2016. május 8. Itthon a kegyelem órájában az Úr Jézus…

„Drága gyermekeim! Éljetek szüntelen készenlétben! Az üldözés már a küszöbön áll. Éljetek egymással szeretetben! Viseljétek el egymás gyöngeségeit és hibáit! Az idő elszáll, az életetek rövid, az érdemszerzés ideje hamar lejár. Mindannyian meg fogtok állni ítélőszékem előtt.

Megáldalak benneteket Szívem túláradó szeretetével, az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.

Ezt üzenem X-nek: Drága gyermekem! Úgy élek a szívedben, mint csodálatos, fényes palotában, amelyben nagyon jól érzem Magam. Szeretem a tisztaságodat, a szerénységedet, az alázatodat, de legfőbbképpen az Irántam való lángoló szeretetedet. Szem nem látta, fül nem hallotta, emberi szív föl nem foghatta, amit öröktől fogva készítettem neked és most Szívem nagyon boldog és nagyon örül, mert beteljesülni látszik mindaz, amit öröktől fogva elgondoltam felőled.

Gyermekem, az idő rövid. Használj föl minden percet, mentsd a lelkeket, imával, szeretettel, jó példamutatással és az Evangélium hirdetésével! Ahányszor csak alkalmad nyílik rá, mindig beszélj Rólam, megváltó Istenedről és önzetlen, tiszta felebaráti szereteteddel vonzzad a lelkeket Hozzám, mert nagy örömöm telik benne.

Drága gyermekem! Maradj mindig tiszta, kisded! Hagyatkozz Rám mindenben, teljesen! Bízzál Bennem, mert bizalmad mértékében kapod kegyelmeimet! Nemsokára fölmutatsz Engem és Velem azonosulva ismétled Szavaimat: „Ez az Én Testem, mely értetek adatik. Ez az Én Vérem, amely sokakért kiontatik.” Ezek a szavak azt jelentik számodra, hogy neked is azonosulni kell Velem, részt kell vállalnod szenvedéseimben és áldozattá kell válnod Értem és a lelkek megmentéséért. Aki Engem követ, az nem kerülheti el a szenvedéseket. Az önmegtagadást és a mindennapi kereszthordozást. De csak akik Engem követnek, azok nyerhetik el a legnagyobb boldogságot a Mennyben és ők részesülhetnek dicsőségemben abban a fokban, amennyiben kivették részüket az Én áldozataimban és szenvedéseimben. A lelki vértanúság sokszor még nagyobb szenvedés, mint a testi. Mindhalálig való hűséget és kitartást igényel, végső állhatatosságot, amely meghozza a jó halál kegyelmét. Már most imádkozz ezekért az ajándékokért saját magad számára! Meg kell vallanod Engem mindhalálig mindazok előtt, akik kigúnyolnak, akik kételkednek, és akik kétségbe estek. Sziklaszilárd hiteddel vonzod hozzám a legtöbb lelket.

Gyermekem! Egy papnak a jelleme határozza meg a személyiségét. Ha a sziklaszilárd hiten alapul, nem ingatag, és nem az embereknek, hanem egyedül Istennek akar megfelelni, akkor már itt a földön szent. De jaj, azoknak, akik kétfelé sántikálnak. Nem lehet két úrnak szolgálni, mert vagy az egyiket tiszteli, és annak törvényét megtartja, és a másikat megveti.

Gyermekem, amint pappá szenteltek, beszélj a számonkérésről, az ítéletről, a kárhozatról és mindenekelőtt a bűnbánatról és hirdesd, hogy csak a megbánt bűnöket bocsátja meg az Isten! Mert aki nem bánja meg a bűnét, az megátalkodott, vagyis bűnben marad. Az ilyet az Isten nem tudja megbocsátani, mert tiszteletben kell tartania az ember szabad akaratát. Isten nem hagy Magából gúnyt űzni. Isten valóban irgalmas és megadja az embernek az időt és a lehetőséget, hogy magába szálljon és meggyónjon. De ha egy ember nem él ezekkel a kegyelmekkel, akkor még súlyosabb ítélet vár rá.

Gyermekem! Nagy feladatra hívtalak meg. Hatalmas a felelősséged. Amit most mondok, nem azért teszem, hogy elrémisszelek, hanem azért, mert igazmondó vagyok. A legszigorúbb ítélet papjaimra és szerzeteseimre vár ítélőszékem előtt. Azért, mert ti kaptátok a legtöbbet. Az Evangéliumban is ezt tanítottam, hogy mindenki a kapott talentumokról ad számot.

Egy pap elsősorban Istennek kell, hogy megfeleljen. Gondolj bele, kiket hívtam meg apostolaimnak. Írástudatlan, kétkezi munkás, egyszerű embereket. Ki volt az Én nevelőatyám ezen a Földön? Egy egyszerű, de bölcs, kétkezi fizikai munkás. És mit mond a Szentírás és mi a tapasztalat? Isten a semmiknek látszókat hívja meg azért, hogy ne tulajdonítsák maguknak a kegyelmet, amelyet kapnak. Te is, drága gyermekem, és valamennyien, minden ember, Előttem mind semmik vagytok: por és hamu, mert minden az Én kegyelmem. Ti magatok semmik vagytok, de Velem együtt mindenre képesek lesztek. Én veletek vagyok minden nap a világ végezetéig. Nélkülem semmit sem tehettek. Ezt a két utóbbi mondatot jól jegyezd meg, és vésd a szívedbe egész életedre! Hívj Engem és Én mindig melletted vagyok! Kérj Engem, hogy Én dolgozzak és cselekedjek általad! Akkor minden ügyed sikerülni fog. Szent papommá formállak, és a lelkek sokaságát fogod megmenteni az örök életre.

Kisfiam, téged is úgy küldelek, mint apostolaimat: az aratnivaló sok, de a munkás kevés. Küldelek, mint a bárányt a farkasok közé, mert bizony életutad során nagyon sok farkassal fogsz találkozni. De soha ne félj, mert Én veled vagyok. Megvédelek és Velem együtt teljesíteni fogod rád vonatkozó örök, szent tervemet. Erre áldalak meg drága gyermekem, Szívem túláradó szeretetével az Atya, a Fiú és a Szentlélek nevében.”

 

Szentírási megerősítések: Ef 5, 16-17: „Használjátok fel az időt, mert rossz napok járnak. Ne legyetek értetlenek, hanem értsétek meg az Úr akaratát.”