget elhallgatja. Ilyen a kárhozatról, a sátánról, a pokolról és a bűnről szóló tanításom. Egyszerű. Ami nincs, az ellen fölösleges védekezni. Hirdetik az irgalmas Istent, meg a tékozló fiú történetét, de elhallgatják, hogy Isten csak a megtérő bűnösnek bocsát meg, de a megátalkodott bűnös elkárhozik. Aki a Szentlelket káromolja, örök vétek terheli. Ez a megátalkodottság. Ez is benne van a Szentírásban, de ezt elhallgatják. A tékozló fiúnak azért bocsátott meg az Atya, mert megbánta tettét, és visszatért az Atyai Házba. Ma is csak azoknak bocsát meg az Atya, akik bűnbánatot tartanak, visszatérnek az Egyházba, és szentségekhez járulnak. Meggyónják bűneiket, és tiszta lélekkel járulnak a Szentáldozáshoz.
 
Gyermekeim! Szerezzetek be Szentírást! Mondom nektek, az Antikrisztus fellépésével egyidejűleg el fognak tűnni a boltokból a Szentírások, és csak megcsonkított Bibliákat fognak majd árulni. A most beszerzett Szentírásokat helyezzétek rejtekbe, mert eljön az idő, amikor házról házra járnak, és elégetik a régi Szentírásokat, arra hivatkozva, hogy az már idejét múlta. Az Egyházat megreformálják, és az új reformot kell majd követni.
 
Drága gyermekeim! Nagyon szomorú események fogják egymást követni. A legtragikusabb az lesz, hogy nagyon sokan be fognak dőlni az Antikrisztus reformjainak, ami gyakorlatilag az Egyház megcsonkítása lesz, amit csak azok fognak észrevenni, akik eddig is gyakorolták a vallásukat. Akiket ez nem érdekelt, és nem ismerték a Szentmisét és az Evangéliumot, azokat könnyen félre fogják vezetni. Sajnos ők vannak többen. De vigasztalódjatok! Az Antikrisztus ideje 3,56 év. Utána szám leheletével megsemmisítem a gonoszt. A pokol fenekére taszítom, és ezer évre megláncolom a sátánt, hogy ne tudja félre vezetni a népeket. Ez lesz az ezer éves béke uralma, amikor a menny egyesül a földdel, a szentek Velem együtt fognak uralkodni a földi Paradicsomban. Akkor olyan nagy tisztelet és imádás fogja körbevenni az Oltáriszentséget, mint az első keresztények korában. Ez az idő már nagyon közel van. Készüljetek! Sürgősen térjetek meg, mert hamar megrostálom a népeket! Olvassátok az Evangéliumot, és váltsátok tettekre! Ne hagyjátok magatokat félrevezetni! Az Evangélium, az Én tanításom világos és érthető. Ha valaki nem azt hirdeti nektek, ne menjetek utána! Imádkozzatok szent életű papokért! Rájuk van a legnagyobb szüksége a világnak. A szent pap elől menekül a sátán. Egy szent pap sokkal több lelket tud megmenteni az életszentségével, mint beszédeivel és működésével. De a ti életszentségetek által is sok lelket mentek meg. Tartsatok ki mindhalálig az Én követésemben, amely az önmegtagadás és a kereszthordozás! Soha ne feledjétek, Én erre hívtalak meg mindnyájatokat. Aki mindvégig kitart, az üdvözül. Tartsatok ki mindhalálig tanításom megtartásában! Legyetek hűségesek Hozzám, ha kell, véretek kiontásáig is! Erre áldalak meg benneteket az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”
 
 
 
Ima a Szentlélek által:„Hőn imádott Megváltó Jézusom! Leborulok szent lábaidhoz, úgy siratom minden bűnömet, és bocsánatot kérek Tőled az összes bűnért, amelyeket a világon elkövetnek.
 
Jézusom, köszönöm, hogy Te személyes kapcsolatban állsz mindazokkal, akik keresnek Téged. Köszönöm, hogy Te vezetsz minket a Feléd vezető úton. Köszönöm, hogy Te mindig velünk vagy. Köszönöm, hogy Magadra vetted a mi bűneinket, és meghaltál értünk, hogy megszerezted nekünk az örök életet.
 
Jézusom! Most, amikor egyre nehezebb lesz Téged követni, mert a sátán ezer meg egy csapdát állít elénk, most még erősebben hiszek a Te mindenhatóságodban és végtelen szeretetedben, hogy megmented a mi lelkünket, és megadod nekünk a tisztán látást, hogy melyik úton járjunk, ahol Rád találunk, és Téged követünk.
 
Jézusom! Imádott Királyom! Tudom, és hiszem, hogy a sátán csak annyit tehet, amennyit Te, az Isten megengedsz neki. Hiszem, hogy minden rosszból jót hozol ki, és mindent a mi üdvösségünkre fordítasz. Kérlek Uram, adj nekünk, keresztényeknek erős, tántoríthatatlan hitet, hogy keményen szembe szálljunk a sátánnal, és kitartsunk Melletted, ha kell, életünk feláldozása árán is! Ehhez add meg nekünk erősítő kegyelmedet és áldásodat az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében. Ámen.
 
 
 
Az Úr Jézus: „Ezt üzenem X-nek:
 
Drága kislányom! Nagyon-nagyon szeretlek. Személyesen érted is meghaltam a keresztfán. Nagyon kedves vagy Nekem. Nagyon szép helyet készítettem neked a mennyben. Úgy tekints szenvedéseidre, amelyeket az Én kínszenvedéseimmel és kereszthalálom örök érdemeivel egyesítve ajánlottál fel Égi Édesanyád hétfájdalmas Szeplőtelen Szíve és könnyei által, mint gyémánt valutákra, amelyeken rengeteg lelket mentek általad. A mennyben ezeknek a szenvedéseknek fogsz örülni a legjobban, mert ezek által egyesültél Velem, Megváltó Isteneddel, Aki a legmélyebbre aláztam Magam, amikor a pribékek leköpdöstek, Arcul vertek, tövissel koronáztak, megostoroztak, végül keresztre feszítettek. Nincs a földön nagyobb szenvedés és megaláztatás, mint az Enyém. Ezért gyermekem, vedd nagy kitüntetésnek, hogy osztozol szenvedéseimben, mert akiket nagyon szeretek, és akik szeretnek Engem, azokkal megosztom keresztemet. Amikor szenvedsz, gondolj arra, hogy amilyen mértékben egyesülsz Velem a kitaszítottságban, a nélkülözésben és a megaláztatásban, olyan mértékben részesítelek dicsőségemben a mennyben. Légy nagyon-nagyon boldog, mert már itt a földön örök életed van. Őrizd meg magadban ezt a mindeneket felülmúló kincset, és ne cseréld fel soha semmivel! Erre áldalak meg megerősítő áldásommal az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://uzen-e.blog.hu/api/trackback/id/tr316215155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása